Niks beter dan ne kwak verse tartaar op uw frieten.![]()
Ja kameraad, dan wordt dat 'ik ben benieuwd hoelang ik deze keer zal aftrekken'
T zal een ander kwakje zijn op uw frieten makker
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks beter dan ne kwak verse tartaar op uw frieten.![]()
Ja kameraad, dan wordt dat 'ik ben benieuwd hoelang ik deze keer zal aftrekken'
Dat gaat voor zowat alles in de horeca op, hè. Voor de prijs van een glas wijn, koop je de fles,, etc...

Geen saus ofwa makker?De kinderen zijn vanaf vandaag tot zondag logeren bij de schoonma. M'n vriendin was na school hen weg brengen en had laten weten dat ik maar zelf moest zien wat ik wou eten. Dat betekende dus voor het eerst in lange tijd nog eens genieten van frieten halen zonder gebabbel van de vriendin of "papa ik wil nog wat frietjes", "geef je de cola eens door, ..."
Just me, de salontafel, de gsm, de tv en natuurlijk de sterren van de avond recht uit de frituur!
Meestal houd ik het nog redelijk beschaafd en beperk ik me tot twee stukken vlees, maar vanavond toch maar gewoon voor drie stukken gegaan want zonder kinderen in huis was ik sowieso verzekerd van platte rust de rest van de avond.
Een gewone friet, gebakken cervela, mexicano en als extraatje nog een goulashkroket!
Deze liggen nu al rustig in m'n maag wat te zakken en wachten om straks samen met een of (en eerder wellicht) meerdere St. Bernardus Abt12'en aan hun allerlaatste reis te beginnen.
Bekijk bijlage 35277
Ik denk niet dat die mannen dat appreciëren als ge op die moment ineens naar uw handschoenkastje gaat grijpenAls 't zo erg is dan neem ik altijd een fles vodka mee in de wagen.
'Meneer, hebt gij gedronken?'
'Nee!' - haalt fles vodka uit handschoenkastje en neemt enkele serieuze slokken.
'Maar nu wel, ik ga den auto hier wel laten'.
Voor meer protips, stuur me gerust een berichtje.

U papieren al nemenIk denk niet dat die mannen dat appreciëren als ge op die moment ineens naar uw handschoenkastje gaat grijpen![]()

Dat is me echt ambras waard, als mijn vriendin zegt ik moet niks hebben van t frituur of ik moet geen frieten hebben dan blijft ze er verdomme ook af, nog geen kruimeltje van de slechtst gebakken friet die er tussen zit krijg je dan, niemand krijgt iets of je zegt wat je moet hebben op voorhand of je klopt op je kin. Ik heb er nu wel een goeie die doet zoiets niet maar in een ver verleden wel dat soort schepsels aan de hand gehad nog, nog koude rillingen als ik eraan terugdenk hoe sommige creaturen zonder schaamte en zelfs zonder vragen van mijn frieten begonnen pakken in het verleden, af en toe nog wakker worden in het zweet nadat ik gedroomd heb dat er iemand aan mijn frieten zit. Als ik me dan herinner dat dat ooit echt gebeurd is ja dan weet ik de psycholoog des huizes gaat weer goed verdienen.Uiteindelijk nog 1/4e van de friet moeten delen met de vriendin, die alleen maar een martino moest hebben, ook al vroeg ik nog “ge moet niks anders hebben he?” Vrouwen
Amai, mocht ik in Brussel wonen, ik ging elke dag naar frituur 1853 in Grimbergen.
Beste smashburgers die ge in een frituur kunt vinden.
Ik vind het jammer dat ze naar Strombeek verhuisd zijn, komt er niet meer van.Bekijk bijlage 35297
Fuuuuck, die frieten zijn niet normaal. Ik zet ze op 1. Van alle frituren waar ik al geweest ben. Zoooo krokant en toch niet bruingebakken. Waanzin.
.
. Frietjes van de frituur is toch echt gewoon de perfecte ontlading
.@Beffer @fear of god ik lees hier verkettering van de Belgische cultuurDe papa wordt daar minder enthousiast van, die hoopt dat we niet zo’n gezin gaan zijn die iedere vrijdag hun portie friet wil.
Tijd om m’n bevroren frikandellen boven te halen en die brave man een lesje te leren@Beffer @fear of god ik lees hier verkettering van de Belgische cultuur
Die pé got er nie mee weg komen, kzal daar wel ne@Beffer @fear of god ik lees hier verkettering van de Belgische cultuur