Hier ook fervent fan van een medium friet te delen en op een bord te leggen.
We delen ook elkaars frituurhapjes. Schat, mag ik een bitterballetje van je?? Natuurlijk snoes, als ik van jou een mini loempiaatje mag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We delen ook elkaars frituurhapjes. Schat, mag ik een bitterballetje van je?? Natuurlijk snoes, als ik van jou een mini loempiaatje mag.
MIjn vrouw kent de huisregels betreffende friet maar al te goed.Hier ook fervent fan van een medium friet te delen en op een bord te leggen.
Je kent je rol, zonder olie, geen frieten.Heerlijk, zo wat olie op het vuur gooien
Compromissen over frieten laten gebeuren is het begin van het einde...MIjn vrouw kent de huisregels betreffende friet maar al te goed.
Ik deel niks.
Zij moet delen. (als ze een goei snackske heeft gekozen)
Ik zorg ervoor dat ze een goed snackske kiest.
Ik ga de frieten halen, zij zorgt dat de thuispintjes koud staan en dat ze verdomme ni durft een tafel te dekken voor frietavond want ik smijt de borden gewoon de grond op en het bestek slinger ik naar onze romantische foto's op de kast.
Dit is toch echt een van dé grootste bestellingen dat hier al is gepost, den dwoazen kan er ook wat van, maar een groot pak & TWEE burgers + snacks is grand classe.Gisteren een groot pak frieten, stoofvleessaus + warme pepersaus, bicky burger, huisburger bacon cheese, kalkoenbrochette, 3 chix fingers en 2 garnaalballen. Doorgespoeld met een ijskoud biertje. Als dessert een tiramisu met aardbeien en een goede whisky.
2 uren niet meer kunnen bewegen.
Ik moet er wel bijzeggen:Dit is toch echt een van dé grootste bestellingen dat hier al is gepost, den dwoazen kan er ook wat van, maar een groot pak & TWEE burgers + snacks is grand classe.
Die pé is ne boxeur, die traint da s'anderendaags afDit is toch echt een van dé grootste bestellingen dat hier al is gepost, den dwoazen kan er ook wat van, maar een groot pak & TWEE burgers + snacks is grand classe.
Onlangs kwam ik op Instagram een filmpje tegen van een "influencer" die elke frituur snack test (naam ff kwijt) en van Jelle Beeckman, kok die af en toe op TV komt en die hadden alle sausen uit de frituur op elkaar gekapt en gemengd
resultaat: DE TWIJFELSAUS
![]()
Jelle Beeckman op Instagram : "Wat krijg je als je alle frituursauzen mengt??🥵 👉Wat is jouw favoriete saus?? Welke frituur durft deze op het menu te zetten?🕺 Twijfelsaus, voor diegene die altijd twijfelt tussen alle sauzen, het wordt een dingetje.
7,399 likes, 123 comments - themessychef_jelle op June 5, 2024: "Wat krijg je als je alle frituursauzen mengt??🥵 👉Wat is jouw favoriete saus?? Welke frituur durft deze op het menu te zetten?🕺 Twijfelsaus, voor diegene die altijd twijfelt tussen alle sauzen, het wordt een dingetje. Ik voel het...www.instagram.com
Ziet er eigenlijk best nog wel lekker uit en volgens die kerels hun reactie was het ook lekker.
Echt he. Ik heb eens een grote + burger + 3 snacks heb binnengespeeld en dat was zeker genoeg, en ik was geen kleine eter.Dit is toch echt een van dé grootste bestellingen dat hier al is gepost, den dwoazen kan er ook wat van, maar een groot pak & TWEE burgers + snacks is grand classe.
Later op de avond krijgt ge zo soms een massa aan frieten mee waarvan ge u afvraagt wat ge ermee moet aanvangen.Karakter kwekenEn ik krijg met moeite een kleintje met 1 snackske opwaar steken jullie het allemaal
![]()

't Is ook maar thuis dat dat lukt hoor. Als ik op verplaatsing ben eet ik altijd veel minder. In een frituur zit ik totaal niet op m'n gemak bijvoorbeeld.Echt he. Ik heb eens een grote + burger + 3 snacks heb binnengespeeld en dat was zeker genoeg, en ik was geen kleine eter.
Veel hangt wel af van het formaat van de porties friet. Bij m'n huidige frituur zou ik een grote soms amper opkrijgen zonder snacks bij. Een grote is hier het papier waarin de bestellingen worden meegegeven waar dan de frietschaal op wordt leeggekapt. Goed verstopt tussen de berg frieten zit iets wat een papieren puntzak moet voorstellen.Later op de avond krijgt ge zo soms een massa aan frieten mee waarvan ge u afvraagt wat ge ermee moet aanvangen.
Op verplaatsing is die broekknoopekes los maken niet echt geapprecieerd natuurlijk.'t Is ook maar thuis dat dat lukt hoor. Als ik op verplaatsing ben eet ik altijd veel minder. In een frituur zit ik totaal niet op m'n gemak bijvoorbeeld.
Met al die deurwaarders die alles opmeten voor Guinness World Records zou mijn goeste ook rap over zijn.'t Is ook maar thuis dat dat lukt hoor. Als ik op verplaatsing ben eet ik altijd veel minder. In een frituur zit ik totaal niet op m'n gemak bijvoorbeeld.
Op verplaatsing is die broekknoopekes los maken niet echt geapprecieerd natuurlijk.