De frituur

gij vindt dat een goede opvoeding?
:wtf:
giphy.gif

Hier al eens iemand gewoon frieten geprobeerd met inplaats van een saus gewoon een rauw ei erover ?

Das gewoon lekker . ;)

Moet ge echt eens proberen , stond er ook eerst sceptisch tegenover maar het is gewoon echt lekker . ;)
Heb het ook maar laat ontdekt omdat er iemand over begon te spreken en heb dat geprobeerd … en ja is gewoon lekker .

Laatst bewerkt:
Hier al eens iemand gewoon frieten geprobeerd met inplaats van een saus gewoon een rauw ei erover ?

Das gewoon lekker . ;)

Moet ge echt eens proberen , stond er ook eerst sceptisch tegenover maar het is gewoon echt lekker . ;)
Heb het ook maar laat ontdekt omdat er iemand over begon te spreken en heb dat geprobeerd … en ja is gewoon lekker .
@Skoebiedoe -biedoe what the f is wrong with you?

Das gewoon lekker . ;)

Heb dat ook al eens gehoord. Wel het ei kloppen denk ik? Maar echt lekker klinkt het niet in ieder geval.

Heb dat ook al eens gehoord. Wel het ei kloppen denk ik? Maar echt lekker klinkt het niet in ieder geval.
Idd geklutst ei over een bord frieten. Dan frieten pletten. Is zeker 35 jaar geleden dat ik dit heb gegeten. Was een beetje het alternatief voor boterhammen met choco op het einde vd maand vroeger.

Half gekookt eitje, het bovenstukje verwijderen en enkele frieten met wat zout in het lopen eigeel doppen (zie het als saus)

Dat was bij mijn grootmoeder altijd zo. (& voorgebakken frieten in een koffiefilter als 'puntzak')
Aaah memories

Half gekookt eitje, het bovenstukje verwijderen en enkele frieten met wat zout in het lopen eigeel doppen (zie het als saus)

Dat was bij mijn grootmoeder altijd zo. (& voorgebakken frieten in een koffiefilter als 'puntzak')
Aaah memories
De voorgebakken frieten proberen uit de voorbak-bak te pikken zonder dat ze het zagen omdat ge anders tegen uw kloten kreeg :love:.

Das gewoon lekker . ;)

@Mods!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Das gewoon lekker . ;)

Bij ons thuis bakte wij een (ongeklutst) ei in de frietketel en dat werd dan op de frietjes gelegd :)

Dit topic blijft toch de max hé.

Maar wtf @ frieten delen met iedereen en een groot pak in het midden leggen? Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig.
Buiten het obvious ongemak dat iedereen aan uw frieten zit zie ik nog enkele serieuze problemen:
  • Wat met stoofvlees- of pepersaus op de frieten? De één wilt dat, de ander niet
  • Zout? Voor iedereen of voor niemand. 'Ah, maar ik wil satékruiden' BAM --> discussie
  • Eten aan de salontafel voor TV, hoe ga je dat doen met 4 personen zodat iedereen er vlot aankan en het niet onhandig/onaangenaam wordt
Waarom doen jullie dat? Is dat om de prijs te drukken? Is dat om bewust dwars te liggen in de maatschappij?

Ge moogt bij m'n schoonbroer en schoonzus gaan zitten. Als er met de familie frieten moeten besteld worden kunnen ze niet kiezen zonder met elkaar te overleggen. Alles wordt gedeeld, tot de sauzen en vleesjes toe. Geen kat die weet waarom. Zo goed als altijd hetzelfde, maar 't duurt altijd 10 minuten vooraleer ze knopen doorhakken. Ze leggen dan gezellig alles open en zitten lekker naast elkaar te eten. Ze steken nog net de frieten niet in elkaars mond. Bende godverdomse psychopaten.

Weetje wat er daar nog ontbreekt? Een bord. Want ja, frieten krijg je in een handige verpakking waaruit je kan eten. Dus laten we dat daar uithalen en op EEN FUCKING BORD GAAN SCHIKKEN. EN WE GAANT IN DE MIDDEN ZETTEN ZODAT IEDEREEN ERIN KAN BEGINNEN KOTEREN.

Terug
Bovenaan