gij vindt dat een goede opvoeding?
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gij vindt dat een goede opvoeding?
![]()
Misschien eerst door de shredder, denk‘k?Nu nog zien dat zijn curryworst daarin past, een cervela is ook ok natuurlijk
Na bijna 20j een bakje friet voor elk ben ik toch ook gezwicht voor het groot gedeeld pak...gij vindt dat een goede opvoeding?
![]()

@Skoebiedoe -biedoe what the f is wrong with you?Hier al eens iemand gewoon frieten geprobeerd met inplaats van een saus gewoon een rauw ei erover ?
Das gewoon lekker .
Moet ge echt eens proberen , stond er ook eerst sceptisch tegenover maar het is gewoon echt lekker .
Heb het ook maar laat ontdekt omdat er iemand over begon te spreken en heb dat geprobeerd … en ja is gewoon lekker .
@Skoebiedoe -biedoe what the f is wrong with you?

Heb dat ook al eens gehoord. Wel het ei kloppen denk ik? Maar echt lekker klinkt het niet in ieder geval.Hier al eens iemand gewoon frieten geprobeerd met inplaats van een saus gewoon een rauw ei erover ?
Das gewoon lekker .
Moet ge echt eens proberen , stond er ook eerst sceptisch tegenover maar het is gewoon echt lekker .
Heb het ook maar laat ontdekt omdat er iemand over begon te spreken en heb dat geprobeerd … en ja is gewoon lekker .
Ja was maar een geintje, er is hier plaats voor iedereen, zelfs mensen die een frikandel een lange hamburger noemen.Niets maar hier zitten er ander die al vreemdere dingen in hunne mond hebben gestoken denk ik![]()
Idd geklutst ei over een bord frieten. Dan frieten pletten. Is zeker 35 jaar geleden dat ik dit heb gegeten. Was een beetje het alternatief voor boterhammen met choco op het einde vd maand vroeger.Heb dat ook al eens gehoord. Wel het ei kloppen denk ik? Maar echt lekker klinkt het niet in ieder geval.
Waar kan ik mij uitschrijven van deze thread?Ja was maar een geintje, er is hier plaats voor iedereen, zelfs mensen die een frikandel een lange hamburger noemen.
Typisch woke, de mensen kunnen nergens meer tegen. LANGE HAMBURGER, LANGE HAMBURGER.Waar kan ik mij uitschrijven van deze thread?
De legende gaat dat de lange hamburger vanuit de ruimte is te zien.Typisch woke, de mensen kunnen nergens meer tegen. LANGE HAMBURGER, LANGE HAMBURGER.
De voorgebakken frieten proberen uit de voorbak-bak te pikken zonder dat ze het zagen omdat ge anders tegen uw kloten kreegHalf gekookt eitje, het bovenstukje verwijderen en enkele frieten met wat zout in het lopen eigeel doppen (zie het als saus)
Dat was bij mijn grootmoeder altijd zo. (& voorgebakken frieten in een koffiefilter als 'puntzak')
Aaah memories
.@Mods!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hier al eens iemand gewoon frieten geprobeerd met inplaats van een saus gewoon een rauw ei erover ?
Das gewoon lekker .
Bij ons thuis bakte wij een (ongeklutst) ei in de frietketel en dat werd dan op de frietjes gelegdHier al eens iemand gewoon frieten geprobeerd met inplaats van een saus gewoon een rauw ei erover ?
Das gewoon lekker .

Nee , gewoon het ei breken en erover , de dooier loopt daar wel tussen .Heb dat ook al eens gehoord. Wel het ei kloppen denk ik? Maar echt lekker klinkt het niet in ieder geval.

Dat snot erbij lijkt me dan weer echt ranzigNee , gewoon het ei breken en erover , de dooier loopt daar wel tussen .![]()