@Mr.Anderson gisteren warme pepersaus en stoofvleessaus gecombineerd. Da's fucking godlike tier, niet normaal. Daar nog wat joppiesaus bij en het was helemaal af. Een berehap en een paar stukskes boulet erbij. Life can be good.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Learning fast, you are, my young padawan.@Mr.Anderson gisteren warme pepersaus en stoofvleessaus gecombineerd. Da's fucking godlike tier, niet normaal. Daar nog wat joppiesaus bij en het was helemaal af. Een berehap en een paar stukskes boulet erbij. Life can be good.

D-DAY!Goh jongens toch, godverdomme zeg. Net beslist dat ik morgen nog eens frieten ga halen. Ik open deze thread voor inspiratie en dan verschijnt die post van @Mr.Anderson zijn culinair hoogstandje.
Eén van de betere frituren in Mol is frituur de baan op de Turnhoutsebaan. Geen idee naar welk gehucht je juist gaat verhuizen. Het Rosalieke in Millegem vind ik ook best goei frieten, en frituur Paseo is al meermaals als beste frituur van Mol gestemd, maar dat ligt voor mij wat uit de richting dus ben ik zelf nog nooit geweest.
Dit weekend naar de Paseo geweest. Héél lekker! De betere stoofvlees die ik in een frituur heb geproefd.Paseo![]()
Dit weekend naar de Paseo geweest. Héél lekker! De betere stoofvlees die ik in een frituur heb geproefd.
Wel een groot nadeel: ligt vlakbij campings en heb 1 UUR moeten aanschuiven. 1 UUR!!
Geen online bestelling mogelijk.
Die pinten staan in de frigo hé. Pintje moet koud en fris zijn, zo'n lauwe cara zou uw frieten ook geen eer aan doen.Godverdoeme jouw posts benaderen toch steevast de perfectie eh pé! Die combinatie warme pepersaus, stoofvleessaus en satékruiden doet mijn bakkes kwijlen9,5/10 (halve punt afgetrokken wegens 3 doorspoelpinten te weinig)
Preach brother!Die pinten staan in de frigo hé. Pintje moet koud en fris zijn, zo'n lauwe cara zou uw frieten ook geen eer aan doen.
Hoe meer je over Maarten De Melkmuil spreekt, hoe meer ik denk dat ik weet wie het is:Zonet terug van een bbq opt werk waar er onder mijn goedkeurend oog frieten werden geserveerd (het is mijn lucky week blijkbaar). Goe veel brochetten en frieten in mijn kloten geslagen met 7 a 8 pintjes, 3 glazen cava en een paar glazen wijn. Sfeer zat goed tot op het moment dat Maarten zich afvroeg waarom er geen tofu voorzien was "want onze planeet moet gered worden... tofu en quinoa zijn de toekomst!", hij voegde er vervolgens aan toe dat hij het onaanvaardbaar vond dat er zoveel collega's zich half zat zuipen "want een bbq of ni, het blijft een werkomgeving". Da laatste was de druppel voor mij, ik ging vervolgens naart station van Gare du Nord om er een aantal criminele sans papiers op te zoeken. Ik heb ze elk 20 eur gegeven en ne foto van De Melkmuil getoond "schopt die maar goe verrot, vo kopschoppen geef ik jullie 20 eur extra, kbetaal jullie omdat ik zelf ni mijn handen wil vuilmaken aan die klootzak". Deze keer kwamen de olijke fratsen van onze gedrogeerde illegale vrienden goed uit hehe![]()
. "Probeer jij mij kwaad te maken Melkmuil?", schitterend!Hoe meer je over Maarten De Melkmuil spreekt, hoe meer ik denk dat ik weet wie het is:

Blijkt dat Maarten al die tijd een Crew Member is geweest…
Is omdat ik whisky (neat) drink, maar dat wou ik er hier niet inwrijven sorryMaar ik zie geen wachtpinten![]()
.Ah nee, sorry. Da's vandaag.D-DAY!
Aha! Ook liefhebber, maar toch niet bij de frieten?Is omdat ik whisky (neat) drink, maar dat wou ik er hier niet inwrijven sorry.