De frituur

@poeperman is ne biest! Ik zie het al zo voor me: "Boiler" de geüpdate versie van het "Beffertje", dit wordt een prachtverhaal 🥹. Betreft al dan niet pikant, voor mij geen probleem maar ik denk dat in het algemeen het beter is om het niet TE pikant te maken voor de reden die je aangaf. Aan welke saus(en)combinatie(s) had je gedacht bro?
In plaats van pikant kunnen we ook gaan werken met een pepersausje in combo met nog een andere saus. Een beetje zoals ik bij het beffertje witte pepersaus en cocktail nam.

Godverdomme ik krijg serieuze honger!

Inderdaad beter idee en makkelijker uitvoerbaar.

Een boiler zorgt dat iets opwarmt (door pikant te zijn), dus ik zou er toch minstens iets pikant in stoppen. Denk aan mexicano en boulet. Dat gecombineerd met rauwe ajuin, bicky ajuin en satékruiden. Saus: curryketchup en joppie. Combineert het scherpe van de curry en het zachte van de joppie.

Tis maar een voorzet. :unsure:
Ik ben mee tot de sauskes. Gene fan van Joppie noch van curry ketchup. BBQ saus?

Tis een medium en een cola geworden. En een mexicano ipv een boiler. Kennen ze niet in Herent blijkbaar 🤷‍♂️
Wat een held! Welke frituur was het in Herent?
Ik probeer dat gehucht zoveel als mogelijk te vermijden, maar moest ik er toch eens passeren weet ik al waar niet binnen te wandelen.

Inderdaad beter idee en makkelijker uitvoerbaar.

Een boiler zorgt dat iets opwarmt (door pikant te zijn), dus ik zou er toch minstens iets pikant in stoppen. Denk aan mexicano en boulet. Dat gecombineerd met rauwe ajuin, bicky ajuin en satékruiden. Saus: curryketchup en joppie. Combineert het scherpe van de curry en het zachte van de joppie.

Tis maar een voorzet. :unsure:
Variant op Julientje (= vlees + stoofvleessaus + bicky ui + saus) lijkt me idd de beste optie:

dit zijn de 2 meest voorkomende :
- Julientje = viandel + mayo
- Rombout = mexicano + mayo
=>Saus zie je soms vb. joppie als variant

Vraag 1: blijven we met de basis van stoofvleessaus werken? Ik ben alvast voorstander want dat zorgt ervoor dat het vlotjes binnen gespeeld kan worden.
Vraag 2: welk vlezeke? Nen ribster past gemakkelijk in dat concept
Vraag 3: welk sausje? Iets pikanter mag voor mij in een boilerke = samourai

+ bicky of rauwe ui

Of net wel natuurlijk: vragen om een boilerke: die mens ga zot worden daar :D
Die pej gewoon hard mindfucken zoals bij de f*cking Ronny. Die gaat echt denken van zichzelf dat die onder een steen heeft geleefd. Ik zie hem al "boiler frituur" googelen om vervolgens enkel afbeeldingen van frietketels te zien :laugh:.

Als er consensus is ben ik absoluut mee en zal in de Kempen ook in diverse frituren gevraagd worden naar nen boiler.

Zou te goed zijn dit :love: .

Zalig idee dees. "Een boilerke en een pintje, aub. Dat pintje pak ik wel uit de frigo". Mag voor mij iets pikant zijn.
Groot, stoofvleessaus,samourai, boulet, vleesje x, verse ajuintjes en voor mij dan nog een bicky apart.

Moet toch zeker een boulet bij zijn, aangezien de naam daar van komt.
Friet, pepersaus, boulet, bicky ajuin, verse ajuin, ?

Die pej gewoon hard mindfucken zoals bij de f*cking Ronny. Die gaat echt denken van zichzelf dat die onder een steen heeft geleefd. Ik zie hem al "boiler frituur" googelen om vervolgens enkel afbeeldingen van frietketels te zien :laugh:.
Dit klopt volledig. Wat was het nu eigenlijk, heb niet zitten terug scrollen een paar pagina's terug :ROFLMAO:

Morgen is er kans op frituur, en anders heb ik 4 Carreros zitten in de freezer, naar eigen believen (mexicanos dus)

Wat een held! Welke frituur was het in Herent?
Ik probeer dat gehucht zoveel als mogelijk te vermijden, maar moest ik er toch eens passeren weet ik al waar niet binnen te wandelen.
‘t Patatje… ik ben zelf van regio Deinze/Gent en werk in Merelbeke dus veel kom ik daar niet :D

Vree goeie frituur. No shit. Ongelofelijk lekkere frieten.

Dit klopt volledig. Wat was het nu eigenlijk, heb niet zitten terug scrollen een paar pagina's terug :ROFLMAO:

Morgen is er kans op frituur, en anders heb ik 4 Carreros zitten in de freezer, naar eigen believen (mexicanos dus)
Is er kans, is er kans...ervoor gaan Ruw Plastronneke! It's gonna be vrijdagavond potverdekke. Ni vergete eh copain, anders zal ik het in m'n gueule knallen van de frieten en het openkletsen van de jupkes in a ploshe moeten doen (erg da ik het zou vinden hehe)

Grote bak frieten (a la Julientje) + stoofvleessaus + gedroogde uitjes + satékruiden + boulette in stukken + ribster in stukken + frikandel in stukken + mayonaise + enkele toefjes samourai saus.

M'n bestelling voor zondag. We moeten ergens beginnen hé.
In een frituur verderop hebben ze warme peper- en champignonsaus. Zou ook wel top zijn, maar niet iedere frituur heeft dat.

En misschien een wachtpintje of 15. Als ik met den auto ben heb ik wel karakter en kan ik zeggen, 15 en niet één meer.

Moet toch zeker een boulet bij zijn, aangezien de naam daar van komt.
Friet, pepersaus, boulet, bicky ajuin, verse ajuin, ?
En een tweede vlezeke. We zijn BG'ers, we kunnen het betalen verdekke.
Ik zou gaan voor Boulet + Mexicano en of Ribster. Pepersaus en brazil. Combineert pikant en zoet. Afgewerkt met gedroogde en rauwe ajuin en satékruiden.

En een tweede vlezeke. We zijn BG'ers, we kunnen het betalen verdekke.
Ik zou gaan voor Boulet + Mexicano en of Ribster. Pepersaus en brazil. Combineert pikant en zoet. Afgewerkt met gedroogde en rauwe ajuin en satékruiden.
Ik heb net de broodjesversie getest en goedgekeurd: Smoske boiler: Broodje, pepersaus, boulet, bicky ajuin, ajuin, ei en tomaat. :love:

Terug
Bovenaan