Agony
Well-known member
Als het iets is dat lekker klinkt en smaakt: absoluutZouden wij écht zoveel macht hebben?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het iets is dat lekker klinkt en smaakt: absoluutZouden wij écht zoveel macht hebben?

Champignonsaus moet je combineren met het zure van tomatenketchup, hemelsTen huize Anderson was het ook weer feest hoor zondagavond!
'We hebben een nieuwe snack met kip en kaas vanbinnen' GOOI MAAR IN 'T VET MOATEKE
Was niet slecht maar ook niet wauw.
Zondag wil ik weer eens een variant op de Julien proberen. In plaats van stoofvleessaus warme champignonsaus, 1 viandel, 1 frikandel en een doos chix fingers erop, mayonaise, satékruiden en een bicky cheese on the side. Sounds like a boiler to me.
Held
Tis een medium en een cola geworden. En een mexicano ipv een boiler. Kennen ze niet in Herent blijkbaar![]()
..ik zou er ook eens naartoe willen gaan en er een Beffertje bestellenIs dat niet gewoon een ragouzie?Ten huize Anderson was het ook weer feest hoor zondagavond!
'We hebben een nieuwe snack met kip en kaas vanbinnen' GOOI MAAR IN 'T VET MOATEKE
Was niet slecht maar ook niet wauw.
Zondag wil ik weer eens een variant op de Julien proberen. In plaats van stoofvleessaus warme champignonsaus, 1 viandel, 1 frikandel en een doos chix fingers erop, mayonaise, satékruiden en een bicky cheese on the side. Sounds like a boiler to me.
Nee joh, in een ragouzi zit ook ham!Is dat niet gewoon een ragouzie?
Een mexicano zonder saus ofwa, WTF
Tis een medium en een cola geworden. En een mexicano ipv een boiler. Kennen ze niet in Herent blijkbaar![]()
Is dat niet gewoon een ragouzie?
Nee joh, in een ragouzi zit ook ham!
Eerder een kipkaaspunt (die trouwens effectief terug is van weggeweest dixit mijn frituur)
Hangt ervan af, soms heb ik eens zin in krokante frietjes maar soms mag het één grote, zompige boel zijn ook."Loaded fries" en "loaded nacho's" zijn concepten die ik wel kan appreciëren, maar uiteindelijk wordt dat altijd zo'n zompige brij en smaakt het minder. Ik neem mijn saus liever apart.
Dit, 100 procent dit. Af en toe moet die saus er gewoon al op in 't frituur om dan thuis te komen, het papier open te doen en een oorlogsveld aan frieten en saus aan te treffen, hemels.Hangt ervan af, soms heb ik eens zin in krokante frietjes maar soms mag het één grote, zompige boel zijn ook.

Laten we allemaal een berichtje sturen naar 4040 of hoe gaat dat nummer ook alweer?Als iedereen in dit topic vanaf nu bij elk frituurbezoek achter een boiler gaat vragen; hoe lang duurt het eer HLN hier een artikel over opmaakt?![]()
[email protected], mijn mail is verzondenLaten we allemaal een berichtje sturen naar 4040 of hoe gaat dat nummer ook alweer?

Ik denk dat we een bereiding moeten kiezen ipv een compleet nieuwe snack.Als iedereen in dit topic vanaf nu bij elk frituurbezoek achter een boiler gaat vragen; hoe lang duurt het eer HLN hier een artikel over opmaakt?
Allez, pakt dat dat een boulet is, helemaal omhuld in een pikant, krokant jasje zoals dat van de lucifer en in het middel zit daar dan heel pikante saus. Vergelijkbaar met die sweet chicken chili snack, maar dan een pak pikanter. Gaat toch niet super lang duren eer een frituur dat gaat oppikken.

), bicky uitjes erop en satekruiden” Maar dan moet daar een fabrikant van dergelijke snacks opspringen en niet de frituren in kwestie.Als iedereen in dit topic vanaf nu bij elk frituurbezoek achter een boiler gaat vragen; hoe lang duurt het eer HLN hier een artikel over opmaakt?
Allez, pakt dat dat een boulet is, helemaal omhuld in een pikant, krokant jasje zoals dat van de lucifer en in het middel zit daar dan heel pikante saus. Vergelijkbaar met die sweet chicken chili snack, maar dan een pak pikanter. Gaat toch niet super lang duren eer een frituur dat gaat oppikken.
Zoete mayonaise klinkt wel goed. En is lekker.Welke basissaus?
Inderdaad beter idee en makkelijker uitvoerbaar.Ik denk dat we een bereiding moeten kiezen ipv een compleet nieuwe snack.
Zoals een julientje, iets dat eigenlijk door iedere frituur gemaakt kán worden.
Dus: je vraagt een boiler, ze hebben het niet, en dan omschrijf je hoe het moet.
“Boulet in stukken, bakken, zoete mayo (), bicky uitjes erop en satekruiden”
“Ah, is dat een boiler?”
En dan week na week blijven bestellen. In de local fritshop of verplaatsing.
Call to action:
Welke snack wordt de basis? boulet?
Ok.
Welke basissaus?
Een boiler zorgt dat iets opwarmt (door pikant te zijn), dus ik zou er toch minstens iets pikant in stoppen. Denk aan mexicano en boulet. Dat gecombineerd met rauwe ajuin, bicky ajuin en satékruiden. Saus: curryketchup en joppie. Combineert het scherpe van de curry en het zachte van de joppie.Maar langs de andere kant zorgt een boiler ervoor dat iets opgewarmd wordt. Moet daar dan iets pikants bij? Ik ben minder aan heel pikante dingen omdat dat de smaak van de rest helemaal om zeep helpt voor mij.
Stel maar voor! Zondag ga ik om een boiler. 't Mag zijn wat het wilt.
En misschien 2-3 stukken vlees?

@poeperman is ne biest! Ik zie het al zo voor me: "Boiler" de geüpdate versie van het "Beffertje", dit wordt een prachtverhaalMaar dan moet daar een fabrikant van dergelijke snacks opspringen en niet de frituren in kwestie.
Iets meer haalbaar lijkt me dan om een soort van 'Julientje' te creëren maar dan gebombardeerd tot 'een Boiler'.
Doe gerust suggesties, dan kies ik er ene uit om zondag te testen.
Dan lezen we binnen een jaar of 2 op wikipedia dat 'een boiler' in de frituur z'n oorsprong terugvindt op het BG forum.
'Proef nu de boiler! Je krijgt het er helemaal warm van!'
Volgens etiquette moet je die steevast blussen met bier.
EDIT: @poeperman was me voor, zo trots op jou
. Betreft al dan niet pikant, voor mij geen probleem maar ik denk dat in het algemeen het beter is om het niet TE pikant te maken voor de reden die je aangaf. Aan welke saus(en)combinatie(s) had je gedacht bro?