De frituur

Moet mijn passport ophalen morgen, ben dus alleen in de hoofstad en mij ook eens ah laten gaan:

-4 old fashions en ongoing
- satay skewers
- wagyu beef met FRIETEN
- sushi met GEFRIETUURDE prawns

En vol met vrouwelijke konten in te strakke jurken.

Man ik mis een simpele frituur :(

Moet mijn passport ophalen morgen, ben dus alleen in de hoofstad en mij ook eens ah laten gaan:

- satay skewers
- wagyu beef met FRIETEN

Ajo. Waar zitte

Zal ik nooit begrijpen. Frituurmayo is 100x beter dan dat je zelf in de winkel kan kopen
mijn vrouw zegt dat ook altijd... maar je kan toch ook gewoon dezelfde merken kopen? :)

Frituursnacks thuis maken doe ik echter ook nooit. Dat is een gigantisch verschil naar temperatuurcontrole, smaak van vet,... en eens je daarmee begint... Maar saus?

mijn vrouw zegt dat ook altijd... maar je kan toch ook gewoon dezelfde merken kopen? :)

Frituursnacks thuis maken doe ik echter ook nooit. Dat is een gigantisch verschil naar temperatuurcontrole, smaak van vet,... en eens je daarmee begint... Maar saus?

Is toch gewoon saus van Pauwels (in mijn frituur). Kan je even goed in de winkel kopen.

Voor eens en altijd, tis Saaaas !

Ni saws.

Heel de week naar uitgekeken, gisteren frietjes!

Gewone, potteke saas, mayo en joppie (van thuis), berepoot hard gebakken, berehap, 2 overschotkippets.

:drool:

Ja, ook grote mexicano fan, maar ook grote saté fan. En de curryworsten in de frituur hier zijn niet van Mora maar van dat ander merk. Ietske harder, heb liever de andere.

Dus is de keuze al kleiner geworden.
Sate + mexicano of...
Burger + mexicano of...
Burger + sate.
Ma alé, voor dat ene sateetje. Pakt dan toch gewoon alledrie? Nooit twijfelen.

- satay skewers
- wagyu beef met FRIETEN

Check toch maar even uw pols. Want wat jij daar beschrijft klinkt als de hemel. De laatste herinnering voor je daar zat is toevallig niet dat je aan het speeden was op de autostrade?

En zo moet ie, ik hoop dat we iedereen hier op het rechte pad kunnen brengen...
In mijn regio gaat dat niet. Hier zeggen we 'sause'.

Komt er iemand binnen en die vraagt om 'saas' dan laten we die voor, steken hem een fluo vestje aan en zetten hem aan tafel om te kleuren met wasco's terwijl hij wacht. Lief hé.

Terug
Bovenaan