De frituur

Hier wekelijks fritje bestellen subiet se. Bij het VTM nieuws, VRT is voor op de middag met een boterhammeke bij. Wel weer het wekelijkse dilemma.

Ofwel een bbq burger met sate. Ofwel een bbq burger met mexicano. Ofwel sate met mexicano. Ofwel mexicano met curryworst. Of bbq burger met curyworst. Of sate met curryworst.

En ik heb nog eens geen honger.
Mijn lijden wordt onderschat, ik hoop hier wat begrip te krijgen. Ga mss heel uitzonderlijk er zelfs een pintje bij bestellen.

Hier wekelijks fritje bestellen subiet se. Bij het VTM nieuws, VRT is voor op de middag met een boterhammeke bij. Wel weer het wekelijkse dilemma.

Ofwel een bbq burger met sate. Ofwel een bbq burger met mexicano. Ofwel sate met mexicano. Ofwel mexicano met curryworst. Of bbq burger met curyworst. Of sate met curryworst.

En ik heb nog eens geen honger.
Mijn lijden wordt onderschat, ik hoop hier wat begrip te krijgen. Ga mss heel uitzonderlijk er zelfs een pintje bij bestellen.
Een pintje zou eigenlijk de norm moeten zijn ipv uitzonderlijk beste vriend. Voor de rest uitstekend voorgestelde combo's. Ik zou opteren voor de mexicano en curryworst ma de rest is dus zeker ok

Een pintje zou eigenlijk de norm moeten zijn ipv uitzonderlijk beste vriend. Voor de rest uitstekend voorgestelde combo's. Ik zou opteren voor de mexicano en curryworst ma de rest is dus zeker ok
Ja, ook grote mexicano fan, maar ook grote saté fan. En de curryworsten in de frituur hier zijn niet van Mora maar van dat ander merk. Ietske harder, heb liever de andere.

Dus is de keuze al kleiner geworden.
Sate + mexicano of...
Burger + mexicano of...
Burger + sate.

Over de kwaliteit van de frieten ga ik niet klagen hoor. Maar de porties zijn serieus gekrompen tov vroeger (bij verschillende frituren).
Favoriet is momenteel "Den Tip" in oud-turnhout.

Binnenkort naar Mol verhuizen en dat wordt opzoek gaan naar een nieuwe frituur :p
Herkenbaar, in ons deel van gent vond ik ze allemaal shit. Kfiets nu vaak naar Lourdes (oostakker hé;))

Al sinds 10u deze ochtend aan het nadenken wat ik ga bestellen straks :love: Waarschijnlijk dat we hier thuis nog wat extra partysnacks gaan bij doen, helemaal feest!

Frietsalon is in mijn ogen de beste frituur van Brugge.
Veel beter dan die vettige De Bosrand. Het vet druipt van die frieten en snacks, ranzig!
Vanavond uitgetest, zeker niet slecht, oneindig veel beter dan Faluche, maar voor mij blijft De Bosrand toch nog beter. Maar de volgende keer ik voor gesloten deuren sta bij De Bosrand, passeer ik hier wel nog eens.

Gisteren naar men neef geweest en als afsluiter een frietje gaan eten in frituur De ring in Turnhout, was echt wel goed spul en op z’n minst nog eens deftige porties.
Grote met stoofsaus, 2 curryworstjes, mexicano en huisgemaakt bouletje besteld + het obligatoire potteke saus (tartaar) op de vlezekes in te laten zwemmen.

Awel, kmoe zeggen: kwas blij dan thuis was want heb serieus moeten persen (om het erin te krijgen he mannekes :p)

Gisteren mij ook nog eens laten verleiden voor een frietje. Kleintje met stoofvleessaus en mayonaise (van thuis). Cervela, frikandel special, en spablo.

Sinds dat dit topic redelijk actief is merkwaardig meer goesting in frieten :unsure:. Nu nog de zoektocht naar waar ze in de Kempen een Julientje hebben.

Gisteren mij ook nog eens laten verleiden voor een frietje. Kleintje met stoofvleessaus en mayonaise (van thuis). Cervela, frikandel special, en spablo.

Sinds dat dit topic redelijk actief is merkwaardig meer goesting in frieten :unsure:. Nu nog de zoektocht naar waar ze in de Kempen een Julientje hebben.
Wtf is een spablo copain?

Als ik niet naar de frituur kan gaan laat ik de frituur maar naar mij toekomen. Sebiet 2 frikandellen/curryweust/lange-hamburger (ik noem ze per express alle 3 om niemand te benadelen, dat doen ze zelf wel :p) als avondeten

Waar heb jij een spablo gehaald? Hier in de streek is dat nergens nog te vinden.

Terug
Bovenaan