De frituur

Als je hun niet stoort met u zatte kloten zullen ze misschien meer focus hebben en minder vergeten :ROFLMAO:
Ik laat de friturist zijn ding doen, het is eigenlijk hij die het woord voert genre "alles goe Befferke?" "Ne pintje zoals gewoonlijk?" en meer is da meestal ni. Heel soms pikt hij wel in op een gesprek tussen mij en een andere (onbekende) medezatlap (die vanaf een zeker uur zoals paddenstoelen uit de grond rijzen in mijn wijk) dus ja het kan wel dat zijn wtf momentje zo groot is dat hij soms wel iets vergeet

Deze thread heeft een negatieve invloed op mijn gewicht...
Bestelling voor straks: Julientje met extra gesneden frikandel erop, tartaar & een american beef burger zonder groenten. Zin in!

da’s effectief ook echt wel een heel kleintje op ‘t zicht. Voor mij valt dat onder formaat kinderbakje.

Verboden te bestellen icm alcohol!

(En de frieten zagen er op je vorige foto ook beter uit!)
Zelfde frituur nochtans. Maar ik maak het graag gezellig, dim de lichten en leg de haard aan enzo. Misschien dat het licht niet goed zat.

BIEST!! Wat ik me afvraag, van welke regio is de frituur? Bij ons zijn de frieten zo dik als m'n buzze
Wevelgem.

En ik vind dat al serieus dikke frieten. Toch naar frituurmaatstaven.
Ik hoor vooral veel blabla, weinig foto's! Ge moogt dan stoppen met m'n frituur af te breken hé manneke. Of ik sla de uwe aan frieten. he he he

Voor de Meerwaardezoeker in dit topic.

WEEK VAN DE FRIET.

4 vouchers in de KW krant (gratis frikandel, gratis bicky, gratis ice tea, en gratis nieuwe worst) .... bij aankoop van pakje friet.

wij (ik en mijn vrouw) gaan dus elk 2 keer gaan dit weekend. Zal wel weer een aanslag zijn op mijn cholesterol, maar goed 1 keer per jaar mag ik eens over de limiet van "1 keer per week friet" gaan zeker :p

WEEK VAN DE FRIET.

4 vouchers in de KW krant (gratis frikandel, gratis bicky, gratis ice tea, en gratis nieuwe worst) .... bij aankoop van pakje friet.

wij (ik en mijn vrouw) gaan dus elk 2 keer gaan dit weekend. Zal wel weer een aanslag zijn op mijn cholesterol, maar goed 1 keer per jaar mag ik eens over de limiet van "1 keer per week friet" gaan zeker :p
Ik heb de bon ook zien passeren. Alleen geen deelnemende frituren in de buurt :(

Deze avond zit ik noodgedwongen op restaurant. Versta me ni verkeerd, tzal me ongetwijfeld smaken zeker met een goei fles rode wijn erbij. Maar ik zal het ni kunnen nalaten om af en toe te mijmeren naar een goei pak friet. Frieten vd restaurant kan je eenmaal ni vergelijken met frieten van de frituur

Deze avond zit ik noodgedwongen op restaurant. Versta me ni verkeerd, tzal me ongetwijfeld smaken zeker met een goei fles rode wijn erbij. Maar ik zal het ni kunnen nalaten om af en toe te mijmeren naar een goei pak friet. Frieten vd restaurant kan je eenmaal ni vergelijken met frieten van de frituur
Frieten winnen altijd

Kan je inderdaad niet vergelijken.
Er zijn voor mij een aantal soorten frieten: Frituurfrieten (met subcategorieen obv vet: olie, mengeling, plantaardig, ossewit), kermisfrieten, restaurantfrieten, fastfoodketenfrieten. :)

Kan je inderdaad niet vergelijken.
Er zijn voor mij een aantal soorten frieten: Frituurfrieten (met subcategorieen obv vet: olie, mengeling, plantaardig, ossewit), kermisfrieten, restaurantfrieten, fastfoodketenfrieten. :)
Frieten van de McDo is alsof ge karton aant fretten bent. Ik vergeef het mezelf nooit

Terug
Bovenaan