De frituur

Aangezien het van de zelfzorg was maar ff bij de lokale friturist gestopt.
Groot pak mayo
Gebakken bouletje
Cervela
2 curryworsten
Potje mayo groot voor de vlezekes in te verzuipen 🤤
 
Met ne goeien twijfelaar neem ik dat en een viandel en stoofvleessaus erbij en met Brazil saus. Toch meestal 2 vlezekes, waarvan standaard een viandel...
 
  • Grote friet om te delen met vriendin en peuter van 2;
  • Zoete mayonaise OF joppie
  • Zigeunerstick / sitostick / berenhap / (gebakken) cervela: bij zeer grote honger durf ik wel eens 2 vlezen te pakken
 
Ramp! Normaal gezien is vrijdag frituurdag. M'n vrouw die durft soms wel eens morrelen, maar nu is m'n jongste van 4 jaar ook geen fan meer. Nu is er een pact gesloten (3 vs 1) dat er elke vrijdag mag gekozen worden via een beurtrol. Dit wil zeggen dat ik om de week naar de pizzahut moet voor m'n vrouw (bweik) en dan oftewel naar de McDonalds of de Quick voor de kinderen.

3 vrouwen in huis, ik wist dat dat niet ging goedkomen ...
 
Ramp! Normaal gezien is vrijdag frituurdag. M'n vrouw die durft soms wel eens morrelen, maar nu is m'n jongste van 4 jaar ook geen fan meer. Nu is er een pact gesloten (3 vs 1) dat er elke vrijdag mag gekozen worden via een beurtrol. Dit wil zeggen dat ik om de week naar de pizzahut moet voor m'n vrouw (bweik) en dan oftewel naar de McDonalds of de Quick voor de kinderen.

3 vrouwen in huis, ik wist dat dat niet ging goedkomen ...
Quick dan nog...
 
Ramp! Normaal gezien is vrijdag frituurdag. M'n vrouw die durft soms wel eens morrelen, maar nu is m'n jongste van 4 jaar ook geen fan meer. Nu is er een pact gesloten (3 vs 1) dat er elke vrijdag mag gekozen worden via een beurtrol. Dit wil zeggen dat ik om de week naar de pizzahut moet voor m'n vrouw (bweik) en dan oftewel naar de McDonalds of de Quick voor de kinderen.

3 vrouwen in huis, ik wist dat dat niet ging goedkomen ...
Laat de pizzahut/McDo leveren aan huis en rij zelf op en af naar 't frituur. Iedereen content.
 
Ramp! Normaal gezien is vrijdag frituurdag. M'n vrouw die durft soms wel eens morrelen, maar nu is m'n jongste van 4 jaar ook geen fan meer. Nu is er een pact gesloten (3 vs 1) dat er elke vrijdag mag gekozen worden via een beurtrol. Dit wil zeggen dat ik om de week naar de pizzahut moet voor m'n vrouw (bweik) en dan oftewel naar de McDonalds of de Quick voor de kinderen.

3 vrouwen in huis, ik wist dat dat niet ging goedkomen ...
Slecht geregeld menne man. Hier moet ik nog maar zeggen : "seg anders eten we ..." en dan hoor ik al van alle kanten FRIETJES.
:coolbrows:
 
Dit wil zeggen dat ik om de week naar de pizzahut moet voor m'n vrouw (bweik) en dan oftewel naar de McDonalds of de Quick voor de kinderen.
Whut? Pizzahut, McDo en Quick?!
Ik zou dan voor een degelijke pizzeria gaan en als het echt een fast food keten moet zijn --> Burger King.

Een goede frituur geeft je degelijke frieten en een goede hamburger van de plaat >>>>>>> Quick/McDo

Ik voel met je mee :)
 
Whut? Pizzahut, McDo en Quick?!
Ik zou dan voor een degelijke pizzeria gaan en als het echt een fast food keten moet zijn --> Burger King.

Een goede frituur geeft je degelijke frieten en een goede hamburger van de plaat >>>>>>> Quick/McDo

Ik voel met je mee :)

Met een Quick kan ik nog leven, al is de Giant niet meer wat em geweest is. Maar Pizzahut vind ik ronduit gore bagger. Maar correct ja, onze frituur heeft ook een heel aanbod angus-burgers op de grill. Da's massa's beter!
 
Ramp! Normaal gezien is vrijdag frituurdag. M'n vrouw die durft soms wel eens morrelen, maar nu is m'n jongste van 4 jaar ook geen fan meer. Nu is er een pact gesloten (3 vs 1) dat er elke vrijdag mag gekozen worden via een beurtrol. Dit wil zeggen dat ik om de week naar de pizzahut moet voor m'n vrouw (bweik) en dan oftewel naar de McDonalds of de Quick voor de kinderen.

3 vrouwen in huis, ik wist dat dat niet ging goedkomen ...
Van de kinderen kan ik het nog begrijpen. McDo & Quick spelen goed in op kinderen met die happy meals.
Maar als volwassene een Pizza Hut kiezen boven een frituur, dan zijn uw smaakpapillen toch wel heel erg aangetast :oink:
 
'ik ga minder en minder.

Komaan zeg een grizzly of berenhap.
Das gewoon int vet gooien en ze vragen hier 4.60 euro voor.

Voor een bicky burger ist maar 4 euro. En daar hebben ze nog een hoop werk aan om dit te maken. Dus dat begrijp ik nog wel.

Maar al bij al... Als ik 4.60 moet geven voor een grizzly... Met dat geld koop ik een steak in de Colruyt!
 
Hier tegenwoordig een Smokey Bacon Burger uit de lokale frituur hun hamburger collectie. Double Angus hebben ze ook.
 
Dan toch op zen minst zo'n all you can eat formule?
Of zo’n dolle dinsdag/zaterdag met pizza’s medium aan 6,95€.

Zaterdag na meer dan 6 jaar nog eens gaan afhalen bij Pizzahut voor dolle zaterdag.

Die medium’s zijn precies ook niet meer wat ze geweest zijn, die lijken me tegenover vroeger toch een stukje gekrompen.

Bij betaling wist die pipo te zeggen dat ze niet meer meedoen aan concept dolle zaterdag.
M.a.w. + 50 euro mogen dokken voor 3 pizza’s ipv de 21 waar ik op rekende.
Dat geld is het bijlange niet waard.
 
Of zo’n dolle dinsdag/zaterdag met pizza’s medium aan 6,95€.

Zaterdag na meer dan 6 jaar nog eens gaan afhalen bij Pizzahut voor dolle zaterdag.

Die medium’s zijn precies ook niet meer wat ze geweest zijn, die lijken me tegenover vroeger toch een stukje gekrompen.

Bij betaling wist die pipo te zeggen dat ze niet meer meedoen aan concept dolle zaterdag.
M.a.w. + 50 euro mogen dokken voor 3 pizza’s ipv de 21 waar ik op rekende.
Dat geld is het bijlange niet waard.
Hier is de vriendin ook fan van Pizza van Dominos.
Persoonlijk vind ik die ook nog wel te doen tegenover de pizzahut maar je bent er voor 2 pizza's ook al snel 30+ euro kwijt terwijl je bij de lokale pizzeria voor evenveel geld een naar mijn gedacht kwalitatief betere pizza krijgt.
 
Terug
Bovenaan