De Epstein files: Trumps vermeende betrokkenheid

't Is eigenlijk jammer hoe relatief 'mak' de reacties blijven. Waarschijnlijk omdat het niet shockerend meer is dat elite miljardairs of high profile figuren zich met zo'n wansmakelijke zaken bezig houden. 't Is bijna genormaliseerd. En ook, bewijs het allemaal maar eens. Een hoop allegations die niet meer te verifiëren zijn en wat mails. Het botst tegen de muur van geld en onschendbaarheid en wordt erna mee in de vergeetput van schandalen gegooid.
Even erg als verkrachters en/of pedofielen die naar arme landen gaan om er 'verwend, te worden door minderjarigen. Die komen ook niet onder de radar tenzij betrapt door zedenpolitie of iets dergelijks. Elke keer ik bv. heen en terug naar/van Madagascar vlieg zou het me niet verwonderen dat er zo'n vies gespuis op het vliegtuig zit.

Het lijkt me toch ook een gevalletje kindermisbruik en mensenhandel die Epstein files. Als dit allemaal echt is...

Het strafste vind ik dat Trump erin geslaagd is om zoveel mensen naar zijn niveau van discussievoeren en denken gebracht te hebben. 5 jaar geleden werd er nog meewarig gedaan over mensen die in Pizzagate geloofden of die geloofden in een groot Epstein overhe complot, nu is het vrij normaal geworden om absurde getuigenissen zonder enige vorm van bewijs voor waar aan te nemen. Ik heb er wat een roze balletten vibes bij: Dutroux bestond dus plots was alles mogelijk en moest iedereen serieus genomen worden, hoe onnozel en ongeloofwaardig de beschuldigingen ook waren.
Persoonlijk vind ik het dan weer extreem naïef (en dan druk ik het heel eufimistisch uit) om iets als dit gewoon in z'n geheel aan de kant te schuiven als ongefundeerde en fantasierijke beschuldigingen.
Trump zijn regime is politieagenten die in heel twijfelachtige omstandigheden mensen doodschieten immuniteit aan het geven en ondertussen zijn zijn tegenstanders hun serieus aan het verliezen door zich op te jagen over ongefundeerde en fantasierijke beschuldigingen.
Mogen ze zich maar over 1 iets opjagen ofzo? Want naast wat jij er nu uitkiest is er sowieso nog een hele waslijst..

Wat ik eigenlijk al even erg vind dan de feiten zelf, is dat heel dit gedoe nog eens misbruikt lijkt te worden door de politiek. Ik krijg de indruk dat er heel selectief gecensureerd wordt, en dat ook de golven van het vrijgeven zorgvuldig gestuurd worden door de overheid.

Het gaat helemaal niet over de schuldigen gepast straffen, maar over politieke carrières om zeep helpen (of net beschermen).

Het strafste vind ik dat Trump erin geslaagd is om zoveel mensen naar zijn niveau van discussievoeren en denken gebracht te hebben. 5 jaar geleden werd er nog meewarig gedaan over mensen die in Pizzagate geloofden of die geloofden in een groot Epstein overhe complot, nu is het vrij normaal geworden om absurde getuigenissen zonder enige vorm van bewijs voor waar aan te nemen. Ik heb er wat een roze balletten vibes bij: Dutroux bestond dus plots was alles mogelijk en moest iedereen serieus genomen worden, hoe onnozel en ongeloofwaardig de beschuldigingen ook waren.

Trump zijn regime is politieagenten die in heel twijfelachtige omstandigheden mensen doodschieten immuniteit aan het geven en ondertussen zijn zijn tegenstanders hun serieus aan het verliezen door zich op te jagen over ongefundeerde en fantasierijke beschuldigingen.
Dit vind ik toch wel enige bruggen te ver. Hoe kan jij nu weten dat al die getuigenissen "fantasierijk" (en dus niet waar) en "onnozel" en "ongeloofwaardig" zijn? Bovendien is het nu niet dat Trump een vlekkeloze reputatie had voor die files uitkwamen natuurlijk.

Donald Trump has been accused of rape, sexual assault, and sexual harassment, including non-consensual kissing or groping, by at least 25 women since the 1970s.

En daar waren er ook een heel aantal bij van voor hij zelfs in de running was voor het presidentschap. Daarom wil dat niet automatisch zeggen dat alles wat in die files staat waar is, maar heel die Epstein-heisa is wel pakken geloofwaardiger dan Pizzagate. Of zijn al die foto's en bewijzen van de innige vriendschap tussen Epstein, 's werelds meest beruchte mensenhandelaar en pedofiel, en Trump ook fantasietjes? Zijn al die andere aanklachten door verschillende vrouwen uit verschillende tijdperken ook fantasie? En als het dan toch allemaal onzin is, die Epstein files: waarom geeft men het dan nog steeds niet vrij?

En ook dat laatste: waar kijk jij misschien? Want voor zover ik kan zien is er wel degelijk een enorme golf aan verontwaardiging en weerstand tegen Trump en zijn ICE-praktijken. Mensen hebben de capaciteit om zich over meer dan een ding tegelijk op te winden natuurlijk.

Dit vind ik toch wel enige bruggen te ver. Hoe kan jij nu weten dat al die getuigenissen "fantasierijk" (en dus niet waar) en "onnozel" en "ongeloofwaardig" zijn? Bovendien is het nu niet dat Trump een vlekkeloze reputatie had voor die files uitkwamen natuurlijk.

En daar waren er ook een heel aantal bij van voor hij zelfs in de running was voor het presidentschap. Daarom wil dat niet automatisch zeggen dat alles wat in die files staat waar is, maar heel die Epstein-heisa is wel pakken geloofwaardiger dan Pizzagate. Of zijn al die foto's en bewijzen van de innige vriendschap tussen Epstein, 's werelds meest beruchte mensenhandelaar en pedofiel, en Trump ook fantasietjes? Zijn al die andere aanklachten door verschillende vrouwen uit verschillende tijdperken ook fantasie? En als het dan toch allemaal onzin is, die Epstein files: waarom geeft men het dan nog steeds niet vrij?

En ook dat laatste: waar kijk jij misschien? Want voor zover ik kan zien is er wel degelijk een enorme golf aan verontwaardiging en weerstand tegen Trump en zijn ICE-praktijken. Mensen hebben de capaciteit om zich over meer dan een ding tegelijk op te winden natuurlijk.
Mijn commentaar kwam er na een post van een getuige die claimde dat ze als minderjarige verkracht was door Trump en dat ze heeft gezien hoe ze op een sexfeestje een meisje gewurgd hebben. Die getuige claimt bovendien videos te hebben van die sexfeestjes.

De politie heeft blijkbaar nooit de moeite gepakt om die videos te bekijken en de schuldigen op te pakken want die zitten uiteraard mee in het complot (maar nu maken ze dat wel gewoon publiek)

Je kan gaan discussiëren waar zo'n verhaal zich bevind in de ranking tussen pizzagate, 9-11 die door de CIA georganiseerd was en de fake maanlanding, maar de geloofwaardigheid komt allemaal vanuit datzelfde punt: extreme cognitieve bias.

Dat men die Epstein files niet vrijgeeft is ook maar normaal, zo'n dossiers worden eigenlijk nooit vrijgegeven, het is Trump die eiste om het onderzoek van Epstein helemaal openbaar te maken, een zoveelste conspiracy theorie die hij voedde voor eigen politiek gewin en dat ging bij zijn achterban in als zoete broodjes. De meeste mensen doozagen heel duidelijk wat Trump hiermee wou bereiken. Toen bleek dat Trump er zelf in voorkwam en het hem in de problemen bracht omdat hij zijn achterban had zitten opstoken dat iedereen die in die files stond een pedofiel was zijn zijn tegenstanders begrijpelijkerwijs op ironische wijze ook gaan vragen om ze vrij te geven: "Je hebt er zelf zo hard voor geroepen, doe het nu ook maar". Da's echter overgeslaan naar een situatie waarin mensen die anders nooit zouden vallen voor samenzweringstheorieën werkelijk beginnen te denken zoals veel Trump aanhangers. En da's een vrij absurde situatie, Trump is erin geslaagd veel mensen die niets moesten weten van hem te doen denken op zijn niveau. Ze zijn nog steeds faliekant gekant tegen Trump maar vechten die strijd nu op zijn niveau.

Dat men die Epstein files niet vrijgeeft is ook maar normaal, zo'n dossiers worden eigenlijk nooit vrijgegeven, het is Trump die eiste om het onderzoek van Epstein helemaal openbaar te maken, een zoveelste conspiracy theorie die hij voedde voor eigen politiek gewin en dat ging bij zijn achterban in als zoete broodjes. De meeste mensen doozagen heel duidelijk wat Trump hiermee wou bereiken. Toen bleek dat Trump er zelf in voorkwam en het hem in de problemen bracht omdat hij zijn achterban had zitten opstoken dat iedereen die in die files stond een pedofiel was zijn zijn tegenstanders begrijpelijkerwijs op ironische wijze ook gaan vragen om ze vrij te geven: "Je hebt er zelf zo hard voor geroepen, doe het nu ook maar". Da's echter overgeslaan naar een situatie waarin mensen die anders nooit zouden vallen voor samenzweringstheorieën werkelijk beginnen te denken zoals veel Trump aanhangers. En da's een vrij absurde situatie, Trump is erin geslaagd veel mensen die niets moesten weten van hem te doen denken op zijn niveau. Ze zijn nog steeds faliekant gekant tegen Trump maar vechten die strijd nu op zijn niveau.
Sorry, maar dat vind ik klinkklare onzin. Je vergelijkt conspiracy theories die werkelijk geen enkele basis hebben in de werkelijkheid met files die bestaan en waarvan de huidige regering heeft gezegd dat ze ze gingen vrijgeven.

Er is overigens ook een wet die zegt dat ze alles moeten vrijgeven EN Trump heeft dat als verkiezingsbelofte gemaakt, dus het is helemaal niet "maar normaal" dat men ze niet vrijgeeft. En het is zeker normaal dat men zich vragen stelt bij waarom dat nog altijd niet openbaar is gemaakt in zijn volledigheid. Je doet ook alsof alle "Trump tegenstanders" alles 100% geloven wat daar in staat. Dat klopt ook totaal niet. De meesten weten wel dat dat niet noodzakelijk allemaal zo gebeurd is. Maar die files bestaan. Epstein was een pedofiel. Trump is al veroordeeld voor zedenzaken. Dus niks "samenzweringstheorie". Men wil gewoon weten wat er in die files staat, en vanzelfsprekend stelt men zich vragen bij de betrokkenheid van de president van de VS.

Ik vind het maar een flauwe poging, de zoveelste op dit forum, (niet van jou, maar in het algemeen) om alweer zo'n "both sides" narratief te spinnen. De Epstein files volledig willen zien en fatsoenlijk onderzocht willen zien worden heeft werkelijk niets te maken met "naar zijn niveau" zakken.

Trump is erin geslaagd veel mensen die niets moesten weten van hem te doen denken op zijn niveau. Ze zijn nog steeds faliekant gekant tegen Trump maar vechten die strijd nu op zijn niveau.
Er is wel een héél belangrijk verschil. Trump en zijn achterban zouden het complot geloven als waarheid. Critici gebruiken het als retorisch wapen. Dat kan misschien dom zijn, maar het is weldegelijk een wereld van verschil.

Los daarvan minimaliseer je ook dat er reële misstanden waren. Door alles te framen als “conspiracy spillover” vergeet je te vermelden dat Epstein effectief een groot netwerk had, dat machtige mensen bescherming genoten, en dat justitie zwaar faalde qua straffen en deals. Dat wil niet zeggen dat elke naam schuldig is, maar ook niet dat het wantrouwen zomaar uit het niets kwam.

Er is wel een héél belangrijk verschil. Trump en zijn achterban zouden het complot geloven als waarheid. Critici gebruiken het als retorisch wapen. Dat kan misschien dom zijn, maar het is weldegelijk een wereld van verschil.

Los daarvan minimaliseer je ook dat er reële misstanden waren. Door alles te framen als “conspiracy spillover” vergeet je te vermelden dat Epstein effectief een groot netwerk had, dat machtige mensen bescherming genoten, en dat justitie zwaar faalde qua straffen en deals. Dat wil niet zeggen dat elke naam schuldig is, maar ook niet dat het wantrouwen zomaar uit het niets kwam.
Da's bijna letterlijk wat ik de zin ervoor die je niet gequote heb uitleg maar als je ziet hoe er bijvoorbeeld hierover op het forum gepraat wordt dan gaat dat wel al heel wat verder dan een retorisch wapen. Veel mensen lijken volledig mee Trump's zienswijze over de Epstein files.

Da's bijna letterlijk wat ik de zin ervoor die je niet gequote heb uitleg maar als je ziet hoe er bijvoorbeeld hierover op het forum gepraat wordt dan gaat dat wel al heel wat verder dan een retorisch wapen. Veel mensen lijken volledig mee Trump's zienswijze over de Epstein files.
Ik ga ook daarmee deels akkoord hoor: dit is ook problematisch en daar ga ik niet per se voor applaudisseren. Mijn punt is vooral dat je die ontsporing niet zomaar kan herleiden tot “denken op Trump-niveau” tout court. Dat is iets anders dan doelbewust complotdenken voeden. Het ontstaat net uit een combinatie van reëel wantrouwen (Epstein, falende justitie) en het feit dat Trump zelf jarenlang dat frame heeft gevoed (wat jij ook zei)

Dat maakt het niet juist, maar wel verklaarbaar. En het verschil tussen “geloven” en “misbruiken” blijft relevant, ook al zie je in de praktijk soms dat die grens vervaagt.

Sorry, maar dat vind ik klinkklare onzin. Je vergelijkt conspiracy theories die werkelijk geen enkele basis hebben in de werkelijkheid met files die bestaan en waarvan de huidige regering heeft gezegd dat ze ze gingen vrijgeven.

Er is overigens ook een wet die zegt dat ze alles moeten vrijgeven EN Trump heeft dat als verkiezingsbelofte gemaakt, dus het is helemaal niet "maar normaal" dat men ze niet vrijgeeft. En het is zeker normaal dat men zich vragen stelt bij waarom dat nog altijd niet openbaar is gemaakt in zijn volledigheid. Je doet ook alsof alle "Trump tegenstanders" alles 100% geloven wat daar in staat. Dat klopt ook totaal niet. De meesten weten wel dat dat niet noodzakelijk allemaal zo gebeurd is. Maar die files bestaan. Epstein was een pedofiel. Trump is al veroordeeld voor zedenzaken. Dus niks "samenzweringstheorie". Men wil gewoon weten wat er in die files staat, en vanzelfsprekend stelt men zich vragen bij de betrokkenheid van de president van de VS.

Ik vind het maar een flauwe poging, de zoveelste op dit forum, (niet van jou, maar in het algemeen) om alweer zo'n "both sides" narratief te spinnen. De Epstein files volledig willen zien en fatsoenlijk onderzocht willen zien worden heeft werkelijk niets te maken met "naar zijn niveau" zakken.
Die Epstein files publiceren was nochtans lang enkel een eis of belofte van enkel Trump. De Epstein files, de UFO files en die van de moord op JFK om er nog maar eens op te duiden over wat soort van discussies het hier gaat.

Epstein was idd een pedofiel en Trump is veroordeeld voor zedenzaken, maar hier ging het bvb om de bewering dat een kind gewurgd was op een sexfeestje en het gerecht dat dat gewoon liet passeren. Da's als zeggen dat omdat Dutroux bestaan heeft, het redelijk is om geloof te hechten aan het bestaan van de roze baletten nadat het gerecht gezegd dat onderzocht heeft en daar niet het minste bewijs voor gevonden heeft.

Alles wat tot nu toe naar buiten is gebracht is 'OK' geacht voor het grote publiek. Al dan niet na dingen aan te passen/namen te maskeren enz... . Heel veel bekende namen. Heel veel suggestieve mails waarbij dubbelzinnige woorden werden gebruikt. Heel veel beelden waarin bekend volk op rare ogenblikken of rare omstandigheden in beeld is gebracht. Enorm veel aantijgingen en verhoren waarvan we waarschijnlijk nooit zullen weten of ze echt zijn.
Ook zijn er veel bekende namen die vernoemd worden of in beeld zijn gebracht die op het eerste zicht niets verkeerd deden, laten we eerlijk zijn.

Je kan je dan afvragen wat ze dan nog achter de hand houden. Wat het daglicht echt niet mag zien. Zowel teksten, foto's als video's. Dan is het vrijgegeven materiaal wat 'spielerei' om ons hoofd zot te maken en voor afleiding te zorgen, terwijl de echte gortigheden nooit boven water komen. Of is het dit? Het vrijgegeven materiaal is wat het is, we moeten er verder niets achter zoeken. We willen graag dat er meer is, dat er koppen rollen, maar er is niets meer. Ontnuchtering alom in plaats van verontwaardiging nu.

ALU hoedje modus:
Een andere theorie is dat Putin dit als een val heeft opgezet. Putin komt vaak voor in de files. Epstein onderhield heel wat contacten met het Kremlin. Epstein kan een marionet van hem geweest zijn die opnames van de rijken der aarde moest maken om ze nadien als pasmunt (lees: afpersing) te kunnen gebruiken, wanneer het nodig is. Wie zal het zeggen? Gaan we het ooit (mogen) weten? Ik vrees van niet.

Op het moment van zijn dood zat Epstein in de cel in afwachting van zijn proces inzake meerdere aanklachten rond mensenhandel en seksueel misbruik. Door zijn dood is dat proces er uiteraard niet gekomen. Zijn partner Ghislaine Maxwell is echter wel degelijk veroordeeld voor 6 aanklachten in die sfeer. Uiteraard had het maar enkel zin die misdaden te plegen als er een cliënteel voor was.

Dat het publiek de vraag stelt "wie dan?" is toch maar normaal. De manier waarop dit nu allemaal gebeurt is betreurenswaardig en volledig aan Trump toe te schrijven. Dit zet de deur open naar de zotste samenzweringsverhalen en verzinsels. Het doet wellicht de rechtsgang geen goed.

Voor de meeste mensen zal dit echter weer een zaak worden waarbij de superrijken er gewoon weer mee weg komen.

Ondertussen lees je wel in de kranten dat er een paar mensen al door het stof gaan.
In belgie Prins laurent, in nederland een topmodel, de noorse kroonprinses en in de UK iemand van labour.

Op twitter heeft AI een fieldday door nonsens te spuien, gefabriceerde foto's, mails en filmpjes en ik begin me sterk af te vragen of het wel niet by design is tot de hele hetze gaat liggen.

Laatst bewerkt:
Toch wel straf dat je door het stof moet gaan omdat je in het adresboek van iemand staat.
Als ik morgen voor iets word opgepakt, en ze leaken mijn gmail adresboek van +20jaar dan gaan er ook veel mensen zomaar lastig gevallen worden.
Het probleem met heel die Eipstein Files is dat dat random fotos en emails zijn, foto's van op oscar gala's en dergelijke.
Allemaal tof, maar we vergeten dan wel dat dit 1 van de meest invloedrijke mensen op de planeet was voor Media en modellen.
Dus het lijkt me normaal dat bijna iedereen wel 1 of andere foto met hem heeft.
Over mensen die duidelijk heel goed bevriend met hem waren en nu doen alsof ze hem niet gekend hebben denken we uiteraard allemaal het onze, maar iemand zoals Laurent die die mens ooit ne keer ontmoet heeft?

Gaan we alle mensen wie een foto met Michael Jackson of Walter Capiau ook proberen kapot te maken?

Ik hoop (maar vrees) dat er ooit een waarheid naar buiten gaat gebracht worden, maar die mens is er niet meer. Dus t moet al van die assistente komen en die gaat ook maar zeggen wat ze wil (of wat anderen willen)

Toch wel straf dat je door het stof moet gaan omdat je in het adresboek van iemand staat.
Als ik morgen voor iets word opgepakt, en ze leaken mijn gmail adresboek van +20jaar dan gaan er ook veel mensen zomaar lastig gevallen worden.
Het gaat ook niet om "in het adresboek" staan, maar om de onderlinge berichten. Toch in minstens twee gevallen. Van de Nederlandse actrice/model en de Noorse kroonprinses heb ik de mails gezien tussen hen en Epstein. Dat was toch niet gewoon in het adresboek staan.
Die eerste biedt zich in de mails gewillig aan en reageert nog lacherig op een bericht van Epstein die om meisjes vraagt. De tweede stelt, al zeker als royal, hele vreemde persoonlijke vragen.

Mja nu in het geval van die noorse kroonprinses. In die mails staat duidelijk dat ze hem gegoogled heeft en 'it doesnt look good' om daarna nog vlotte relaties te onderhouden is gewoon ethisch van het padje af. Soms lijkt het alsof ethiek enkel geldt voor de gewone bevolking, niet voor wie bovenaan staat.
Dat het contact controversieel was, blijkt onder meer uit een mail uit 2011. Mette-Marit laat aan Epstein weten dat ze hem opzocht op Google en dat ze het ermee eens is “dat het er niet zo goed uitzag”. Epstein werd namelijk in 2008 al veroordeeld tot 18 maanden cel voor het uitlokken van betaalde seks met een 14-jarig meisje. Toch blijft de kroonprinses zeker tot 2014 mailen met de zedendelinquent.

Op een gegeven moment komt zoonlief Marius Borg Høiby (29), toen een tiener van 15 jaar oud, aan bod in de berichten die vaak vol spel- en grammaticafouten staan. “Is het ongepast dat een moeder een foto van twee naakte vrouwen die een surfplank dragen suggereert als schermafbeelding voor mijn 15-jarige zoon?”, stuurt de kroonprinses in 2012. “Laat hen kiezen. De mama moet zich erbuiten houden”, antwoordt Epstein. Een gevoelige zaak, zeker nu de mails opduiken slechts dagen voor Høiby dinsdag voor de rechter verschijnt. Hij moet zich in Oslo verantwoorden voor 38 aanklachten, waaronder verkrachtingen van meerdere vrouwen.

Ook was het thema ‘vreemdgaan’ geen taboe voor de twee. “Parijs is goed voor overspel”, zegt Mette-Marit eind 2012 tegen Epstein. “Scandinaviërs zijn betere echtgenotes. Maar opnieuw, wie ben ik om daarover te oordelen?” Epstein lijkt het ermee eens te zijn: “Parijs is interessant. Maar ik verkies Scandinaviërs.” Door de jaren heen stuurt zij hem af en toe ook een liefkozend bericht. “Je bent echt een schat” en “Je prikkelt mijn hersenen”, zegt ze in 2012. “Wanneer kom je me nog eens opzoeken? Ik mis mijn gekke vriend”, klinkt het in 2013. Dat de twee regelmatig probeerden om elkaar fysiek te zien, blijkt ook uit de afspraken in Epsteins online kalender. Zo stond er weleens een ontbijt met de prinses ingepland of stelden zijn assistenten hem voor dat hij samen met de kroonprinses kon shoppen bij Prada. Ook vroeg een assistent aan Mette-Marit om haar vluchtdetails door te sturen, zodat Epsteins chauffeur haar op de luchthaven kon ophalen. In januari 2013 zou ze vier dagen in zijn huis in Palm Beach (Florida) gelogeerd hebben. “Mette en ik hebben net in het park gewandeld”, stuurde Epstein in 2012 zelf nog naar een van zijn contacten.
En dan kan je u nog de vraag stellen of met de afgelopen nobelprijsperikelen dit gewoon ook niet gelekt is om de noren te schaden. Die macht heeft amerika nu wel.

Laatst bewerkt:
Het gaat ook niet om "in het adresboek" staan, maar om de onderlinge berichten. Toch in minstens twee gevallen. Van de Nederlandse actrice/model en de Noorse kroonprinses heb ik de mails gezien tussen hen en Epstein. Dat was toch niet gewoon in het adresboek staan.
Ja die Actrice is om in de picture bij hem te komen, mischien zelfs te slapen om hogerop te komen en mischien is een paar keer auditie ergens te mogen doen.
Niet naief zijn hé, iedereen in Hollywood heeft dat gedaan.
Van die andere Harvey Weinstein wist ook iedereen dat het een zwijn was, maar ze gingen toch allemaal maar mee in zijn gedoe.

Die prinses en Prins Andrew denk ik ook het mijne over (vooral over de laatste).

Je hebt hier een pagina terug een post , die Elon is toch ook maar ne loser met keiveel likes.
Omdat die mens naar een wild feestje dacht te gaan toen? Het is niet dat het toen geweten is dat er daar kindermisbruik was.
Ongetwijfeld wel sexfeesten, maar zelfs hier op het forum gaan er mensen naartoe.

Opgepast, zijn er echte bewijzen van personen met kinderen (zelfs 17 ofzo) voor mijn part gewoon afmaken, maar nogmaals, wat van die files is waar?

Je hebt hier een pagina terug een post , die Elon is toch ook maar ne loser met keiveel likes.
Omdat die mens naar een wild feestje dacht te gaan toen? Het is niet dat het toen geweten is dat er daar kindermisbruik was.
Ongetwijfeld wel sexfeesten, maar zelfs hier op het forum gaan er mensen naartoe.

Opgepast, zijn er echte bewijzen van personen met kinderen (zelfs 17 ofzo) voor mijn part gewoon afmaken, maar nogmaals, wat van die files is waar?
De mails van Musk met de vraag naar “extreme feestjes” dateren van 2012-2013. 5 jaar ervoor was Epstein al veroordeeld voor seks met een 14-jarige.

Er was dus wel degelijk geweten dat Epstein een pedofiel was.

Ja die Actrice is om in de picture bij hem te komen, mischien zelfs te slapen om hogerop te komen en mischien is een paar keer auditie ergens te mogen doen.
Niet naief zijn hé, iedereen in Hollywood heeft dat gedaan.
Van die andere Harvey Weinstein wist ook iedereen dat het een zwijn was, maar ze gingen toch allemaal maar mee in zijn gedoe.
Er is toch een zeer groot verschil tussen een actrice die zich "omhoog poept" (dat is nu heel cru uitgedrukt, en daarmee bedoel ik niet dat Weinstein geen gore viezerik was) en een actrice die naar seksfeesten gaat waar minderjarigen aanwezig zijn? Ik zeg niet dat alles in die files 100% klopt of dat iedereen die in zijn Rolodex stond een pedofiel is, maar je vergelijkt nu wel appelen met peren.

Omdat die mens naar een wild feestje dacht te gaan toen?
Die post van dat Elon een loser is, ging mijns inziens over de enorm tenenkrommende manier ("girls ftw") waarop die communiceert. Echt niveau tweede middelbaar. En zelfs als het daar niet over ging, tja. Veel mensen vinden hem een loser. Kan gebeuren met nazigroet-brengende miljardairs die belachelijke emails sturen naar een pedofiel met de vraag om naar wilde feestjes te mogen gaan. Dan is "loser" nog vrij vriendelijk uitgedrukt.

Het is niet dat het toen geweten is dat er daar kindermisbruik was.
Dat klopt dus al niet. Die Musk mails waren in 2012. Epstein was toen al veroordeeld:
Epstein pleaded guilty and was convicted in 2008 by a Florida state court of procuring a child for prostitution and of soliciting a prostitute.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan