De Epstein files: Trumps vermeende betrokkenheid

Zijn naam zal er ongetwijfeld vaak in voorkomen, net zoals Bill Gates en dergelijke.
Betekent dit dat zij altijd iets fout hebben gedaan? Geen idee.

In ieder geval is het alweer gewoon lachen met zijn tegenstanders wat hij doet. De enige foto die echt hem van zijn troon kan stoten is diegene die Rusland zou hebben.
Ik kijk al uit naar de volgende South Park episode.

Vraag is wie er vandaag weer slachtoffer gaat worden van een afleidingsmanoeuvre. Bommetjes op Iran, Zelensky nog eens bedreigen, een Venezuelaans schip inpikken. Wat gaat het zijn? Het nieuws moet afgeleid worden nu.

Vraag is wie er vandaag weer slachtoffer gaat worden van een afleidingsmanoeuvre. Bommetjes op Iran, Zelensky nog eens bedreigen, een Venezuelaans schip inpikken. Wat gaat het zijn? Het nieuws moet afgeleid worden nu.
Ze zijn al bezig hoor, bombarderen van IS groeperingen in het Midden-Oosten. :)

Met alle respect, zolang die persoon niet minderjarig is, kan ons dat toch niks bommen? Zelfs minderjarig , ze zitten in een fucking Jacuzzi met zwemkleding, ik denk dat je op dit moment in je stedelijk zwembad dan 10 mensen moet gaan arresteren.
(ik denk persoonlijk wel dat hij niet zuiver is, maar op basis van deze foto's kan je toch niks zeggen)

Met alle respect, zolang die persoon niet minderjarig is, kan ons dat toch niks bommen? Zelfs minderjarig , ze zitten in een fucking Jacuzzi met zwemkleding, ik denk dat je op dit moment in je stedelijk zwembad dan 10 mensen moet gaan arresteren.
(ik denk persoonlijk wel dat hij niet zuiver is, maar op basis van deze foto's kan je toch niks zeggen)
Er zijn getuigen en slachtoffers die al gezegd hebben wat hen daar overkomen is. Als dan iemand in een hottub daarnaast zit op dat moment op die plaats waar ze is aangerand, ziet dat er wel niet goed uit.

Zoveel zwart gelakte documenten, we kunnen ze beter de Epson-files gaan noemen.

Om de een of andere reden heeft hij een .... euh ... p*k ( :oi22: ) op Bill Clinton.
Dat was al zo in zijn verkiezingscampagne, waar hij meermaals sprak over Clinton en de Epstein files.
Hoe vaak dat die persoon nu opduikt in die files, daar is toch iets tussen die twee dat speelt.

Er zijn maanden op voorhand tientallen foto's van Trump en Epstein, jongedames, .... verschenen, maar nu dus bijna niets.
Het zal dan toch 'nen braven' zijn zeker?

Zowel de Democraten als Republikeinen stonden achter de volledige vrijgave van de documenten, wat wettelijk is vastgelegd.
Ook nu steigeren beide kampen, omdat Justitie momenteel de wet naast zich neerlegt.
Wie zei er hier nu ook weeral dat men nog steeds de wetten volgt?
Dat in dit grote schandaal ook de Republikeinen openheid eisen, doet me stilaan vermoeden dat DIT de mogelijkheid was om Trump af te zetten vooraleer hij nog grotere schade kon toebrengen aan zowat alles. Dit zou voor de Republikeinen het perfecte excuus zijn waarom ze niet verder willen/kunnen met Trump. Het zou onaanvaardbaar zijn.

These files are more blacked out than Pete Hegseth on New Year’s eve…

Komt toch heel wat tegenkanting, hopelijk ook veel vanuit Republikeinse zijde.

We waren uiteraard Groenland vergeten :laugh:

Hoewel er toch nog andere pogingen zullen moeten volgen want dit alleen lijkt mij niet voldoende :unsure:

Volgens sommigen is dat zelfs niet op zijn eiland...maar in een publiek zwembad in Brunei.
Ja, dat is nu ook bevestigd. Dus niet alleen wordt er alleen van een paar tegenstanders het gezicht vrijgegeven, maar blijkt ook dat verschillende foto's erbij gestoken zijn. Waar het daarvoor het tegenhouden van informatie was, is het nu het actief knoeien met dossiers, laster, en waarschijnlijk nog een boel andere misdrijven.

Dat versterkt nog eens mijn verbazing over hoe driest de regering te werk gaat, maar ook hoe gretig iedereen maar meedoet. Er komt publiek tegengas en er zijn mensen die laten horen dat ze niet zomaar meegaan. Zoals bij die naamsverandering, de stemmers die aangeven dat ze op mute stonden of de Schreivers die alles van Kennedy gaan laten weghalen als de naam niet terug veranderd wordt. Maar qua instituten is het protest toch maar héél karig...

Bill Clinton toch ook niet zuiver. Wie is die geblurde persoon?
Dat is nog het ergste. Uit alle feiten blijkt inderdaad dat er waarschijnlijk tegen Clinton van alle genoemde mensen nog het meest een zaak is te maken. Veel van wat er naar prins Andrew wees, wees ook naar Clinton. Maar door het opsmukken en totale overdrijven van alles Clinton, en het verdoezelen en opzettelijk achterhouden van alles Trump, is alle geloofwaardigheid weg.

Fijn voor de slachtoffers... zij weten wat er gebeurd is, maar worden nu opnieuw slachtoffer. Waarschijnlijk zal dat hele Epstein Island net zijn zoals het Playboy Mansion: iedereen wist dat het niet koosjer was, maar niet iedereen wist hoé erg het was. Voor slechts een handvol (of iets meer) was dit een manier om vrijelijk hun echte vadsigheden te beleven. Ik weet niet of Trump bij die handvol was, maar hij zit er telkens tussen: de Missverkiezingen in die tijd, de Playboy Mansion, Epstein Island... Net als Clinton trouwens.

Dat diezelfde high society elkaar vaker ontmoetten, wil daarom niet zeggen dat iedereen daar ook volledig op de hoogte was van de graad van walgelijkheid. Er zijn bijvoorbeeld ook foto's van Bill Gates, en heeft hij ook in een vliegtuig van Epstein gezeten, maar wel 5 jaar na diens eerste veroordeling. Daar is de uitleg heel plausibel, en zou het weleens gewoon een voorbeeld kunnen zijn van de kringen waarin ze nu eenmaal circuleren, die multimiljonairs. Net als Chomsky. Maar door de mist van Trump is er nu helemaal niets meer waar en ook tegelijk alles waar. Dat is natuurlijk wat hij wil, maar on-voor-stelbaar dat daar ook maar iemand in meegaat bij oa het DOJ. Ik kan daar niet bij.

Ja, dat is nu ook bevestigd. Dus niet alleen wordt er alleen van een paar tegenstanders het gezicht vrijgegeven, maar blijkt ook dat verschillende foto's erbij gestoken zijn. Waar het daarvoor het tegenhouden van informatie was, is het nu het actief knoeien met dossiers, laster, en waarschijnlijk nog een boel andere misdrijven.

Dat versterkt nog eens mijn verbazing over hoe driest de regering te werk gaat, maar ook hoe gretig iedereen maar meedoet. Er komt publiek tegengas en er zijn mensen die laten horen dat ze niet zomaar meegaan. Zoals bij die naamsverandering, de stemmers die aangeven dat ze op mute stonden of de Schreivers die alles van Kennedy gaan laten weghalen als de naam niet terug veranderd wordt. Maar qua instituten is het protest toch maar héél karig...
Hoe walgelijk. Ik las dit weekend ook dat men Trump zijn naam was vergeten redacten op enkele pagina's, en dat je kon 'meekijken' hoe men dat aan het 'fixen' was. Als men nu nog altijd niet door heeft wat voor figuur Trump is, dan zal het nooit komen.

Ik denk dat als het gaat over Trump dat hij een fout heeft gemaakt door niet zijn "eerlijke" zelf te zijn en er bot door te gaan.
Er gaan zoveel van zijn vijanden in die lijsten zitten dat het altijd een win is.
Trump is veel maar ik zie hem niet betrokken geraken bij pedofilie of dergelijke zware misdrijven.
"Epstein was een oost-kust miljonair en vertoeft nu eenmaal in miljonairs kringen en de elite waar ik, Trump, ook deel van uitmaak. In die hoedanigheid kwam ik hem veel tegen en waren we kennissen."
"Omdat ik zo fantastisch ben werd ik op veel evenementen en feestjes uitgenodigd. Ook die georganiseerd door Epstein."
"Ik ben nooit op zijn eiland of welke andere obscure plaats van hem geweest."

Denk dat je met die 3 stellingen, al dan niet nog wat vager gemaakt, zowat alle betrokkenheid bij de Epstein misdrijven hebt gecounterd voor de massa.
En hij had nog harder kunnen gaan door de rest van de politieke wereld elke keer uit te dagen dat hij duidelijk heeft gesteld wat zijn band was met Epstein terwijl de rest zwijgt.
Nu zit hij met verschillende revisies op zijn "heb hem nooit gekend", "oei ik sta op een foto", "oei ik sta op een verjaardagskaart".

Tenzij hij er echt heel diep in zit maar ik denk dan eerder aan chantage materiaal.

Ik denk dat als het gaat over Trump dat hij een fout heeft gemaakt door niet zijn "eerlijke" zelf te zijn en er bot door te gaan.
Er gaan zoveel van zijn vijanden in die lijsten zitten dat het altijd een win is.
Trump is veel maar ik zie hem niet betrokken geraken bij pedofilie of dergelijke zware misdrijven.
"Epstein was een oost-kust miljonair en vertoeft nu eenmaal in miljonairs kringen en de elite waar ik, Trump, ook deel van uitmaak. In die hoedanigheid kwam ik hem veel tegen en waren we kennissen."
"Omdat ik zo fantastisch ben werd ik op veel evenementen en feestjes uitgenodigd. Ook die georganiseerd door Epstein."
"Ik ben nooit op zijn eiland of welke andere obscure plaats van hem geweest."

Denk dat je met die 3 stellingen, al dan niet nog wat vager gemaakt, zowat alle betrokkenheid bij de Epstein misdrijven hebt gecounterd voor de massa.
En hij had nog harder kunnen gaan door de rest van de politieke wereld elke keer uit te dagen dat hij duidelijk heeft gesteld wat zijn band was met Epstein terwijl de rest zwijgt.
Nu zit hij met verschillende revisies op zijn "heb hem nooit gekend", "oei ik sta op een foto", "oei ik sta op een verjaardagskaart".

Tenzij hij er echt heel diep in zit maar ik denk dan eerder aan chantage materiaal.
De enige objectieve reden om te doen wat hij nu doet, is gewoon omdat hij overal in die files staat, en waarschijnlijk op de slechtst mogelijke manier.

Als men nu nog altijd niet door heeft wat voor figuur Trump is, dan zal het nooit komen.
Het gaat dan ook al lang niet meer over feiten. Trump mag nog in koelen bloede iemand doodschieten in een tot de nok gevuld voetbalstadion, mensen gaan nóg geloven dat het een hoax is...

De enige objectieve reden om te doen wat hij nu doet, is gewoon omdat hij overal in die files staat, en waarschijnlijk op de slechtst mogelijke manier.
Dat zijn de documenten van een groot gerechtelijk onderzoek dat zowel onder zijn presidentschap als het presidentschap van Biden liep. Tientallen, misschien zelfs honderden mensen hebben die documenten al ingezien, vriend en vijand. Als er een smoking gun in zat was dat al lang bekend geweest. De reden dat hij dit doet is omdat hij de massa opgestookt heeft dat iedereen die maar iets te maken had met Epstein een pedofiel was en in die files blijkt ie ook iets met Epstein te maken gehad te hebben en hij dreigt zijn achterban niet zoals gewoonlijk aan zijn kant te kant te krijgen. Als ie iets onwettelijks gedaan heeft zou het mij heel straf lijken dat je dat uit die files gaat kunnen afleiden.

Terug
Bovenaan