Ik zeg niet dat er een smoking gun in zit, alleszins niet genoeg om hem te veroordelen. Ik steek er wel nu al mijn hand voor in het vuur dat hij daar op zijn minst zwart op wit gelinkt gaat worden aan seks met minderjarigen. Het gaat alleen nooit genoeg zijn om hem ervoor te pakken want Epstein is dood en Maxwell gaat nooit uit de biecht klappen. Het zou mogelijk wel genoeg zijn om hem politiek zo hard te verbranden dat zelfs hij er niet zomaar mee wegkomt. Dat is dan ook de reden waarom wat nu gebeurt, gebeurt. Het idee dat hij dat gewoon naar de achtergrond zou kunnen manoeuvreren na zijn verkiezing is waarschijnlijk zijn grootste blunder geweest.Dat zijn de documenten van een groot gerechtelijk onderzoek dat zowel onder zijn presidentschap als het presidentschap van Biden liep. Tientallen, misschien zelfs honderden mensen hebben die documenten al ingezien, vriend en vijand. Als er een smoking gun in zat was dat al lang bekend geweest. De reden dat hij dit doet is omdat hij de massa opgestookt heeft dat iedereen die maar iets te maken had met Epstein een pedofiel was en in die files blijkt ie ook iets met Epstein te maken gehad te hebben en hij dreigt zijn achterban niet zoals gewoonlijk aan zijn kant te kant te krijgen. Als ie iets onwettelijks gedaan heeft zou het mij heel straf lijken dat je dat uit die files gaat kunnen afleiden.