rubenvb
Well-known member
En vertel eens waar je die nucleaire brandstof vindt? Juist ja, niet hier. Dus je verschuift gewoon je afhankelijkheid.Dezelfde (groene) oplossing die al 50 jaar goedkoop en in overvloed voor handen is: kernenergie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En vertel eens waar je die nucleaire brandstof vindt? Juist ja, niet hier. Dus je verschuift gewoon je afhankelijkheid.Dezelfde (groene) oplossing die al 50 jaar goedkoop en in overvloed voor handen is: kernenergie.
Australië en CanadaEn vertel eens waar je die nucleaire brandstof vindt? Juist ja, niet hier. Dus je verschuift gewoon je afhankelijkheid.
Wel op een volledig andere schaal dan gas dat op veel kortere termijn aangekocht wordt. En de prijs van de nucleaire splijtstof heeft geen invloed op de prijs per kWh, wat gas wel is.En vertel eens waar je die nucleaire brandstof vindt? Juist ja, niet hier. Dus je verschuift gewoon je afhankelijkheid.
Ben jij zeker dat onze splijtstof uit die twee landen komen?Australië en Canada
Waar ga je grondstoffen voor zonnepanelen en windmolens halen? Juist ja ook hier niet

Toch 4%Ben jij zeker dat onze splijtstof uit die twee landen komen?![]()

En vertel eens waar je die nucleaire brandstof vindt? Juist ja, niet hier. Dus je verschuift gewoon je afhankelijkheid.
Het is het enige korte termijn alternatief voor Rusland, dus jij zou liever Rusland behouden?Watch out what you wish for... De Amerikaanse democratie hangt misschien wel met nog meer haken en ogen aan elkaar dan de gemiddelde Europese...
Ik had het eerder over het "onder welk regime wil ik horen" stukje... Ik zou niet tevreden zijn om onder het bestuurlijk juk van de VS te komen, echt niet.Het is het enige korte termijn alternatief voor Rusland, dus jij zou liever Rusland behouden?
Daar is er niet eens democratie.
Volgens mij ging dat stukje over de huidige situatie, waarbij er enkel maar te kiezen valt uit Rusland en VS.Ik had het eerder over het "onder welk regime wil ik horen" stukje... Ik zou niet tevreden zijn om onder het bestuurlijk juk van de VS te komen, echt niet.
Het is het enige korte termijn alternatief voor Rusland, dus jij zou liever Rusland behouden?
Daar is er niet eens democratie.
Had je dit niet al zien aankomen van heel ver?Jaja die broek moet tot op de enkels jongens... tot op de enkels...
![]()
Engie wil gascentrale Vilvoorde toch nog bouwen
De onderhandelingen met Engie om twee kerncentrales langer open te houden, blijken niet evident. Het bedrijf wil er alles aan doen om de gascentrale van Vilvoorde toch nog te kunnen bouwen, schrijven de kranten van Mediahuis vandaag.www.demorgen.be
Dus geld voor de kerncentrales, de timing die waarschijnlijk "menselijk" gaat zijn, en garanties op subsidies voor hun centrale van Vilvoorde.
Nu hopelijk gaan ze niet voor een verlenging van 10j maar direct voor 20j... dat we binnen dit en 10 jaar niet nog eens gerold worden...
Dit had ik gegarandeerd zien aankomen van ver.Had je dit niet al zien aankomen van heel ver?
Was dit al niet meermaals voorspeld?
Ik vind persoonlijk dat engie nog mild is.
Dit is op conto van de partijen die 20 jaar lang hun kop in het zand hebben gestoken, niet voldoende geïnvesteerd hebben in alternatieven en cruciale beslissingen steeds voor zich uit geschoven hebben. Het nu zuiver op Groen gaan steken is absurd.Dit had ik gegarandeerd zien aankomen van ver.
Dit is 100% op conto van het dogma van groen. En het feit dat de andere partijen niet hebben gedwongen om een overeenkomst achter de hand te hebben...
Van hoe ver zag je het dan aankomen als je het op groen steekt? Verder dan anderhalf jaar kan dan al niet...Dit had ik gegarandeerd zien aankomen van ver.
Dit is 100% op conto van het dogma van groen. En het feit dat de andere partijen niet hebben gedwongen om een overeenkomst achter de hand te hebben...