Iconz
Active member
Bearings van de motor?
Iemand een idee wat dit kan zijn? Bij lichte belasting hoor ik niks, bij medium/zware belasting reutelt die motor als een tierelier.
Misschien heel 'basic' maar is jouw gates riem vuil?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bearings van de motor?
Iemand een idee wat dit kan zijn? Bij lichte belasting hoor ik niks, bij medium/zware belasting reutelt die motor als een tierelier.
Ik heb de spanning geregeld met de gates app, en het is verholpen. Maar toch betwijfel ik dat het enkel dat was… ze was wel behoorlijk slap gespannen.Bearings van de motor?
Misschien heel 'basic' maar is jouw gates riem vuil?
Ok dankjewel. Is via kbc lease.Jep ongeveer tenzij je zelf gaat
Hangt af van je verzekering ook
Ga daar gewoon mee naar nen Decathlon. Die doen normaal alle fietsen.Ik vraag me af welke dealers samenwerken met upway, voor onderhoud van uw ebike.
Ze gaan hier me graag zien afkomen bij de lokale fietsdealer als ik daar sta met een fiets van upway
Kun je dan beter geen ebike daar kopen?Ga daar gewoon mee naar nen Decathlon. Die doen normaal alle fietsen.

Ik zit bij King Polis. Heb mijn fiets in Nederland gekocht en is wss een Nederlandse verzekeringen. Ik kan natuurlijk (en gelukkig) niks zeggen over klantendienst, maar betaal een kleine €90 per jaar voor een waarde van €2900. Volgens mij zit daar alles in (schade, diefstal en hulp bij pech). Dacht een jaar of 5 dat je de verzekering kon nemen en de volledige waarde terugkreeg. (Kan mis zijn).Vraagje voor de kenners en ervaringsdeskundigen hier :
Welke verzekering (diefstal + bijstand) nemen jullie allemaal? En een idee of tweedehandsfietsen ook verzekerd kunnen worden? Ik vind vooral veel info die relevant is voor leasing, maar dat kunnen we helaas niet via het werk.. '
Net iets duurder: https://www.tenways.com/products/cgo800sTips voor aankoop elektrische fiets? Stadsfiets, laag instapmodel, batterijcap. rond de 500 wh?
Ideeën, eventuele online aanbieders?
Budget: 1200-1700 eur, indien mogelijk
Ik vraag me eerder af, waarom is er überhaupt nog zoiets is als 'heren' en 'dames' fietsen, zeker in het elektrisch segment.Waarom beginnen alle e-bike stadsfietsen eruit te zien als damesfietsen?