Enj0i^
Active member
bike discountWelke winkels raad je aan voor goeie kortingen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bike discountWelke winkels raad je aan voor goeie kortingen?
ik heb de eerste twee jaar 24000 km gereden dan zijn de kinderproblemen er wel uitGelukkig onder garantie want voor de prijs van al die vervangingen samen heb je bijna een nieuwe fiets.
Ik hoop mijn sp nog een jaar bij te houden en te kijken hoe fietsen houdbaar is in combinatie met 2 kinderen.
Sedert de geboorte van de eerste moet er toch veel meer gepland worden en doe ik meer thuiswerk.

Stromer net terug uit onderhoud.Amai, sterk. En veel storingen/kosten gehad in die afstand?
Ik heb net mijn ST1 overgekocht na 3 jaar lease. 2 weken later TMM sensor kapot. 265€
Even zuur maar de lease kost 80€ net per maand dus als hij het even volhoudt haal ik dat er wel uit.
13500km ondertussen.
Goedkoop is het toch niet als je onderhoud bij de dealer laat doen.Stromer net terug uit onderhoud.
Ik had wat problemen met een claxon die het niet meer deed en mijn lichten die bij slecht wegdek op en af sprongen. Nieuwe knoppenring, en nog wat andere dingetjes (nieuwe cassette) bijna 300€
In Maastricht gekocht, maar geen idee of de prijs zoveel goedkoper was.Zijn er hier die hun fietsen in NL halen? Mijn vader heeft zijn elektrische fiets over de grens gehaald in Zeeuws-Vlaanderen. Hij heeft er toch een dikke duizend euro op bespaard.
Ik heb ook interesse in een elektrische fiets op naam van mijn venootschap maar dus via NL. Mijn vader haalde het bij een lokale fietsenverkoper maar ben toch op zoek naar andere NL sites/verkopers.
Mijn pa heeft die ook. Idd leuk rijdende fiets.Vorige week een Cube Kathmandu pro 750 gekocht. Zalige fiets, waarbij de Bosch Performance CX motor echt wel geniaal goed rijdt en heel veel koppel geeft bij het optrekken. Enkel jammer dat hij gelimiteerd is tot 25km/u.
Had de fiets vooral gekocht om recreatief te fietsen met vrouw en kind. Echter kribbelt het al om sporadisch op mooie dagen naar het werk te fietsen (33km).
Alle heeft wel net 2 nieuwe banden en onderhoud gehad eh.Zo net nog even gekeken naar de 2de hands aanbiedingen van Stromers (niet dat ik er eentje ga kopen).
Is echt wel hilarisch wat sommigen denken nog te kunnen krijgen voor hun speedpedelec.
Neen, je twee jaar oude ST5 is echt geen 8250 EUR meer waard![]()
Ik denk dat het voor sommigen ook wel wat verschieten is, de 2dehands markt wordt gewoonweg overspoelt door eindelease Stromers... dat drukt de prijzen toch wel serieus.Zo net nog even gekeken naar de 2de hands aanbiedingen van Stromers (niet dat ik er eentje ga kopen).
Is echt wel hilarisch wat sommigen denken nog te kunnen krijgen voor hun speedpedelec.
Neen, je twee jaar oude ST5 is echt geen 8250 EUR meer waard![]()
Groot risico om zoiets te kopen?Ik denk dat het voor sommigen ook wel wat verschieten is, de 2dehands markt wordt gewoonweg overspoelt door eindelease Stromers... dat drukt de prijzen toch wel serieus.
Tsja, daar zitten eindelease Stromers tussen die 1000 km hebben gereden.Groot risico om zoiets te kopen?
Maar je wil ook geen fiets die 20k km op de teller heeft imo. Als je iets kan scoren met een 4-5k km waar niet teveel problemen mee geweest zijn kan je weinig verkeerd doen imo. Onzen ST3 met ~5k km is vorige week voor 3.1k verkocht. Als je een nieuwe moet gaan leasen ben je zelfs na belastingsvoordeel etc snel 4.5-5k kwijt... dat is volgens mij de meerprijs dan niet echt waard.Tsja, daar zitten eindelease Stromers tussen die 1000 km hebben gereden.
Die zijn dus niet echt grondig getest, en daar is wel wat risico dat er nog wat problemen opduiken die eigenlijk in garantie zouden moeten gecovered zijn. Ik denk wel dat die fietsen een deftig onderhoud hebben gehad (want dat zit in het leasecontract).
Wat je wel moet controleren is de staat van het achterwiellager...
de Precedevoldoet aan alles; maar is uitverkocht in maat Large![]()
Precede:ON 7
Ervaar de meest dynamische, onafhankelijke manier om je door de stad te verplaatsen. Met deze prachtige elektrische stadsfiets ga en sta je waar je maar wil, wanneer je maar wil. De fiets combineert een minimalistisch design met een krachtige, betrouwbare Bosch motor en verschillende handige...www.canyon.com
n 6 staat al een tijdje aan €2099 in outlet, maatje M.