Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, ik blijf er (voorlopig) van weg, ik vertrouw het nietDoe u zelf een plezier en investeer niet in deze scam, maar in pulsechain zelf.
Tenzij je alles wil verliezen, dan ga je gang!![]()
Had die ook in gedachten maar nog niet deftig kunnen bekijken. Merci!bitvavo werkt goed
Zijn er nog mensen die een hoop BAT hebben in hun uphold account door brave te gebruiken? Laten jullie dat staan of valt er iets beter mee te doen?
Ik kreeg van vorige maand 5,6 BAT van mijn laptop en nog eens 0,25 van mijn smartphone. Die 5-6 euro elke maand lopen toch op.Ik heb BAT, maar dat is amper 2 BAT per maand dat je ontvangt. Op een jaar browsen hebde misschien 20 dollar bij één geschooid.
Lijkt mij wel de moeite als dat bedrag aardig opstapeld.Ik kreeg van vorige maand 5,6 BAT van mijn laptop en nog eens 0,25 van mijn smartphone. Die 5-6 euro elke maand lopen toch op.
Helaas staat het op Uphold en dat gebruik ik voor de rest niet. Ik vraag me dus af of het de moeite is om het naar binance te transferen of om er iets anders mee te kopen.
Je kan ook kiezen voor een Gemini wallet.Zijn er nog mensen die een hoop BAT hebben in hun uphold account door brave te gebruiken? Laten jullie dat staan of valt er iets beter mee te doen?

Muh, mijn 4000% down is dan 3600% down.iemand nog in de wexkes? 400%up of is dat bug.
Uhu, heeft tijd op 30€ gestaan bij mij en nu staat er nog een 3 voor. Nog ff en ben breakeven lolMuh, mijn 4000% down is dan 3600% down.