Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zijn er nog mensen die een hoop BAT hebben in hun uphold account door brave te gebruiken? Laten jullie dat staan of valt er iets beter mee te doen?

Algorand breekt uit zijn frietpuntzakdriehoek.

Die kan nog ferm hoger mss.

Ik zeg dit maar. Want geld maakt wel degelijk gelukkig, de rest is bullshit.

Ik heb BAT, maar dat is amper 2 BAT per maand dat je ontvangt. Op een jaar browsen hebde misschien 20 dollar bij één geschooid.
Ik kreeg van vorige maand 5,6 BAT van mijn laptop en nog eens 0,25 van mijn smartphone. Die 5-6 euro elke maand lopen toch op.
Helaas staat het op Uphold en dat gebruik ik voor de rest niet. Ik vraag me dus af of het de moeite is om het naar binance te transferen of om er iets anders mee te kopen.

Ik kreeg van vorige maand 5,6 BAT van mijn laptop en nog eens 0,25 van mijn smartphone. Die 5-6 euro elke maand lopen toch op.
Helaas staat het op Uphold en dat gebruik ik voor de rest niet. Ik vraag me dus af of het de moeite is om het naar binance te transferen of om er iets anders mee te kopen.
Lijkt mij wel de moeite als dat bedrag aardig opstapeld.
Maar BAT heeft ook wel wat potentie om te stijgen in waarde lijkt mij.

Zijn er nog mensen die een hoop BAT hebben in hun uphold account door brave te gebruiken? Laten jullie dat staan of valt er iets beter mee te doen?
Je kan ook kiezen voor een Gemini wallet.
Withdrawal fees zouden lager zijn (of zelfs 0?)
Zelf nog niet echt naar gekeken (ben nog maar pas Brave beginnen gebruiken)

Tikt langzaam aan, maar zal vooral afhangen van eventuele stijging van BAT.
Of je zou al content moeten creëren en donnaties ontvangen ofzo.

Ook eens iemand gezien die 10 "profielen" aanmaakte in Brave (en ook openzette) en dus 10x zoveel BAT per dag ontving.
Nu goed, aan de huidige waarde is dat nog altijd niet zo veel natuurlijk ;)

Content dat ik mijn Wex op den dead-cat bounce heb buitengeshot

Ik heb nog 1567 WAULTx, welgeteld 0.006 BNB
En nog 0.10 USD in Wex dat ik nog staan had
Ik zal er niet meteen rijk van worden

Laatst bewerkt:
Hoor net op de radio dat China en US gaan samenwerken voor de klimaatverandering. Dacht al direct "oei" en ik kijk ai ai

Edit: zie dat Apple ook de grond in is, zal wel die Evergrande zijn.

Terug
Bovenaan