De BG volksjury

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Naar aanleiding van de feedback van users op de moderatie willen we een nieuwe manier van werken introduceren.

Vanaf nu zullen we voor het uitdelen van warns beroep doen op een volksjury van 12 willekeurig getrokken BeyondGaming leden. Ieder kwartaal zal er worden geroteerd en een nieuwe jury worden aangesteld.

Net zoals in een echte volksjury zullen leden door een van de betrokken partijen (aanklager/verdediger, of in dit geval reporter/reported) kunnen worden weggestemd en vervangen door een ander random lid uit de reservepoule.

Om een user tot een warn te veroordelen zullen minstens 8 van de 12 de user in kwestie schuldig moeten bevinden.

Om in aanmerking te komen voor de volksjury mogen er geen warns van het type "zware overtreding" of "zeer zware overtreding" op je strafblad prijken.

We wensen al redelijk snel met deze nieuwe methode van start te gaan, dus vanaf maandag zal de eerste groep users via pm een uitnodiging ontvangen.
 
Je parle le Français. Est-ce que c'est possible de recevoir un translateur? Autrement je ne peut pas m'asseoir dans de jury des plèbs.

Ofwel moet ik nog vlug een zware overtreding begaan, dan geraak ik er misschien ook onderuit.
 
Je parle le Français. Est-ce que c'est possible de recevoir un translateur? Autrement je ne peut pas m'asseoir dans de jury des plèbs.

Ofwel moet ik nog vlug een zware overtreding begaan, dan geraak ik er misschien ook onderuit.
Compromitterend beeldmateriaal van jezelf met opperrechter Loser vrijgeven kan ook werken.
 
alleen als we dan ook koffiekoeken krijgen toegestuurd (of een voucher voor frieten en bitterballen in een frituur naar keuze)


en aangezien juridische macht en uitvoerende macht gescheiden moeten blijven, bied ik me aan als beul om de banhamer op accounts terecht te doen komen.
ik heb zelf al een aangepaste avatar zodat ik onherkenbaar ben bij het uitvoeren van de job
mask.png
 
Ik heb mij opgegeven als voorzitter ervan, maar heb nog geen reactie ontvangen. Kan dit eens bekeken worden aub?
Ik ben totaal niet neutraal, maar dat is op BeyondGaming niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dit wel werken.
Krijgt de jury een apart stukje op het forum? Of wordt hun beraad gewoon in het openbaar getoond?
Weten andere leden wie de jury is? Ik zou goed opletten met wraakacties enzo.
 
Ik stel voor dat ze onbekend blijven, maar als iemand het correct kan raden, kunnen ze strafpunten laten kwijtschelden.

Beke de mol toepassen. :unsure:
 
Ik stem voor onschendbaarheid voor forumgebruiker en een gratis levenslange voorraad butthurt cream voor iedereen die aanstoot neemt aan zijn mopjes/zat gelal.
 
alleen als we dan ook koffiekoeken krijgen toegestuurd (of een voucher voor frieten en bitterballen in een frituur naar keuze)


en aangezien juridische macht en uitvoerende macht gescheiden moeten blijven, bied ik me aan als beul om de banhamer op accounts terecht te doen komen.
ik heb zelf al een aangepaste avatar zodat ik onherkenbaar ben bij het uitvoeren van de job
mask.png
Oeioei, misschien moeten we u wel wraken gezien uw vermeende vooringenomenheid omtrent BMW rijders.
 
Terug
Bovenaan