De BG volksjury

Wie beslist er over gratie? Is dat ook de volksjury?
Dat is de RVPB die dat bekijkt, om dan een niet bindend advies te geven aan de BVVM, waarna deze dan beraadslaagd en tijdens de maandelijkse vergadering van de LCER hun bevindingen moet over maken waarbij de laatste dan finaal beslist.
 
Aangezien hier nog geen reactie van de redactie op is gekomen veronderstel ik dat het geen 1 aprilgrap was?

Wanneer gaat men de leden trekken?
 
Ik zou uitbreiden naar aanstelling moderatoren: via poll kunnen deze aangesteld worden.

En als iemand een bepaald aantal handtekeningen heeft verzameld, kan de samenstelling ervan via nieuwe poll gewijzigd worden.
 
Jammer dat het een grap was…
Ik was wel voorstander, de willekeur in moderatie is tegenwoordig weer van waanzinnig hoog niveau.
Het gebrek eraan is soms merkbaar. Tijd voor verjonging binnen de kern zou ik denken!
 
Denk dat de gemiddelde (mentale) leeftijd maar 16 jaar is hoor.
Van de moderatie?
Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen :p

Het gebrek aan degelijke moderatie is soms toch echt wel merkbaar.
Net zoals de willekeur van de moderatie die dan wel uitgevoerd wordt, en bijgevolg ook niet uitgevoerd wordt.
 
Van de moderatie?
Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen :p

Het gebrek aan degelijke moderatie is soms toch echt wel merkbaar.
Net zoals de willekeur van de moderatie die dan wel uitgevoerd wordt, en bijgevolg ook niet uitgevoerd wordt.
Hier is een andere thread voor
 
Zowel op Algemeen als in P&A bijvoorbeeld zijn feedback threads.
bij mijn weten word kritiek op mods direct gewist en ge krijgt er zelfs een ban voor aan je been.
Nogal een geluk dat dit echt niet waar is, of er zouden hier niet veel leden meer rondlopen.

Een ban is altijd na een opeenstapeling van warnings en het punten systeem is duidelijk uitgelegd in de regels.
 
Terug
Bovenaan