Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Guetta 2014 is 150+mil
En in dat circus zitten er nog wel een paar rond die cijfers denk ik. Maar daar is zoveel geld met gemoeid da'k mij afvraag hoeveel organische views deze hebben. Al is die video van 2014
Moja, cijfers zijn niet alles. Gisteren nog naar deze set van Kode9 aan het luisteren
En dan vroeg ik mij ook af.. waarom maar 4k views op een jaartje? Maar daar is natuurlijk geen heel mediaconglomeraat met gemoeid. En het blijft een "underground don".
Solomun set is één van de weinige met zoveel views die ik ook wel erg leuk vind.
Ik weet nog toen deze de kaap van 10 mil oversteeg
En dat vond ik toch ook wel een toffe mijlpaal om te observeren.
Laatste 24u van deze eerste stinkende hitte golf van het jaar. We vieren het met wat gebroken geluid.
Zou eigenlijk naar Paradise City moeten vertrekken, maar mijn lichaam is nog altijd retemoe van die aanslag. Betwijfel da mijn voetjes Dj Bone, Yukimatsu en Sherelle degelijk gaan kunnen eren.
Dit weekend eindelijk een live set van Mindsphere kunnen horen/zien/dansen op Surya Spirits festival. Absolute fantastische ervaring. Hopelijk komt die set online.
Ik kende al wel redelijk wat tracks, had al een paar sets gehoord. Briljant emotionele zweverige goatrance, redelijk uplifting met soms een ietwat weemoedige ondertoon. Good stuff. Ondertussen ene van vorig jaar hieronder. Vooral de sequence van de laatste tracks really hits the spot: