De beste mixtapes en (live)sets

Blijft wel kut dat je bij Soundcloud niet (meer) door een track kan skippen. Als ik eens kort door de mix wil gaan, krijg ik direct een pop-up om een account aan te maken. Enkel als de link embedded wordt zoals in onderstaand voorbeeld lukt het wel, maar praktisch is het ook niet.

Voor mij blijft dit de ultieme dj-set

Als iemand trouwens de dj-set van Roger Sanchez van hetzelfde jaar op Werchter heeft, die zou ik nog heel graag vinden.
 
Blijft wel kut dat je bij Soundcloud niet (meer) door een track kan skippen. Als ik eens kort door de mix wil gaan, krijg ik direct een pop-up om een account aan te maken. Enkel als de link embedded wordt zoals in onderstaand voorbeeld lukt het wel, maar praktisch is het ook niet.
Maak dan gewoon een account aan? :unsure:
 
Maak dan gewoon een account aan? :unsure:
1bqre6.jpg


Eig gewoon geen zin om wéér een account aan te maken, maar zal onvermijdelijk zijn. Ik luister er wel vaak op, dus mss geen slecht idee. :unsure:
 
Niet te geloven hoe.. klungelig en chaotisch soms. Op een gegeven moment begint er ene iets van zeewier te eten, OVER de mixer. Het schuim zou op mijn muil staan. Maar toch, rete-aanstekelijk.

Compleet tegenovergestelde van de volgende 2

Deze moet ik nog beluisteren, maar ik post hem toch al

Edit: deze hier ook al sinds release in rotatie, Muder Channel blijft een gouden standaard
21ste minuut :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :hurrr: :hurrr: :hurrr:
gratis download ook via link @shellshock
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk tegelijk de beste en slechtste dj set tegelijk van de laatste 10 jaar, fucking love it :scream:
Die Hercules controller en Macbook naast al die Pioneer gear alleen al :rofl:

 
Waarschijnlijk tegelijk de beste en slechtste dj set tegelijk van de laatste 10 jaar, fucking love it :scream:
Not even close. Puur op variatie alleen al een feestje waar ik bij had willen zijn.

Over variatie gesproken, weer een schone serie van "no fucks given anything goes" uit Brazilie deze keer. De meest dickteasende non blends waar ge uwen enkel op breekt omdat ze beat maar weigereren te droppen en die verdomd aanstekelijke vocals maar blijven loopen. Alez voor mij toch. Volledig mijn ding.
SPOILER: Mala - Changes dropped hier niet. Wacht er niet op.

edit: en onze eigenste KRTM heeft net zijn nieuwste set uit, da's voor straks met wakker te worden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan