De beste games | Waar ben je naar op zoek?

Moet het specifiek split-screen zijn, of zoek je gewoon offline multiplayer games?

Co-op heb je oa Sackboy, Borderlands 3, Overcooked collection, Warhammer Chaosbane en Haven
Eind deze maand komt ook de nieuwe game uit van de makers van A Way Out: It Takes Two, ook split-screen multiplayer dacht ik.

Verder heb je natuurlijk ook nog vecht-, puzzel- en sportspellen die vaak offline multiplayer hebben (al dan niet in split-screen)

En je hebt uiteraard de hele PS4 library nog
 
Moet het specifiek split-screen zijn, of zoek je gewoon offline multiplayer games?

Co-op heb je oa Sackboy, Borderlands 3, Overcooked collection, Warhammer Chaosbane en Haven
Eind deze maand komt ook de nieuwe game uit van de makers van A Way Out: It Takes Two, ook split-screen multiplayer dacht ik.

Verder heb je natuurlijk ook nog vecht-, puzzel- en sportspellen die vaak offline multiplayer hebben (al dan niet in split-screen)

En je hebt uiteraard de hele PS4 library nog

We zoeken eigenlijk specifiek split screen games. Ik bekijk vnvnd alvast eens de raads voorgestelde games.

Thx!
 
'The life and suffering of sir Brante' gekocht en ik vind het wel een toffe ervaring. Speelde iemand hier al soortgelijke games (narrative driven rpg)? Indien ja, ik zou een paar suggesties wel appreciëren :thumb:.
 
'The life and suffering of sir Brante' gekocht en ik vind het wel een toffe ervaring. Speelde iemand hier al soortgelijke games (narrative driven rpg)? Indien ja, ik zou een paar suggesties wel appreciëren :thumb:.
Was dit je eerste ervaring met dit genre?

Zag de review ook en die had mij een beetje getriggerd, doch nog nooit zoiets gespeel. Heb een redelijk breed spectrum van games dat ik speel, alsook een paar klassieke telltales tussendoor. Maar deze lijkt mij echt 'boek-achtig' te zijn.
 
Inderdaad mijn eerste ervaring met dit genre. Tijdens mijn eerste playthrough dacht ik dat ik sterk bezig was ... maar naar het einde voelde ik alles geleidelijk afdalen naar een complete ramp :tongue: . Plezant, maar geen goed einde voor mijn personage. Tweede playthrough liep moeizaam, maar met een geweldige onverwachte triomf op het einde. En ik heb het gevoel dat er nog verschillende paden zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: VN.
Inderdaad mijn eerste ervaring met dit genre. Tijdens mijn eerste playthrough dacht ik dat ik sterk bezig was ... maar naar het einde voelde ik alles geleidelijk afdalen naar een complete ramp :tongue: . Plezant, maar geen goed einde voor mijn personage. Tweede playthrough liep moeizaam, maar met een geweldige onverwachte triomf op het einde. En ik heb het gevoel dat er nog verschillende paden zijn.

Merci voor feedback! Hoe lang heb je ongeveer gedaan over een playthrough?

Edit: lol nvmd, is enkel voor PC. Om een of andere reden dacht ik dat dit ook voor switch was :crazy:
 
Is Graveyard Keeper de moeite als je al Stardew Valley hebt? Staat momenteel 10 euro op de eShop.
 
Ik hoop dat er een 'BG beste games' lijstje komt, dan moet ik niet lang zoeken als ik eens een game wil kopen en niet weet welk.
 
Is Graveyard Keeper de moeite als je al Stardew Valley hebt? Staat momenteel 10 euro op de eShop.
Speelt een beetje anders, ik heb hem een tijdje geleden gekocht en heb er wel plezier aan gehad, principe op zich is al speciaal, lijkjes verzorgen en een begraafplaats runnen, ik zou het aanraden als afwisseling maar stardew valley blijft wel beter en langer boeien
 
Welke leeftijd?

@Glenn08 Mijn gasten (5 en 6) spelen graag Animal Crossing New Horizons, Rayman Legends, Minecraft (creatief + vreedzaam mode), Mario Odyssey. Vroeger vonden ze Paw Patrol games ook leuk maar daar zijn ze wat uitgegroeid precies.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier aanraders voor kindvriendelijke games op de PlayStation of Nintendo Switch?
Je weet dat er momenteel 10 gratis games te verkrijgen zijn voor de ps4? Ratchet en Clank staat niet vermeld maar is ook beschikbaar en mogelijk zelfs de beste game uit de hoop.
 
Terug
Bovenaan