De beste games | Waar ben je naar op zoek?

Laatste dagen weer in een Final Fantasy mood, en dan vooral de oudere FF's (7,8,10). Maar die heb ik al zo vaak gespeeld, die hebben weinig nieuws meer om me te verrassen.
Wat zijn soortgelijke FF-games op de pc? Ik heb geen geweldige pc, dus liefst niks dat sterke graphic card vereist ofzo. FF-X/FF-XII draai ik wel zonder problemen (niet dat dat zo speciaal is, maar als vb).
Kingdom of Hearts komt in me op, los daarvan weet ik niet gelijk iets.

En los daarvan, Baldur Gate / Morrowind / Oblivion alternatieven?
Recente Chrono Cross port al gespeeld?
The Legend of Heroes: Trails serie?
 
Ik speel voornamelijk fps, maar vind games zoals Sniper elite 4 en 5 heel leuk. Ik wou eens vragen of er nog dergelijke militaire games bestaan in 3rd person shooter.

Zelf ga ik nog eens de Gears of war serie en Spec Ops The line en Nero (pc game) proberen. Iemand die nog dergelijke titels kent?
 
Ik speel voornamelijk fps, maar vind games zoals Sniper elite 4 en 5 heel leuk. Ik wou eens vragen of er nog dergelijke militaire games bestaan in 3rd person shooter.

Zelf ga ik nog eens de Gears of war serie en Spec Ops The line en Nero (pc game) proberen. Iemand die nog dergelijke titels kent?
De Ghost Recon-serie en eventueel ook The Division 2. Eventueel ook Army of Two.
Spijtig dat er geen nieuwe SOCOM-games meer worden gemaakt :(
 
The Division 2 is regelmatig aan <5euro te koop. Als het je bevalt ook zeker de NY-DLC bijkopen. En ze brengen nog regelmatig nieuwe gratis content uit ... Is mijn nr. 1 game qua uren gespendeerd, denk ik. Nog een tijdje in een clan gezeten ook (vooral interessant als ge de raids wil doen, want dat is bijna onmogelijk met een paar randoms)
 
Ik speel voornamelijk fps, maar vind games zoals Sniper elite 4 en 5 heel leuk. Ik wou eens vragen of er nog dergelijke militaire games bestaan in 3rd person shooter.

Zelf ga ik nog eens de Gears of war serie en Spec Ops The line en Nero (pc game) proberen. Iemand die nog dergelijke titels kent?
gears of war in coop van de eerste tot de laatste mogen ze mij nog steeds vragen
Zeker de horde mode van gears4, die helaas helemaal dood is
 
Heb nog een paar oudere gratis games op Epic staan waarvan ik er wel eens eentje wil spelen, maar twijfel dewelke. Welke zouden jullie starten?

Twijfel tussen Prey, Control, Death Stranding, A Plague Tale Innocence, Shadow/Rise of The Tomb Raider of Star Wars Battlefront II.

Heb vooral zin in een niet te lang lineair spel, denk dat de meesten hier wel in aanmerking voor komen?

Heb ook net Guardians of The Galaxy geclaimd, maar mijn laptop is daar net niet zwaar genoeg voor (i7, GTX 1050, 8GB RAM).
 
Heb nog een paar oudere gratis games op Epic staan waarvan ik er wel eens eentje wil spelen, maar twijfel dewelke. Welke zouden jullie starten?

Twijfel tussen Prey, Control, Death Stranding, A Plague Tale Innocence, Shadow/Rise of The Tomb Raider of Star Wars Battlefront II.

Heb vooral zin in een niet te lang lineair spel, denk dat de meesten hier wel in aanmerking voor komen?

Heb ook net Guardians of The Galaxy geclaimd, maar mijn laptop is daar net niet zwaar genoeg voor (i7, GTX 1050, 8GB RAM).

Heb A plague Tale Innocence gespeeld voor 13 uur en toen was ik erop uitgekeken. Ik vermoed dat je er toch snel 15 à 20u mee bezig bent.
puzzelspel,
heel mooie graphs
erg lineair.

Op bepaald moment was ik het beu omdat het beetje eenzijdig begon te worden, maar het is zeker geen slecht spel.
Die andere spellen heb ik ook (zijn al meerdere malen gratis aangeboden) maar nog nooit installed.


Heb 227 spellen op Epic ( allemaal free binnengehaald): daarvan slecht 4 spellen meer dan 10 uur gespeeld: Metro Redux 2023 (uitgespeeld in 15u), The Long Dark (uitgespeeld in 43u), dan Verdun (counterstrike in WW1) en A Plague Tale (13u nt uitgespeeld).
Op gog heb ik 48 spellen (waarvan slechts 1spel vr betaald): VirtuaVerse 9u is enige die ik uitgespeeld heb.
 
Laatst bewerkt:
Heb nog een paar oudere gratis games op Epic staan waarvan ik er wel eens eentje wil spelen, maar twijfel dewelke. Welke zouden jullie starten?

Twijfel tussen Prey, Control, Death Stranding, A Plague Tale Innocence, Shadow/Rise of The Tomb Raider of Star Wars Battlefront II.

Heb vooral zin in een niet te lang lineair spel, denk dat de meesten hier wel in aanmerking voor komen?

Heb ook net Guardians of The Galaxy geclaimd, maar mijn laptop is daar net niet zwaar genoeg voor (i7, GTX 1050, 8GB RAM).
Rise of the Tomb Raider heb ik op 24h uitgespeeld, Shadow op 35h (beide met een aantal DLC's op Steam erbij). Ik vind ze wel vermakelijk. Als je niet alles op de map gaat onderzoeken ga je er sneller door zijn.

A Plague Tale vond ik echt een topper, maar geen idee hoeveel uur ik daaraan besteed heb. Steeds in kortere stukken gespeeld ipv te lang aan één stuk.

Control nog niet in geraakt. Prey wil ik dringend eens spelen, maar nog geen tijd voor gevonden.
 
Heb nog een paar oudere gratis games op Epic staan waarvan ik er wel eens eentje wil spelen, maar twijfel dewelke. Welke zouden jullie starten?

Twijfel tussen Prey, Control, Death Stranding, A Plague Tale Innocence, Shadow/Rise of The Tomb Raider of Star Wars Battlefront II.

Heb vooral zin in een niet te lang lineair spel, denk dat de meesten hier wel in aanmerking voor komen?

Heb ook net Guardians of The Galaxy geclaimd, maar mijn laptop is daar net niet zwaar genoeg voor (i7, GTX 1050, 8GB RAM).
Prey !

Was zoveel beter dan ik had durven denken. Denk dat het een 15tal uur duurt om hem uit te spelen maar genoten van elke minuut.
 
Heb nog een paar oudere gratis games op Epic staan waarvan ik er wel eens eentje wil spelen, maar twijfel dewelke. Welke zouden jullie starten?

Twijfel tussen Prey, Control, Death Stranding, A Plague Tale Innocence, Shadow/Rise of The Tomb Raider of Star Wars Battlefront II.

Heb vooral zin in een niet te lang lineair spel, denk dat de meesten hier wel in aanmerking voor komen?

Heb ook net Guardians of The Galaxy geclaimd, maar mijn laptop is daar net niet zwaar genoeg voor (i7, GTX 1050, 8GB RAM).
Zijn allemaal wel de moeite idd, behalve Battlefront 2 misschien, dat is ook enkel multiplayer volgens mij? Mijn favoriet is Death Stranding, echt een unieke game, maar dat is open world en ben je wel makkelijk 40-50 uur mee bezig. Control is ook zeker de moeite en niet zo lang, denk een uur of 10, wel wat side quests en zo maar over het algemeen vrij lineair.
 
Zijn allemaal wel de moeite idd, behalve Battlefront 2 misschien, dat is ook enkel multiplayer volgens mij? Mijn favoriet is Death Stranding, echt een unieke game, maar dat is open world en ben je wel makkelijk 40-50 uur mee bezig. Control is ook zeker de moeite en niet zo lang, denk een uur of 10, wel wat side quests en zo maar over het algemeen vrij lineair.
Star Wars Battlefront II heeft ook een toffe singleplayer verhaal.
 
Terug
Bovenaan