Ik kan trouwens bevestigen dat je met nog geen 100 kruiden erin slaagt om tofu naar ei te laten smaken![]()
Gij moet duidelijk eens op wildpluk cursus gaan bij vzw Wappie!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan trouwens bevestigen dat je met nog geen 100 kruiden erin slaagt om tofu naar ei te laten smaken![]()
Het gaat zelfs verder dan lidkaarten, ze hebben nu een eigen platform waar het échte kritische nieuws verschijnt en waar iedereen vrij is om zonder enige vorm van censuur over dat nieuws commentaar te geven. Enige voorwaarde is natuurlijk wel dat ge een betalend lidmaatschap neemt
![]()
WHOIS | WWHISPER
A NEW FORM OF SOCIAL PLATFORM | No Fake Profiles, No Censureship, Safe and Independant.www.wwhisper.com
Iedereen kan met een valse naam een veelheid van profielen aanmaken en ongestoord andere gebruikers bashen. Niet bij ons. Om gebruik te kunnen maken van WWHISPER dient u via uw e-mailadres in te tekenen op een abonnement naar keuze, waarna u ook u een profiel kan creëren. Wij checken of de identiteit van beide overeenstemt.
Gij moet duidelijk eens op wildpluk cursus gaan bij vzw Wappie!

Voedsel met insecten bestaat toch al zo lang? Ik heb 10 jaar geleden als eens nuggets gekocht met insecten in, van Insecta.
De strijders wapenen zich alvast tegen dat er 'massaal' insectenvoedsel in de rekken ligt:
oeioei, dat lijkt een complot van de vrouwen tochDe strijders wapenen zich alvast tegen dat er 'massaal' insectenvoedsel in de rekken ligt:
Eén van de laatste posts, iemand die zelf stickertjes "bevat insecten" heeft gekocht en dan in de winkel op allerlei producten gaat kleven en dan de foto's daar op zet
Dan die comments daar op lol

Fuck efkes het rabbit hole ingedoken van die FB groep. Compleet van het padje af.Heheee die facebook pagina Meldpunt Insecten Food is ook wel goud waardEén van de laatste posts, iemand die zelf stickertjes "bevat insecten" heeft gekocht en dan in de winkel op allerlei producten gaat kleven en dan de foto's daar op zet
Dan die comments daar op lol
"Getver, op het eerste zicht ziet het er precies normaal uit"
"Zie je wel, de mens moest minder snoepen toch? ze zoeken de producten wel uit!"
"Keur dit zeker niet goed maar vraag me wel af of dit nu anders smaakt"
En dan daaronder iemand die vond dat het saucijzenbroodje van de lidl dat ze gekocht had, vreemd smaakte, en zich nu afvraagt of er ook insecten in zaten
Ook nog ne gast die de oorlog verklaard aan "insectfoodproduceurs" en dan verkleed als bij op zijn profielfoto staat![]()

Die mensen hebben dus evenveel rechten als ons he![]()
.

In tegenstelling tot een wakkere hè, want onkruid vergaat niet.Manmanman, jullie willen het gewoon écht niet hier.
Het bewijs dat vaccins niet deug is daar open en bloot
...
Elke gevaccineerde gaat ooit dood!