De beerput van het internet

Het gaat zelfs verder dan lidkaarten, ze hebben nu een eigen platform waar het échte kritische nieuws verschijnt en waar iedereen vrij is om zonder enige vorm van censuur over dat nieuws commentaar te geven. Enige voorwaarde is natuurlijk wel dat ge een betalend lidmaatschap neemt ;)

Iedereen kan met een valse naam een veelheid van profielen aanmaken en ongestoord andere gebruikers bashen. Niet bij ons. Om gebruik te kunnen maken van WWHISPER dient u via uw e-mailadres in te tekenen op een abonnement naar keuze, waarna u ook u een profiel kan creëren. Wij checken of de identiteit van beide overeenstemt.

Waterdicht! Zou mijn identiteit bevestigd kunnen worden met emailadres [email protected]?

Voedsel met insecten bestaat toch al zo lang? Ik heb 10 jaar geleden als eens nuggets gekocht met insecten in, van Insecta.

Klopt, maar de wappies staan op hun strijderige achterpoten om dit:
https://www.knack.be/factcheck/factcheck-ja-krekelmeel-is-toegelaten-binnen-de-europese-unie/

Wappies maken er hun versie van:
De post past binnen een groter discours, dat sinds het einde van de coronapandemie gangbaar is binnen complotgroepen. Dat discours stelt dat het Wereld Economisch Forum, het internationaal overlegorgaan geleid door Schwab, mensen wil verplichten om insecten te eten.

Heheee die facebook pagina Meldpunt Insecten Food is ook wel goud waard :D Eén van de laatste posts, iemand die zelf stickertjes "bevat insecten" heeft gekocht en dan in de winkel op allerlei producten gaat kleven en dan de foto's daar op zet :D Dan die comments daar op lol

"Getver, op het eerste zicht ziet het er precies normaal uit"
"Zie je wel, de mens moest minder snoepen toch? ze zoeken de producten wel uit!"
"Keur dit zeker niet goed maar vraag me wel af of dit nu anders smaakt"

:rofl:

En dan daaronder iemand die vond dat het saucijzenbroodje van de lidl dat ze gekocht had, vreemd smaakte, en zich nu afvraagt of er ook insecten in zaten :laugh:

Ook nog ne gast die de oorlog verklaard aan "insectfoodproduceurs" en dan verkleed als bij op zijn profielfoto staat :rofl:

Heheee die facebook pagina Meldpunt Insecten Food is ook wel goud waard :D Eén van de laatste posts, iemand die zelf stickertjes "bevat insecten" heeft gekocht en dan in de winkel op allerlei producten gaat kleven en dan de foto's daar op zet :D Dan die comments daar op lol

"Getver, op het eerste zicht ziet het er precies normaal uit"
"Zie je wel, de mens moest minder snoepen toch? ze zoeken de producten wel uit!"
"Keur dit zeker niet goed maar vraag me wel af of dit nu anders smaakt"

:rofl:

En dan daaronder iemand die vond dat het saucijzenbroodje van de lidl dat ze gekocht had, vreemd smaakte, en zich nu afvraagt of er ook insecten in zaten :laugh:

Ook nog ne gast die de oorlog verklaard aan "insectfoodproduceurs" en dan verkleed als bij op zijn profielfoto staat :rofl:
Fuck efkes het rabbit hole ingedoken van die FB groep. Compleet van het padje af.

Iets met vliegen die aangetrokken worden door str*nt, maar bij wijze van commentaar voor nog meer str*nt zorgen:

Artikel op FB van HLN (clickbait titel):
11-jarig meisje overleden aan vogelgriep en meer gevallen bij zoogdieren. Kan dit uitgroeien tot een nieuwe pandemie?

Het volgende genocide spuitje gaat men willen geven. Zou mij niet verbazen mochten ze met opzet onze pluimvee bedrijven gaan besmetten. Dan weet je ook dat het een biologisch wapen is dat men tegen ons inzet net zoals covid is ( covid gepatenteerd virus, dan weet je gemaakt door de mens). Dus boeren en vooral pluimveehouders wees heel alert aub!!

De ‘topvirologen’….Wie zijn ze,wat drijft hen,van waar komen ze kom het allemaal te weten in een nieuwe episode ‘hoe probeer ik de mensen die nog steeds niet door hebben dat onze job niks van meerwaarde biedt,aan het lijntje te houden met paniekzaaierij’

En weer diezelfde koppen op tv die het eens komen uitleggen. Hebben die nog niet genoeg ellende veroorzaakt de laatste 3 jaar.

Toevallig deze week nog geruchten gehoord dat ze met vogelgriep gain of function aan het doen zijn om het overdraagbaar te maken naar mensen toe. Daarna zouden ze preventief een vaccin willen maken. Dit is net zoals ze bij covid gedaan hebben.

Na de coronahoax geen mens die dit nog gelooft.

--------------------------------------------

Volgend HLN artikel:
Zelensky geeft rondleiding in kamer waarin hij leeft sinds start van oorlog.

De commentaren onder dat artikel zijn dieptriest en ga ik niet posten, maar aan de namen van de 'personen' te zien vermoedelijk aangestuurd door bots.
Toch iets van Russische makelij dat blijkt te werken.

Laatst bewerkt:
Manmanman, jullie willen het gewoon écht niet hier.

Het bewijs dat vaccins niet deug is daar open en bloot 👊👊👊

...

Elke gevaccineerde gaat ooit dood!

Terug
Bovenaan