Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die mens zich nu identificeert als militaire vrachtwagen, wie zijn wij om te oordelen?Comment bij een artikel over het opnieuw invoeren van de legerdienst.
Deliverance?

Die moet dan toch niet als poetshulp komen werken bij mij. Hoe kan die nu iets proper poetsen met al dat fijn stof dat hij maakt?Als die mens zich nu identificeert als militaire vrachtwagen, wie zijn wij om te oordelen?
Hij kan nog niet eens door de voordeur jong.Die moet dan toch niet als poetshulp komen werken bij mij. Hoe kan die nu iets proper poetsen met al dat fijn stof dat hij maakt?
Je kan hem eens informeren naar zijn militaire tactieken.. dan kan je misschien ook eens in de virtuele wereld winnen.Als die mens zich nu identificeert als militaire vrachtwagen, wie zijn wij om te oordelen?

Een beletselteken is met 3 puntjes.Je kan hem eens informeren naar zijn militaire tactieken.. dan kan je misschien ook eens in de virtuele wereld winnen.![]()

Maar niet met zo'n grote rode puntjes zoals jij doet.Een beletselteken is met 3 puntjes.![]()
Sorry, heb ik geleerd van Conner Rousseau. Is de kleur rood niet prachtig, JPV?Maar niet met zo'n grote rode puntjes zoals jij doet.
New kids turbo (of nitro)Nee kben mis, het zegt mij iets maar kweni welke film.
Edit: New Kids Turbo, dan zat ik met Deliverance er toch niet zo ver naast.![]()

Ah New Kids, dat was ook 10 minuten populair 15 jaar geleden.Deliverance?
New kids turbo (of nitro)![]()

Heeft er eigenlijk nog iemand iets van Carine Knapen gehoord? Het lijkt wel erg stil te zijn rond haar?
Beste vrienden,
De tijd gaat snel. Het is alweer bijna 2 maanden geleden dat er nog iets op mijn pagina gepost is. Niet door mezelf en ook niet door de vrijwilligers die in het verleden zo vaak bijstand hebben verleend want.... wat zij namens mij posten op mijn pagina moet ik natuurlijk wel lezen en opvolgen en daar heb ik geen energie voor.
Het medisch korps dat mij begeleid heeft mij overigens strikt verboden om - ook in de privé sfeer - nog enige intellectuele of materiële inspanning te doen die onbewust stress kan veroorzaken. Rusten, ontspannen, helemaal niets doen en stress maximaal vermijden, is de boodschap. Dus... eigenlijk ben ik nu in overtreding met hun adviezen.
Veel mensen hebben de afgelopen tijd, via alle mogelijke kanalen, berichten naar mij gestuurd met de vraag hoe het met me gaat. Het spijt me als u een van hen bent en geen antwoord hebt gekregen en dank jullie allemaal om dit niet meer te doen want ook dit veroorzaakt onbewust stress die mijn lichaam niet meer kan verwerken.
De oorzaak van de burnout is weliswaar te wijten aan het feit dat ik gedurende vele jaren constant onder spanning heb gestaan en mijn bijnieren zodanig veel adrenaline en cortisol ( stressshormonen ) aangemaakt hebben dat ze nu " uitgeput " zijn, maar er is helaas meer aan de hand. Omdat het niet beter maar steeds slechter gaat, is er bijkomend onderzoek gedaan. Mijn bijnieren en de bijnierschors functioneren niet meer zoals het moet. Deze organen maken noodzakelijke hormonen aan die het lichaam toelaten normaal te functioneren. Mogelijk ben ik de ziekte van Addison aan het ontwikkelen ( welke diagnose volgens UZ Leuven pas met zekerheid gesteld kan worden als 90% van de bijnieren niet meer werken, waar ik natuurlijk niet op ga zitten wachten ).
Ik word opgevolgd door 3 artsen waaronder ook een cardioloog omdat de disfunctie van de bijnieren ook hartkloppingen en een aritmie veroorzaakt die zou kunnen leiden tot een plotse hartstilstand.
Het is 1 voor 12 voor mij, zeggen ze, dus ik luister nu goed naar alles wat ze zeggen.
Ik word tevens bijgestaan door een psycholoog die ik wekelijks bezoek en mij zal leren om te doseren, de juiste balans te vinden tussen inspanning en ontspanning. Er is werk aan de winkel. Mijn voelen is nl. uitgeschakeld. Ik voel niet wanneer het tijd is om te stoppen. Naar verluidt ben ik zoals een camion die met kapotte remmen van een berg naar beneden raast.
Om mijn herstel te bevorderen moet ik elke vorm van stress ( ook deze die we onbewust ondergaan zoals bvb auto rijden in druk verkeer ) maximaal vermijden zodat mijn bijnieren kunnen recupereren met advies om zo vaak als mogelijk weg te trekken uit mij eigen biotoop, naar desolate plaatsen waar er geen prikkels zijn die stress kunnen veroorzaken. Ik vertrek morgen weer voor 15 dagen naar een verlaten plek. Geen tv, geen internet en telefoon uit.
De plaatsvervangend voorzitter van vzw HFF heeft een voltijdse bediende aangeworven. ZIjn naam is Michael. Samen met Dominique zal hij instaan voor het verder ontwikkelen van de projecten die binnen de schoot van HFF op de plank staan. Voor wie er vorig jaar bij was en het nog eens wil overdoen : reserveer alvast de datum van zondag 6 november
Weet dat ik jullie allemaal graag zie en alles wat ik gedaan heb met veel plezier heb gedaan ( zonder het besef dat ik roofbouw pleegde op mezelf; dat besef is er nu wel, weliswaar te laat maar ik zal er alles aan doen om er terug boven op te komen, ALLES )
veel liefs,
Carine

The Truman Show is geen fictie maar een documentaire’. Hetzelfde geldt voor The Matrix: het is echt. We zijn verzeild geraakt in een poppenkast.
Icke is er vanavond niet, wel een man die minstens zoveel enthousiasme oproept in de zaal: Marcel Messing. A la David Icke beweert hij dat Hitler zijn technologische kennis destijds via een medium kreeg doorgebriefd van superieure aliens die op de planeet Aldebaran leven.
Suzan is energetisch kapster.
Marcel Messing bijvoorbeeld ziet J.R.R. Tolkien als een ingewijde die in Lord of the Rings onthulde dat de elite in het geheim onderaardse tunnels heeft laten graven.

.
Jamaar wat is het nu? Dat of de 'ontvolking'?“Veel niet-gevaccineerden om me heen worden plotseling zwanger, ook zij die gesteriliseerd waren. Alsof er iets gecompenseerd moet worden”, zegt Karen Hamaker.
“Veel niet-gevaccineerden om me heen worden plotseling zwanger, ook zij die gesteriliseerd waren. Alsof er iets gecompenseerd moet worden”, zegt Karen Hamaker.
Teleurstellend.Uit wegens ziekte en burnout. Ging er in augustus sowieso even tussenuit om vakantie te nemen, en afgelopen week verscheen dit bericht op haar profiel:
En neen, er is nog geen enkele van haar wappievolgers die gereageerd heeft "dat het wel weer aan de gifspuiten zal liggen"...![]()