D
Deleted member 621
Guest
Inderdaad.Luchtig? Dit kost me verdorie veel moeite om het te lezen.
Man man man, mizerie mizerie...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad.Luchtig? Dit kost me verdorie veel moeite om het te lezen.
Zo te lezen heeft hij/zij de speciale medicatie voor het huisdier genomenOm het nog eens wat luchtiger te houden tussen al dat wappie-geweld een mooi stukje proza uit de lokale FB-groep:
Om het nog eens wat luchtiger te houden tussen al dat wappie-geweld een mooi stukje proza uit de lokale FB-groep:

Toch wel opvallend dat er weeral een pakje "plots" niet of verkeerd aankomt, dat hoort ge de laatste twee jaar wel opvallend vaak maar we zullen maar geen vragen stellen zeker...![]()
Leest wel kekker vlot weg, zo’n hoogstaande literaire genialiteit.Om het nog eens wat luchtiger te houden tussen al dat wappie-geweld een mooi stukje proza uit de lokale FB-groep:
Ik ben al content dat ‘m de lidle nie ervan verdenkt lizard people aan te werven.Hilarisch , maar langs ene kant heeft hij gelijk.
Chance dat er jonagolds lagenIk ben al content dat ‘m de lidle nie ervan verdenkt lizard people aan te werven.

Hoe grappig zou het zijn om zo gewoon een lint rond hem te spannen, met enkel ruimte om weg te gaan richting de uitgang.

Mss langs zijn onderkant ofzo, maar een winkel heeft het recht om reclame te maken in elke taal die die winkel wenst. En dat was meer dan waarschijnlijk gewoon een display die voor de goedkoop tweetalig was gedrukt.Hilarisch , maar langs ene kant heeft hij gelijk.
Niet zo grappig imoHoe grappig zou het zijn om zo gewoon een lint rond hem te spannen, met enkel ruimte om weg te gaan richting de uitgang.![]()