UHU !!!!!!!!!Maar daar staat haar op![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UHU !!!!!!!!!Maar daar staat haar op![]()
ff serieus, ik doe dat dus. Niets mis mee. Ik vind dat gewoon veel handiger dan dat in twee snijden en uitlepelen.Stop ermee mannen, want seffes komen er weer zotten uit de kast gekropen die kiwis met schil en al opfretten.
Ik ook hoor, zoveel makkelijker en nog gezonder ook.ff serieus, ik doe dat dus. Niets mis mee. Ik vind dat gewoon veel handiger dan dat in twee snijden en uitlepelen.
Stop ermee mannen, want seffes komen er weer zotten uit de kast gekropen die kiwis met schil en al opfretten.
Brand in de hel gij!Spaghetti in stukjes snijden op het bord en vervolgens enkel met vork opeten
spaghetti met enkel een vork opeten zonder lepel. very italian way maar ik kan het toch nietSpaghetti in stukjes snijden op het bord en vervolgens enkel met vork opeten
De superieure manier om spaghetti te eten!Spaghetti in stukjes snijden op het bord en vervolgens enkel met vork opeten
Is nochtans gewoon hetzelfde als met lepel, maar dan zonder de lepel.spaghetti met enkel een vork opeten zonder lepel. very italian way maar ik kan het toch niet
Is er dan nog een betere manier?Brand in de hel gij!

Ik weet het niet, het is daar hopelijk een toffe plaats met leuk volk want ik ga daar ook gegarandeerd naartoe.Is er dan nog een betere manier?![]()
Oei. Jij steekt uwe filet pur in de air fryer ofzo?Ik weet het niet, het is daar hopelijk een toffe plaats met leuk volk want ik ga daar ook gegarandeerd naartoe.

ff serieus, ik doe dat dus. Niets mis mee. Ik vind dat gewoon veel handiger dan dat in twee snijden en uitlepelen.
Ik ook hoor, zoveel makkelijker en nog gezonder ook.
GODVERDOMME ik had het nog zo gezegd. Daar zijn ze al.
Gewoon stokjes johSpaghetti in stukjes snijden op het bord en vervolgens enkel met vork opeten
Pfff, wat goed genoeg is voor bami, is goed genoeg voor spaghetti.Of appelmoes met een rietje drinken!
Zij die willen verder babbelen over koeken en co zijn welkom in de slowchat of hier: https://www.beyondgaming.be/threads...wat-is-jouw-lievelingskoek.13256/#post-574637
)