De beerput van het internet

Op Canvas was er vorige week nog een documentaire over QAnon en de complotten die die aanhangers allemaal geloven.
Ziet ge daar zo figuren heel oprecht verkondigen dat ze er van overtuigd zijn dat Obama geen kinderen heeft want Michelle Obama is eigenlijk geen vrouw maar een man... :unsure:
Toevallig gisteren gezien. Sindsdien vraag ik me af of Michelle ook een grotere dan mij heeft :unsure: .

Ooit was concertnews een website waar ik graag wel eens recensies van concerten ging checken, maar de laatste jaren is die site toch wel in verval geraakt en afgegleden tot een echt beerputje vol tenennkrullende schijtrecensies (waarvan geregeld dan ook nog eens de haat tov bijvoorbeeld Live Nation of Studio 100 van af druipt).

Een gratis playback optreden voor kinderen/tieners "deskundig" gaan recenseren op een manier alsof het betreft een langverwacht live-concert van een wereldster, moet nu toch echt wel het absolute dieptepunt zijn op die site... :unsure: :laugh:
(en die eer was tot nu toe weggelegd voor zijn recensie van de Ketnet Awards: https://concertnews.be/recensietonen.php?id=5118&kop=Het Gala van de Gouden K’s 2021 ★&waar=Sportpaleis Merksem)

Het is nu in de rand van deze thread maar ik herinner mij nog iets van mijn nonkel van 10 jaar geleden of zo.

Die is nogal veel met aandelen bezig e.d. En tijdens een kerstdiner was hij daar weer van alles over aan het vertellen. Een verhaal daarvan was dat de politie en douane in de toekomst zouden rondrijden met scanners in hun wagens die dan zouden kunnen detecteren hoeveel cash geld er in de huizen zou liggen. En dat je uw geld dan moest inpakken in aluminiumfolie. Ik heb toen stilzwijgend geknikt.

Nieuwsgierig als ik was dan daarna eens opgezocht hoe het daar mee zat en ik vond daar dus echt niks over terug op internet buiten 1 website nl. een forum voor beleggers en daar werd als 1-aprilgrap gepost dat men dus zoiets van plan was bij de overheid.

Weet dus niet of mijn nonkel dit gemeend vertelde maar het geeft mij wel een idee hoe sommige verhalen soms een leven gaan leiden.

Zulke berichten zijn niet meer grappig maar gewoon eng... Ge hoopt toch echt dat iemand in die omgeving ingrijpt en werk probeert te maken van collocatie... :unsure:

GISTERENAVOND GEBONK EN TRILLINGEN IN DE ONDERGROND.....GOD NOEMT HET SUB-LIMINATIE....UFO's in de lucht schijnen tot in de ondergrond en ruimen naziratten op.
Het gebonk en de trillingen duurden urenlang. Na de moordpoging was ik vroeg mijn bed in gegaan en luisterde ik gespannen...EINDELIJK.
DE LICHTSCHEPEN VALLEN HUN EINDELIJK AAN MET HUN SEKSSLAVENHANDEL..KERK EN NAZI MERKEL.
En daarvoor keurde Andre Dumont de mijnontginning goed...en heeft hij ook in Waterschei een kliniek op zijn naam staan. Er moesten ondergrondse gangen worden gegraven voor een treintransport van slaven..kinderen en moslims vooral. Het tunnelsysteem loopt van Genk naar Hasselt en vice versa...van de TT Tweetorenwijk..liefdesnest van bisschop Hoogmartens ( klok slaat)naar KATTEVENNEN. ZO MOESTEN ER MOSLIMS VANUIT GENK WORDEN AANGEVOERD VOOR ZIJN MISDADIGE SEKSUITBUITING in de hoofdstad van " de smaak".
ANDRE DUMONT= ANDREAS VAN DEN BERG EN DIE NAZIS ZIJN DE FAMILIE VAN DEN BERG...HEBBEN OOK GASTHUIS BERG IN LEUVEN EN DOEN AAN ORGAANHANDEL EN NOG MEER VERWERPELIJKE ONTERENDE MISDADEN. DENK AAN GASTHAUS BERGTESGADEN....VAN ADOLF HITLER...

Zulke berichten zijn niet meer grappig maar gewoon eng... Ge hoopt toch echt dat iemand in die omgeving ingrijpt en werk probeert te maken van collocatie... :unsure:

Ik weet ook nooit zo goed hoe met zo'n berichten om te gaan... Vanop een afstandje zie ik de humor er wel van in, maar uit eigen ervaringen met psychoses weet ik jammer genoeg hoe erg zo'n persoon daadwerkelijk aan het lijden is.
Dit gaat nog een stap verder dan gewoon in samenzweringstheorieën geloven.

Eigenlijk moest ik er toch om lachen, maar inderdaad, als dit echt is, is het wel héél ernstig. 😐

Eigenlijk moest ik er toch om lachen, maar inderdaad, als dit echt is, is het wel héél ernstig. 😐

Dit is echt... Die vrouw haar FB staat vol met filmpjes waarin ze kaarten legt en vertelt over wat ze ziet en over hoe ze zwanger is van bepaalde engelen en Satan enz. Het ergste van al is dat die dan "fans" heeft die daar echt in geïnteresseerd zijn in wat ze "ziet" enz.

Gewoon eng, omdat ge niet weet tot wat zulke mensen in staat zijn als ze alsmaar dieper weg zakken.

Dit is echt... Die vrouw haar FB staat vol met filmpjes waarin ze kaarten legt en vertelt over wat ze ziet en over hoe ze zwanger is van bepaalde engelen en Satan enz. Het ergste van al is dat die dan "fans" heeft die daar echt in geïnteresseerd zijn in wat ze "ziet" enz.

Gewoon eng, omdat ge niet weet tot wat zulke mensen in staat zijn als ze alsmaar dieper weg zakken.

Tegelijkertijd wil ik ook wel onder de aandacht brengen dat niet elke persoon in een psychose een gevaar voor zichzelf of de maatschappij is, of zal worden in de toekomst. Dat is wel een hardnekkig stigma dat de wereld uit zou moeten.

Screenshot_20220716-1419442.png
Triestig weer, en dan nog durven beweren dat dit géén xenofobie is. 🤦🏼‍♀️

Het was ook even op VRT Journaal deze middag. Hieronder twee boeiende artikels over de wisselwerking tussen Russische staatsprogaganda en westerse complottheorieën en -denkers:
Van Knack (via omwegje valt het ganse artikel te lezen): https://www.knack.be/nieuws/wereld/...zich-voor-de-kar-van-de-russen-laten-spannen/.
Van VRT: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...e-complotdenkers-voor-zijn-kar-spant-vrt-nws/.

Ik meen mij ook te herinneren dat er in Humo eens een artikel stond, toch al enkele jaren terug, over hoe fake nieuws werd gefabriceerd in Albanië (?) maar vind het niet meteen terug.

Sorry, maar iedere weldenkende wakkere weet toch dat zowel de TT in Hasselt, alsook de twin towers in NY, en nog andere hoge gebouwen rondom de wereld, in connectie staan met elkaar.
Samen vormen ze een elektromagnetisch veld dat zowat de ganse wereld omvat.
Dit veld heeft meerdere funties: van zowel alle telecommunicatie afluisteren, tot onze gedachten leiden tot waar de elite ons willen hebben.

Maar er is een oplossing;
Op mijn website www.bernie.be kan je volgende artikelen bestellen:

Met deze bril kan je de magnetische velden waarnemen.
Te koop voor slechts €699.

assim-fuchsia-carbon-frontal_1280x.progressive.jpg

onderstaand item is ontworpen door een voormalige Nasa medewerker die op tijd zijn ogen geopend heeft.
En nu met de laatste technieken een bescherming ontworpen heeft die deze stralen neutraliseren kan
Slechts €999.

images

Laatst bewerkt:
Sorry, maar iedere weldenkende wakkere weet toch dat zowel de TT in Hasselt, alsook de twin towers in NY, en nog andere hoge gebouwen rondom de wereld, in connectie staan met elkaar.
Samen vormen ze een elektromagnetisch veld dat zowat de ganse wereld omvat.
Dit veld heeft meerdere funties: van zowel alle telecommunicatie afluisteren, tot onze gedachten leiden tot waar de elite ons willen hebben.

Maar er is een oplossing;
Op mijn website www.bernie.be kan je volgende artikelen bestellen:

Met deze bril kan je de magnetische velden waarnemen.
Te koop voor slechts €699.

assim-fuchsia-carbon-frontal_1280x.progressive.jpg

onderstaand item is ontworpen door een voormalige Nasa medewerker die op zijn ogen geopend heeft.
En nu met de laatste technieken een bescherming ontworpen heeft die deze stralen neutraliseren kan
Slechts €999.

images
Is er groepskorting voor dit forum?

Terug
Bovenaan