De beerput van het internet

cmLQpP9.jpg

Als reactie op tfeit dat Nasa meer onderzoek gaat doen naar ufo's (nieuwsblad)

cmLQpP9.jpg

Als reactie op tfeit dat Nasa meer onderzoek gaat doen naar ufo's (nieuwsblad)
Dus even samengevat, NASA is niet op de maan geweest want dat kunnen ze niet (technologie staat zo ver niet?), maar we hebben wel stargates op aarde om snel tijdloos (!) te tijdreizen naar mars.

Zien die nu zelf niet in hoe ze zichzelf compleet tegenspreken?

Dus even samengevat, NASA is niet op de maan geweest want dat kunnen ze niet (technologie staat zo ver niet?), maar we hebben wel stargates op aarde om snel tijdloos (!) te tijdreizen naar mars.

Zien die nu zelf niet in hoe ze zichzelf compleet tegenspreken?
Neen, want de maan is een hele andere dimensie dan Mars. Als de sterren goed staan, de vaccins hun werking aan het verliezen zijn waardoor we zelf terug controle hebben over wat wel en wat niet, dan komt Jurgen Conings terug uit de bosjes geslopen om rechtstreeks contact te zoeken met Mars.

Die Kerry Cassidy is ook wel een bijzonder figuur :rofl:

Soldiers who are alleged to be going to Iraq or Afghanistan are actually being sent off planet to places like Mars to fight battles alongside other alien races. Those men and women will have their minds wiped when they come back. This is why we're having a lot of suicides with ex-soldiers. In some cases their minds have been wiped so many times they become unbalanced as a result. When they return, they don’t know where they’ve been. They think they’ve been to the Middle East, but they’ve actually been elsewhere.

Damn hij heeft volgens mij wel volledig gelijk hoor want ik ben ook intergalactische gevechten gaan voeren op Mars want ik herinner me daar ook compleet niks meer van!
Ik ben eens gaan vechten op een, door aliens gemaakte, ringwereld.
Wat eigenlijk een wapen is om alle leven uit te roeien.
………
Of het kan zijn dat ik Halo gespeeld had op xbox en erna een droom erover gehad heb.

Ik ben eens gaan vechten op een, door aliens gemaakte, ringwereld.
Wat eigenlijk een wapen is om alle leven uit te roeien.
………
Of het kan zijn dat ik Halo gespeeld had op xbox en erna een droom erover gehad heb.
ge beseft het misschien niet, maar da zijn simulaties om u voor te bereiden op het echte werk.

Ik dacht altijd dat ik blackouts had van drinken, maar nu weet ik de echte oorzaak.

Ma kvraag mij toch af waarom ik maar een schild en zwaard krijg om tegen draken te vechten met onze moderne technologie :unsure:

Ik zou toch eens een dag willen ruilen met dat soort mensen. Kan niet anders dan fascinerend zijn.

Langs de ene kant fascinerend en langs de andere kant diep verontrustend hoe zulke mensen zo ver heen kunnen zijn.

Langs de ene kant fascinerend en langs de andere kant diep verontrustend hoe zulke mensen zo ver heen kunnen zijn.
Inderdaad, ik vraag mij altijd af hoe iemand die hier uit ons onderwijs komt in zo'n dingen kan geloven. Veel van die zaken wringen al als je een beetje hebt opgelet in het lager onderwijs, en na het middelbaar lijkt het helemaal absurd. En toch heb je dan (veel te veel) volwassenen die zo'n dingen lezen en denken "bwa ja, klinkt aannemelijk".

Al zijn het vaak niet de scherpste messen natuurlijk, op mijn fb ook zo'n kerel die overtuigd is van allerhande complotten, waarmee ik vroeger nog in de gym heb gesproken. Laat ons zeggen dat je best geen al te lange woorden gebruikte.

"wat moet een mens geloven?"

Echt? :unsure:
Dat zie je bij COVID ook hé.
"Internationale en nationale experts, alsook dokters zeggen dat vaccins veilig en een goed idee zijn. Maar een luide salsa-leraar en Gerda van achter de hoek zeggen dat ze gevaarlijk zijn. Wat moet een mens geloven?"

Ik vind het altijd heerlijk als ze beginnen over klokkenluiders en Secret Space Program, wat een termen.

Inderdaad, ik vraag mij altijd af hoe iemand die hier uit ons onderwijs komt in zo'n dingen kan geloven. Veel van die zaken wringen al als je een beetje hebt opgelet in het lager onderwijs, en na het middelbaar lijkt het helemaal absurd. En toch heb je dan (veel te veel) volwassenen die zo'n dingen lezen en denken "bwa ja, klinkt aannemelijk".

Al zijn het vaak niet de scherpste messen natuurlijk, op mijn fb ook zo'n kerel die overtuigd is van allerhande complotten, waarmee ik vroeger nog in de gym heb gesproken. Laat ons zeggen dat je best geen al te lange woorden gebruikte.
Veel daarvan is gewoon een late vorm van rebellie. Ik vind het ergens nog te begrijpen dat het aanlokkelijk is om in zulke samenzweringstheorieën te geloven als je je misschien al je hele leven minderwaardig voelt t.o.v. mensen met een (hoger) diploma, mensen die meer verdienen of die zich meer uiterlijke luxe kunnen veroorloven. Hoever mensen er oprecht in meegaan in sommige van deze screenshots is wel echt krankjorum.

Dat zie je bij COVID ook hé.
"Internationale en nationale experts, alsook dokters zeggen dat vaccins veilig en een goed idee zijn. Maar een luide salsa-leraar en Gerda van achter de hoek zeggen dat ze gevaarlijk zijn. Wat moet een mens geloven?"
wel, ik heb foto's gezien van een collega zijn vrouw die volledig in etterende blazen (zoals van brandwondes) bedekt was door haar spuitje, dan denkte er toch ook eens anders over... Ik heb er 2 gezet voor ge denkt dak ook ne complotdenker ben.

Ook intussen al 2x corona gehad (na de spuiten) en tis niet erger dan een verkoudheid, dus imo is al tgene da nu nog komt ook maar uit geldgewin voor de pharma

den eerste keer met koppijn/verkoudheid was 2 weken na mijn laatste spuit en de 2de keer (enkel wa verkouden) enkele weken geleden.

Dus hoelang ist nu al geleden sedert de laatste prik? een jaar?
Huidige variant is ook niet zo erg als die van vorige zomer natuurlijk.

Terug
Bovenaan