De beerput van het internet

Nee. Niels 'Supreme Songsinging Lizzard' Destadsbader is betrokken in een andere fase van het Grote Hagedissencomplot.
Wij hebben is een IT-consultant gehad -zo een van die 1000 euro per dag types, geen junior- die geloofde dat Obama (ja tis van toen geleden) en de Queen buitenaardse hagedissen waren.
Elke IT'er mist wel een vijs, zij het in verschillende gradaties. Maar zijn vrouw zat op directieniveau bij een grootbank. En die was dus getrouwd en had kinderen met een man die geloofde in ongeveer elke complottheorie. Owja, en je moest hen op een vaste lijn bellen want hun huis was bekleed met speciale verf om geen straling door te laten. Dus hun GSM's hadden geen bereik binnen. Ze hadden ook geen achterdeur 'want inbrekers komen binnen langs achter'.
We hebben hem nog een hoedje uit aluminiumfolie gegeven als cadeau op zijn laatste dag.

Ja. Global Warming en de daarbijhorende stijgende zeespiegel zijn eigenlijk uitgevonden om zo West-Vlaanderen te laten overstromen zodat we er (eindelijk) van af zijn. :eviltongue:
Mijn ogen zijn vandaag opnieuw open gegaan:

What we call forests are just tiny remnants of an ancient and vibrant world, one that featured trees with trunks as wide as mountains that reached to the heavens.

All rock on Earth is not rock — it is merely the rubble left behind of this ancient, sacred forest, which was once completely alive. River valleys are old quarry mines, their steep cliffs carved out by enormous machines. Volcanoes are just heaps of industrial waste left behind from this ravaging of the flat Earth; the toxic chemicals inside them react, generating heat and fire, and the occasional explosion.

blow-mind-mind-blown.gif

Gelukkig is Antwerpen ook bedreigd bij stijgende zeespiegel. Als wij west vlamingen moeten gaan sleuren we toch die antwerpenaren mee.
Enkel 't stad dan a.u.b.
De rest van Antwerpen wil daar niet mee geassocieerd worden

Er moet toch een manier zijn om goed geld aan zulke idioten te verdienen? Dat kan niet anders.
Een 5G-stralen neutraliseerder (doosje met afgedankte microchips)
Gezonde zonnecrème (gewoon goedkope zonnecrème, maar dan 10x duurder)
Een watervitaliseerder ( komt met een rad dat je zelf moet ronddraaien en waar je ergens een of andere steen inlegt voor de kinetische, magnetische, alfa- beta- én gamma-energiestralen aan het water toe te voegen. De steen vernietigt ook sporen van het apenpokkenvaccin dat ze vroeg of laat wel aan het water zullen toevoegen.)

oyugyhmg0m291.jpg

Er moet toch een manier zijn om goed geld aan zulke idioten te verdienen? Dat kan niet anders.
Een 5G-stralen neutraliseerder (doosje met afgedankte microchips)
Gezonde zonnecrème (gewoon goedkope zonnecrème, maar dan 10x duurder)
Een watervitaliseerder ( komt met een rad dat je zelf moet ronddraaien en waar je ergens een of andere steen inlegt voor de kinetische, magnetische, alfa- beta- én gamma-energiestralen aan het water toe te voegen. De steen vernietigt ook sporen van het apenpokkenvaccin dat ze vroeg of laat wel aan het water zullen toevoegen.)

oyugyhmg0m291.jpg
Ik heb al veel gedacht dat ik liever minder eerlijk was. Ik begon een winkel in al dat soort zever. Homeopathie, anti 5G brol idd, die vortex,...

Ik heb al veel gedacht dat ik liever minder eerlijk was. Ik begon een winkel in al dat soort zever. Homeopathie, anti 5G brol idd, die vortex,...
Zie hier hoe in 2008 Omega Pharma exact hetzelfde dacht en een chip uitbracht tegen GSM-straling:

Het was min of meer een sticker.

Zie hier hoe in 2008 Omega Pharma exact hetzelfde dacht en een chip uitbracht tegen GSM-straling:

Het was min of meer een sticker.
Ik was al compleet vergeten dat dit ooit bestond. De beste zijn de anti-straling Faraday kooien op Amazon. Vooral de reviews.

Ik was al compleet vergeten dat dit ooit bestond. De beste zijn de anti-straling Faraday kooien op Amazon. Vooral de reviews.

It works GREAT! It reduced the RF signals from the outside cell tower by 99 percent when I put the GQ 390 Tri-field meter in the hood. I think it can be a bit prone to collecting or building up some electrical frequencies, as it is conductive a conductive silver fabric, and to those who are sensitive to electrical frequencies, this effect might be noticeable. However it is a very suitable solution for blocking incoming Wifi, Cell Tower, Cell Phone, Smart Meter, RF signals etc. I've used it a lot now, and am very impressed. It's very very well made. The material is high quality. The silver fabric is some of the best I've seen. If you are able to feel RF, you will likely be happy to own this. Keep in mind to keep it shut as much as possible when wearing it. RF can enter a shielded space and reflect around inside. In this case, it could be bouncing around inside wear your brain is, so I'm always mindful to keep it closed up well, and only reveal as much of my face as needed. It pairs well with a shielded face mask as well. Then there is only a small opening where your eyes are. Anyway, I'm rambling on. This company is legit. It arrived fast. I looked at their website and am very impressed with their mission and whole presentation. The product is just as professional. Good Stuff!

Er is echt een grote wappiemarkt

The box does work at keeping radiation in but also WiFi will not work unless your in same room as router! It decreases the signal by 90%!! We really wanted to like it but it was impossible to use our phones in any other room of the house. Also the seller keeps the shipping fee $25 so that was annoying

Dit kan toch niet serieus zijn :rofl: . Mijn Beanie af voor de bedenker :unsure: .

Niet fijn wanneer de namen doorschrapt worden - zo hebben we er altijd het raden naar.

Ze hebben uiteindelijk en plein public hun onzin gepost onder hun eigen profiel dus dat hoeft toch niet?

Terug
Bovenaan