Lobmans
Well-known member
Alle respect voor mensen die gelovig zijn enz hoor, maar als ge op onder een of ander complottheorie-bericht over "chips" en "digitale identiteit" volgende conversatie ziet staan tussen twee wappies, dan krijg ik daar toch een soort van bevreemdende rillingen van:
Het Boek Openbaringen is daar zeer duidelijk over. Hoofdstuk 13:16.
En voor Alexander Decroo heeft God ook nog wel wat in petto. Voor heel de vuil elite trouwens. De toorn van God zal op hen neerkomen.
Dat Decroo nog maar wat met zijn kont draait en zijn stijve nek nog wat verder uittrekt. Niets blijft duren.
Ook het cryptocurrencysysteem draagt het getal 666, namelijk patent nr 2020060606.
Het gaat hier over de antichrist die op een gegeven moment op het toneel zal verschijnen als mens , de zoon van de duivel, het meest kwaadaardige wezen aller tijden...
(Ik bedoel dus de mens die aangeduid wordt met het getal 666)
de antichrist is er al, alleen nog niet tonele verschenen. Dat komt nog. Hij zal de "vredestichter" zijn als de oorlog uitbreekt, en iedereen zal hem verheerlijken.
Maar waar we nu inzitten is het "systeem vh beest".
Ja hij is er al in de geest ... Maar of iedereen hem zal verheerlijken betwijfel ik , velen zullen door hem misleid worden maar dat is nu ook al het geval .
Waarschijnlijk is hij er ook al als mens maar nog verborgen tot het juiste tijdstip...
De oorlog ts Rusland en Oekraine zal zich uitbreiden, ook zal er oorlog ontstaan in het Midden Oosten. Dan zal de antichrist zich kenbaar maken als vredestichter. De mensen zullen blij zijn dat de oorlogen stoppen en het is dan dat de antichrist iedereen in het ootje zal nemen. Het is dan dat de chip zal geintroduceerd worden.
Blijven bidden is de boodschap, de rozenkrans is het wapen tegen satan , wie niet bid is verloren volgens mij..![]()