De beerput van het internet

Alle respect voor mensen die gelovig zijn enz hoor, maar als ge op onder een of ander complottheorie-bericht over "chips" en "digitale identiteit" volgende conversatie ziet staan tussen twee wappies, dan krijg ik daar toch een soort van bevreemdende rillingen van:

Het Boek Openbaringen is daar zeer duidelijk over. Hoofdstuk 13:16.
En voor Alexander Decroo heeft God ook nog wel wat in petto. Voor heel de vuil elite trouwens. De toorn van God zal op hen neerkomen.
Dat Decroo nog maar wat met zijn kont draait en zijn stijve nek nog wat verder uittrekt. Niets blijft duren.
Ook het cryptocurrencysysteem draagt het getal 666, namelijk patent nr 2020060606.
Het gaat hier over de antichrist die op een gegeven moment op het toneel zal verschijnen als mens , de zoon van de duivel, het meest kwaadaardige wezen aller tijden...
(Ik bedoel dus de mens die aangeduid wordt met het getal 666)
de antichrist is er al, alleen nog niet tonele verschenen. Dat komt nog. Hij zal de "vredestichter" zijn als de oorlog uitbreekt, en iedereen zal hem verheerlijken.
Maar waar we nu inzitten is het "systeem vh beest".
Ja hij is er al in de geest ... Maar of iedereen hem zal verheerlijken betwijfel ik , velen zullen door hem misleid worden maar dat is nu ook al het geval .
Waarschijnlijk is hij er ook al als mens maar nog verborgen tot het juiste tijdstip...
De oorlog ts Rusland en Oekraine zal zich uitbreiden, ook zal er oorlog ontstaan in het Midden Oosten. Dan zal de antichrist zich kenbaar maken als vredestichter. De mensen zullen blij zijn dat de oorlogen stoppen en het is dan dat de antichrist iedereen in het ootje zal nemen. Het is dan dat de chip zal geintroduceerd worden.
Blijven bidden is de boodschap, de rozenkrans is het wapen tegen satan , wie niet bid is verloren volgens mij..🙏

Alle respect voor mensen die gelovig zijn enz hoor, maar als ge op onder een of ander complottheorie-bericht over "chips" en "digitale identiteit" volgende conversatie ziet staan tussen twee wappies, dan krijg ik daar toch een soort van bevreemdende rillingen van:
Triest en hilarisch tegelijk dat mensen nog in die nonsens geloven.

Ook wel typisch en opvallend altijd hoe ge telkens dezelfde figuren opnieuw ziet opduiken als het over complotten gaat, ook al hebben de onderwerpen totaal niets met elkaar te maken:

(De trouwe bezoekers van dit topic zullen die kerel ongetwijfeld herkennen als de horecauitbater die heel trots liet zien hij bewijs had gevonden over de 5G-functie in de vaccins, want op het terras van zijn zaak kon hij via zijn smartphone allerlei bluetooth-apparaten terug vinden, of als de kerel die altijd met veel enthousiasme de coronabetogingen livestreamde en becommentarieerde). Echt wel het schoolvoorbeeld van het soort figuren dat hierboven beschreven werd: werkelijk constant anti-overheid zijn en dus overal wantrouwig over.
Ik zie al Dilsen staan. Dat zegt genoeg.

BhdaAvu_d.webp

Die Facebook pagina staat vol wacko shit trouwens

"Alweer krijgen we gelijk...door onze eigen interpretatie" zijn ze nog vergeten toe te voegen.
Slimme bollen zijn het, die wappies....ik bedoel 'wakkeren'.
Terwijl wij als hersenloze schapen Bol.com en andere online winkels leegkopen, doen zij op hetzelfde (vrij toegankelijke) internet onderzoek naar zowat alles. Telkens slagen ze erin om de grootste geheimen te vinden. Die staan ook zomaar open en bloot op datzelfde internet. Zo geheim zijn die geheimen dus.
Wappies, wakkeren en aanhang, een ras apart.

"Alweer krijgen we gelijk...door onze eigen interpretatie" zijn ze nog vergeten toe te voegen.
Slimme bollen zijn het, die wappies....ik bedoel 'wakkeren'.
Terwijl wij als hersenloze schapen Bol.com en andere online winkels leegkopen, doen zij op hetzelfde (vrij toegankelijke) internet onderzoek naar zowat alles. Telkens slagen ze erin om de grootste geheimen te vinden. Die staan ook zomaar open en bloot op datzelfde internet. Zo geheim zijn die geheimen dus.
Wappies, wakkeren en aanhang, een ras apart.
Hidden in plain sight - wie het niet gelooft wil het gewoon niet zien! :laugh:

Bewijs dat achterlijkheid niet alleen in een klein hoekje zit.
En is dat trouwens de reden waarom die daar in de woestijn zitten? Daar waar het amper regent en waar ze dus amper een echte regenboog zien? Want ja, dat is ook wel homopropaganda. :sarcastic:

En is dat trouwens de reden waarom die daar in de woestijn zitten? Daar waar het amper regent en waar ze dus amper een echte regenboog zien? Want ja, dat is ook wel homopropaganda. :sarcastic:
Man man. Ja, want door zo'n regenboogkleuren gaan de kinderen echt op hetzelfde geslacht verliefd worden!

Ik vraag mij af of ze de ironie inzien van een regenboog als symbool voor homoseksualiteit te zien, terwijl dit hoogstwaarschijnlijk gewoon Westerse culturele invloed is (en dus slecht). Allez ik denk niet dat een kind zonder die context eens naar de hemel kijkt, een regenboog ziet, en zich twee kussende mannen voorstelt.

Deze 'They Live' recap kwam in mijn Youtube feed.

Ik vond dat indertijd best nog wel een OK film.

De reacties op deze film zijn gewoon geweldig, het is een met name een weerspiegeling van de werkelijkheid :cool:
Die mensen hebben toch moeite om fictie en werkelijkheid te onderscheiden

Laatst bewerkt:

De reacties op deze film zijn gewoon geweldig, het is een met name een weerspiegeling van de werkelijkheid :cool:
Nu wil ik die film zien verdomme 🥺

Goed dat het in de beerput staat... They Live! slechts een "OK" film noemen...
oh-please.gif

Op verschillende fora en sociale media merk ik de laatste week een stijging van commentaren zoals "Het Westen zou beter praten met Putin. Een oorlog opgezet door NAVO! Rusland heeft gelijk, doe onderzoek! Het klopt niet wat onze media je probeert wijs te maken over de oorlog!".
Vanaf de herfst/winter voorspel ik een overlopende beerput als de oorlog nog gaande is, de tekorten hier nog nijpender zullen zijn en de prijzen hoger. Eerst genieten van de zomer :wink:

Terug
Bovenaan