De beerput van het internet

Deze was door iemand op een ander forum in een soortgelijk topic gepost, kwam vanop FB door een of ander zweefteef die hij (helaas voor hem) daar viavia kent. De post is alleszins te mooi om niet met jullie te delen, zie wel dat ge een (groot) kotszakje bij de hand hebt:

LIEFDESRITUELEN ❤️🌹

Alles is liefde en liefde is alles.
Ik belichaam liefde dus ben ik alles.
Mijn goddelijk lichaam, de tempel van Divine Source, die eer ik in volle overgave.

Ook eer ik graag de ander.
De vrouwen langs mij, voor mij, achter mij,..

Laat jouw Zijn versmelten met jouw lichaam en ontmoet jouw goddelijke vrouwelijkheid.
Belichaam jouw tempel met jouw Zijn en voel hoe jouw seksuele energie gaat stromen en waar creatie kracht wordt🔥🌹✨

De geboortedag van beautiful sister X hebben wij, X en ik, heilig mogen eren door haar sacred onder te dompelen in een krachtig, zacht liefdesbad🙏🏻🤍
We begonnen met haar hart teder uit te kleden en namen haar mee op reis.
De 🌳OERVROUWENstroom🌳
bracht de rituelenbegeleidsters in ons in een space waar het Échte voelen ons leiden kon. Wij waren fully at service. Er voor de ander.
Het is het pure ontvangen door de ander wat dit zo mooi maakt.
Deze helende stroom van onvoorwaardelijk geven brengt je in een roes wat het aardse leven overstijgt. Je wordt ÉÉN met mekaar en met de liefde. Je stapt in een eenheidsbewustzijn en transcendeert✨
Die kracht, dat vermogen bezit ik. En jij ook. Als je je er voor open stelt. Wanneer je durft kiezen voor overgave en balans ontstaan de meest magische momenten.
Het lukt mij moeiteloos wanneer ik me in de space van rituelen plaats. Het kiezen om iedere dag te kruiden met bijzondere rituelen, groot of klein, houdt me dicht bij mezelf. Zo kan ik de ander waarlijk ontmoeten, liefhebben en ondersteunen op hun weg.. ❤️
Vanuit liefde geven,
en evenveel mogen ontvangen..

Ik geef zoveel en zo natuurlijk
maar heb geleerd of beter verwoord ‘terug herinnerd’ HOE volledig te ontvangen.
Daar ligt de onzichtbare sleutel 🔑
In het besef dat er nooit een poort was✨

Reis Licht✨
X

#rituals🔥
#loveunites❤️
#honouringsofie🌹
#embracingsistergunay🥰
#sisterhood💕
#ritualscomingsoon💋

Laatst bewerkt:
Deze was door iemand op een ander forum in een soortgelijk topic gepost, kwam vanop FB door een of ander zweefteef die hij (helaas voor hem) daar viavia kent. De post is alleszins te mooi om niet met jullie te delen, zie wel dat ge een (groot) kotszakje bij de hand hebt:

LIEFDESRITUELEN ❤️🌹

Mijn goddelijk lichaam, de tempel van Divine Source, die eer ik in volle overgave.

Laat jouw Zijn versmelten met jouw lichaam en ontmoet jouw goddelijke vrouwelijkheid.
Belichaam jouw tempel met jouw Zijn en voel hoe jouw seksuele energie gaat stromen en waar creatie kracht wordt🔥🌹✨

De geboortedag van beautiful sister X hebben wij, X en ik, heilig mogen eren door haar sacred onder te dompelen in een krachtig, zacht liefdesbad🙏🏻🤍
De 🌳OERVROUWENstroom🌳
bracht de rituelenbegeleidsters in ons in een space waar het Échte voelen ons leiden kon. Wij waren fully at service. Er voor de ander.
Deze helende stroom van onvoorwaardelijk geven brengt je in een roes wat het aardse leven overstijgt. Je wordt ÉÉN met mekaar en met de liefde. Je stapt in een eenheidsbewustzijn en transcendeert✨
Die kracht, dat vermogen bezit ik. En jij ook. Als je je er voor open stelt. Wanneer je durft kiezen voor overgave en balans ontstaan de meest magische momenten.
Het lukt mij moeiteloos wanneer ik me in de space van rituelen plaats. Het kiezen om iedere dag te kruiden met bijzondere rituelen, groot of klein, houdt me dicht bij mezelf. Zo kan ik de ander waarlijk ontmoeten, liefhebben en ondersteunen op hun weg.. ❤️
Vanuit liefde geven,

Reis Licht✨
X

#rituals🔥
#loveunites❤️
#honouringsofie🌹
#embracingsistergunay🥰
#sisterhood💕
#ritualscomingsoon💋
Moet ik dat nu echt twee keer op een dag tegenkomen :cry2:

Hoe irritant is dat compleet unnecessary use van Engelse words niet zeg. Toch ook altijd de grootste lichten eerst.

LIEFDESRITUELEN ❤️🌹

De 🌳OERVROUWENstroom🌳
Vanuit liefde geven,

Reis Licht✨
X

#rituals🔥
#loveunites❤️
#honouringsofie🌹
#embracingsistergunay🥰
#sisterhood💕
#ritualscomingsoon💋
Doet me denken aan een leerkracht die ik in het middelbaar had.
Die was ook zo helemaal into dat zweefteverige gedoe. In de klas begon die dan soms dat ze aura's kon lezen en kon voorspellen wie er binnenkort iets ernstigs zou meemaken -om ons niet te verontrusten zei ze wel niet wie het zou overkomen. Soms kreeg ze in de auto zo'n sterke kosmische signalen door dat ze aan de kant moest gaan staan om te mediteren. We liepen ook allemaal rond met een onzichtbare zilveren levensdraad die verbonden was met de hemel en als die ooit zou doorgeknipt worden zou je ter plekke dood vallen.
Directie kon er niets aan doen, want vastbenoemd. 🤷‍♂️

En voor de WoT-lezers; neen, haar naam was niet Min. :unsure:

Hier wat leesvoer voor in het weekend:

DE SPUIT, DE GEVOLGEN EN IVM

Alain Grootaers vandaag in Doorbraak.
U mag het naar al uw ‘gespoten’ vrienden en familieleden sturen. Het vat nog eens goed samen hoe de lijken uit de kast aan het vallen.
DE GROOTSTE FRAUDE OOIT
Terwijl de hele wereld naar Oekraïne en Rusland kijkt, vallen in de Verenigde Staten en Engeland stilaan de lijken uit de kast. Deze week raakten tegelijk twee opmerkelijke nieuwsfeiten ondergesneeuwd die de hele Covid gekte ontmaskeren als dat wat het de hele tijd was: een overval bij klaarlichte dag op de wereldbevolking én een nooit eerder gezien geval van wetenschappelijke en institutionele fraude.
Laten we beginnen in de VS, waar Pfizer, de CDC (Center for Disease Control) en de FDA (Food and Drug Administration) eerder nog probeerden om hun data maar liefst 75 jaar geheim te houden. Daar stak rechter Mark T. Pittman een stokje voor: hij verplichte de FDA en Pfizer om de onderzoeksgegevens naar het mRNA vaccin vrij te geven. De FDA koos er dan maar voor om een gigantische datadump te doen in de hoop zo de vis te kunnen verdrinken en dropten in totaal 55000 pagina’s aan data. Uit die documenten blijkt nu dat Pfizer bij het testen van het vaccin op 1291 bijwerkingen stuitte, waaronder enorm ernstige gevallen die tot zware ziekte en de dood konden leiden en hebben geleid in de testfase. De lijst omvat ondermeer myocarditis, acute nieraandoening, hersenstam embolie, hersenstam trombose, hartstilstand, hartfalen, vasculitis van het centrale zenuwstelsel, neonatale dood, hemorragische encephalitits, enzovoort enzoverder.
In de VS noteerde de VAERS (Vaccine Adverse Events Reporting System) dat tot nu toe 1,13 miljoen Amerikanen bijwerkingen melden. 24402 mensen stierven aan die bijwerkingen. Dat zijn alleen de spontaan gemelde overlijdens waarvan de vaccins van Pfizer en Moderna de oorzaak zijn. Eerder onderzoek toonde overigens aan dat slechts 1% van de bijwerkingen van vaccins wordt gemeld. De dokters die eerst een vaccin aan hun patiënt aanbevelen en daarna ‘dood door vaccin’ melden zijn namelijk erg dun gezaaid. Voor het eerst in de geschiedenis werd een vaccin -in feite een gentherapie- met zoveel bijwerkingen goedgekeurd. De gegevens zijn zo schokkend dat het niet alleen als wetenschapsfraude wordt bestempeld, maar dat de republikeinse senator Ron Johnson vraagt om een strafonderzoek op te starten. Iets dat de republikeinen kunnen afdwingen als ze binnenkort de tussentijdse verkiezingen winnen en een meerderheid in de senaat krijgen. De polls laten overigens uitschijnen dat die mogelijkheid meer dan waarschijnlijk is.
Aan deze kant van de Atlantisch Oceaan gooide de Engelse Dr. Tess Lawrie dan weer een gigantische knuppel in het hoenderhok met de 18 minuten durende video die ze deze week lanceerde. Lawrie is medicus en onderzoeker, werkt als consulent voor de WHO en leidt haar eigen onderzoeksgroep Evidence Based Medicine Consultancy. Lawrie deed, nog voor de vaccins op de markt kwamen, onderzoek naar het gebruik van Ivermectine als medicijn tegen Covid, tegelijk overigens met vele andere onderzoekers aan verschillende universiteiten en onderzoekscentra. Die kwamen allemaal met hetzelfde resultaat: Ivermectine werkte wel degelijk als medicijn en als profylactisch middel tegen Covid19. Volgens de onderzoeken zouden maar liefst 80% van de patiënten met Covid19 herstellen dankzij het gebruik van Ivermectine. In opdracht van de WHO moest een andere onderzoeker - Dr. Andrew Hill een metastudie maken van de beschikbare studies naar Ivermectine. En toen gebeurde er iets raars. In de tekst van die metastudie die eerst op een pre-print server werd gezet schrijft dr Hill dat Ivermectine op basis van de bestaande studies wel degelijk werkt. In zijn conclusie echter zegt hij dat er nog niet voldoende bewijs is en vraag hij om meer onderzoek. Een bizarre contradictie. Waarop dr Lawrie van haar stoel valt van verbazing en haar collega Hill via enkele video-conferenties vraag om meer duidelijkheid. Gelukkig nam Lawrie die video-gesprekken op en zo kunnen we verbijsterd hun gesprekken volgen. Dr. Hill geeft daar ruiterlijk toe dat hij - op basis van alle onderzoeken- vóór het gebruik van Ivermectine is, wegens 80% effectief en zeer goedkoop. Hij zegt ook dat hij onder druk staat en geeft na aarzelen ook toe dat de mensen van ‘Unitaid’ zijn ‘schaduwauteurs’ zijn. Met andere woorden; Unitaid heeft zijn pen vastgehouden wat de conclusies van zijn onderzoek betreft. Unitaid is een onderzoeksgroep waar onder ander -daar is hij weer- Bill Gates in heeft geïnvesteerd. Het gevolg van de metastudie van Hill was het stoppen van Ivermectine als als medicijn tegen Covid19. Want als er nog voor de vaccins op de markt kwamen een degelijk bewezen medicijn was dat tegelijk ook profylactisch werkt tegen de ziekte, dan was het hele vaccinatiecircus vroegtijdig tot een einde gekomen. Ook de carrousel van vrijheidsbeperkende maatregelen was dan onnodig gebleken. Het was dus zaak om Ivermectine niet alleen uit het schap te halen en te verbieden voor gebruik tegen Covid19, maar ook om het vervolgens nog eens belachelijk te maken als ‘ontwormingsmiddel voor vee’. En dat terwijl het al jaren op de lijst van de WHO stond als basismedicijn voor mensen en de uitvinders ervan de Nobelprijs hebben gekregen. Die krijg je heus niet voor het ontwikkelen van een ontwormingskuur voor paarden. De staatsvirologen in België met Marc Van Ranst voorop herhaalden dat riedeltje, waarbij onze Oude Media alweer maar al te graag en zonder kritische zin als doorgeefluik fungeerden. Op sociale media werd tegelijk alles waar het woord Ivermectine in stond verwijderd. En zo werd een medicijn dat miljoenen mensen het leven had kunnen redden en nog eens bij zoveel miljoenen ernstige symptomen had kunnen voorkomen, geband zodat de weg werd vrijgemaakt voor de uitrol van de vaccins, die later maar een beperkt effect bleken te ressorteren en die -integendeel- vele mensen de dood in heeft gejaagd of zwaar ziek heeft gemaakt door de bijwerkingen. Om van de effecten van de maatregelen nog te zwijgen; kinder- en andere psychiaters kunnen de toevloed van patiënten niet meer aan. Pfizer en Moderna konden intussen amper volgen om de miljarden euro’s en dollars bij te schrijven op hun bankrekening. Pfizer verdiende tot eind vorig jaar 37 miljard dollar aan hun Covid vaccin.
Intussen zien de institutionele beleggers de bui al hangen, pakken ze hun winst en zijn ze hun aandelen van Pfizer en Moderna aan het lossen. Twee weken geleden verklaarde Bill Gates openlijk op de Veiligheidsconferentie in München dat hij het jammer vond dat Omicron een betere job had gedaan voor de wereldwijde immuniteit dan de vaccins. U bent bedrogen en belazerd door de grootste fraude op wereldschaal ooit gepleegd. De verantwoordelijken die hier willens en wetens aan hebben meegewerkt zullen ter verantwoording worden geroepen. In de VS zal dat zeker gebeuren; de hoofden van Fauci en medewerkers van de CDC liggen daar al op het kapblok.
De Belgische staatsvirologen, ook wel gekend als De Paniekzaaiers, zoeken al maar beter naar een advocaat.

Hier wat leesvoer voor in het weekend:

DE SPUIT, DE GEVOLGEN EN IVM

Alain Grootaers vandaag in Doorbraak.
U mag het naar al uw ‘gespoten’ vrienden en familieleden sturen. Het vat nog eens goed samen hoe de lijken uit de kast aan het vallen.
DE GROOTSTE FRAUDE OOIT
Terwijl de hele wereld naar Oekraïne en Rusland kijkt, vallen in de Verenigde Staten en Engeland stilaan de lijken uit de kast. Deze week raakten tegelijk twee opmerkelijke nieuwsfeiten ondergesneeuwd die de hele Covid gekte ontmaskeren als dat wat het de hele tijd was: een overval bij klaarlichte dag op de wereldbevolking én een nooit eerder gezien geval van wetenschappelijke en institutionele fraude.
Laten we beginnen in de VS, waar Pfizer, de CDC (Center for Disease Control) en de FDA (Food and Drug Administration) eerder nog probeerden om hun data maar liefst 75 jaar geheim te houden. Daar stak rechter Mark T. Pittman een stokje voor: hij verplichte de FDA en Pfizer om de onderzoeksgegevens naar het mRNA vaccin vrij te geven. De FDA koos er dan maar voor om een gigantische datadump te doen in de hoop zo de vis te kunnen verdrinken en dropten in totaal 55000 pagina’s aan data. Uit die documenten blijkt nu dat Pfizer bij het testen van het vaccin op 1291 bijwerkingen stuitte, waaronder enorm ernstige gevallen die tot zware ziekte en de dood konden leiden en hebben geleid in de testfase. De lijst omvat ondermeer myocarditis, acute nieraandoening, hersenstam embolie, hersenstam trombose, hartstilstand, hartfalen, vasculitis van het centrale zenuwstelsel, neonatale dood, hemorragische encephalitits, enzovoort enzoverder.
In de VS noteerde de VAERS (Vaccine Adverse Events Reporting System) dat tot nu toe 1,13 miljoen Amerikanen bijwerkingen melden. 24402 mensen stierven aan die bijwerkingen. Dat zijn alleen de spontaan gemelde overlijdens waarvan de vaccins van Pfizer en Moderna de oorzaak zijn. Eerder onderzoek toonde overigens aan dat slechts 1% van de bijwerkingen van vaccins wordt gemeld. De dokters die eerst een vaccin aan hun patiënt aanbevelen en daarna ‘dood door vaccin’ melden zijn namelijk erg dun gezaaid. Voor het eerst in de geschiedenis werd een vaccin -in feite een gentherapie- met zoveel bijwerkingen goedgekeurd. De gegevens zijn zo schokkend dat het niet alleen als wetenschapsfraude wordt bestempeld, maar dat de republikeinse senator Ron Johnson vraagt om een strafonderzoek op te starten. Iets dat de republikeinen kunnen afdwingen als ze binnenkort de tussentijdse verkiezingen winnen en een meerderheid in de senaat krijgen. De polls laten overigens uitschijnen dat die mogelijkheid meer dan waarschijnlijk is.
Aan deze kant van de Atlantisch Oceaan gooide de Engelse Dr. Tess Lawrie dan weer een gigantische knuppel in het hoenderhok met de 18 minuten durende video die ze deze week lanceerde. Lawrie is medicus en onderzoeker, werkt als consulent voor de WHO en leidt haar eigen onderzoeksgroep Evidence Based Medicine Consultancy. Lawrie deed, nog voor de vaccins op de markt kwamen, onderzoek naar het gebruik van Ivermectine als medicijn tegen Covid, tegelijk overigens met vele andere onderzoekers aan verschillende universiteiten en onderzoekscentra. Die kwamen allemaal met hetzelfde resultaat: Ivermectine werkte wel degelijk als medicijn en als profylactisch middel tegen Covid19. Volgens de onderzoeken zouden maar liefst 80% van de patiënten met Covid19 herstellen dankzij het gebruik van Ivermectine. In opdracht van de WHO moest een andere onderzoeker - Dr. Andrew Hill een metastudie maken van de beschikbare studies naar Ivermectine. En toen gebeurde er iets raars. In de tekst van die metastudie die eerst op een pre-print server werd gezet schrijft dr Hill dat Ivermectine op basis van de bestaande studies wel degelijk werkt. In zijn conclusie echter zegt hij dat er nog niet voldoende bewijs is en vraag hij om meer onderzoek. Een bizarre contradictie. Waarop dr Lawrie van haar stoel valt van verbazing en haar collega Hill via enkele video-conferenties vraag om meer duidelijkheid. Gelukkig nam Lawrie die video-gesprekken op en zo kunnen we verbijsterd hun gesprekken volgen. Dr. Hill geeft daar ruiterlijk toe dat hij - op basis van alle onderzoeken- vóór het gebruik van Ivermectine is, wegens 80% effectief en zeer goedkoop. Hij zegt ook dat hij onder druk staat en geeft na aarzelen ook toe dat de mensen van ‘Unitaid’ zijn ‘schaduwauteurs’ zijn. Met andere woorden; Unitaid heeft zijn pen vastgehouden wat de conclusies van zijn onderzoek betreft. Unitaid is een onderzoeksgroep waar onder ander -daar is hij weer- Bill Gates in heeft geïnvesteerd. Het gevolg van de metastudie van Hill was het stoppen van Ivermectine als als medicijn tegen Covid19. Want als er nog voor de vaccins op de markt kwamen een degelijk bewezen medicijn was dat tegelijk ook profylactisch werkt tegen de ziekte, dan was het hele vaccinatiecircus vroegtijdig tot een einde gekomen. Ook de carrousel van vrijheidsbeperkende maatregelen was dan onnodig gebleken. Het was dus zaak om Ivermectine niet alleen uit het schap te halen en te verbieden voor gebruik tegen Covid19, maar ook om het vervolgens nog eens belachelijk te maken als ‘ontwormingsmiddel voor vee’. En dat terwijl het al jaren op de lijst van de WHO stond als basismedicijn voor mensen en de uitvinders ervan de Nobelprijs hebben gekregen. Die krijg je heus niet voor het ontwikkelen van een ontwormingskuur voor paarden. De staatsvirologen in België met Marc Van Ranst voorop herhaalden dat riedeltje, waarbij onze Oude Media alweer maar al te graag en zonder kritische zin als doorgeefluik fungeerden. Op sociale media werd tegelijk alles waar het woord Ivermectine in stond verwijderd. En zo werd een medicijn dat miljoenen mensen het leven had kunnen redden en nog eens bij zoveel miljoenen ernstige symptomen had kunnen voorkomen, geband zodat de weg werd vrijgemaakt voor de uitrol van de vaccins, die later maar een beperkt effect bleken te ressorteren en die -integendeel- vele mensen de dood in heeft gejaagd of zwaar ziek heeft gemaakt door de bijwerkingen. Om van de effecten van de maatregelen nog te zwijgen; kinder- en andere psychiaters kunnen de toevloed van patiënten niet meer aan. Pfizer en Moderna konden intussen amper volgen om de miljarden euro’s en dollars bij te schrijven op hun bankrekening. Pfizer verdiende tot eind vorig jaar 37 miljard dollar aan hun Covid vaccin.
Intussen zien de institutionele beleggers de bui al hangen, pakken ze hun winst en zijn ze hun aandelen van Pfizer en Moderna aan het lossen. Twee weken geleden verklaarde Bill Gates openlijk op de Veiligheidsconferentie in München dat hij het jammer vond dat Omicron een betere job had gedaan voor de wereldwijde immuniteit dan de vaccins. U bent bedrogen en belazerd door de grootste fraude op wereldschaal ooit gepleegd. De verantwoordelijken die hier willens en wetens aan hebben meegewerkt zullen ter verantwoording worden geroepen. In de VS zal dat zeker gebeuren; de hoofden van Fauci en medewerkers van de CDC liggen daar al op het kapblok.
De Belgische staatsvirologen, ook wel gekend als De Paniekzaaiers, zoeken al maar beter naar een advocaat.
Magere troost: het is nog eens iemand die kan schrijven.

:unsure:

De reacties hierop zijn ook weer treffend, de "wakkeren" zien dit natuurlijk als het ultieme bewijs dat ge dus beelden kunt manipuleren!!! :eek:
(En de grafische en audiovisuele sector hadden het al die tientallen jaren nog zo goed proberen geheim te houden dat ge dus beelden kunt bewerken :unsure: )
Op die beelden bijna echt kan je zien hoever ze dingen kunnen manipuléren. Benauwen
Als ze dit kunnen manipuleren, kunnen ze ook andere zaken manipuleren....
En ringt geen enkel belletje hoe makkelijk ze beelden kunnen manipuleren? Bombarderen van kinderziekenhuis.. instelling voor mensen met beperking… wss westerse leugens voor een haat te creëren tegenover rusland. Met nato weet je nooit ✨👀
zo makkelijk is een fake video te maken..
enkel en alleen om het westen te "beinvloeden
wie weet is de rest dan ook gemanipuleerd

Voor zij die zich afvroegen hoe het nog zou zijn met de complotwappies nu Corona wat naar de achtergrond is geschoven... Geen paniek, ze vervelen zich absoluut niet:

WAT ALS ?

Ik heb mij de afgelopen weken al wel vaker vragen gesteld bij de beelden die de Belgische en internationale pers toont van het "oorlogsgebied " in Oekraïne.
Van tal van beelden ( zowel foto's als video's ) is ondertussen gebleken dat ze geplukt zijn uit films of genomen zijn bij eerdere gebeurtenissen zoals bvb een gasexplosie in 2018. Ik beschik ook over oorlogsbeelden die gemaakt zijn in opname studio's.
We horen en zien beelden van Kiev en andere steden die beweerdelijk gebombardeerd worden door de Russen maar telkens wanneer ik naar de live cams beelden in die steden kijk ( en zo zijn er heel veel die 24/7 uitzenden; ik heb gisteren nog een hele reeks links naar zo'n 60 tal live cams gepost ) is er helemaal niets aan de hand.

Ik heb nog geen beelden zien passeren van de militaire luchthavens en biolabo's die Rusland naar verluidt compleet vernietigd heeft en/of onder controle heeft. Geen buitenopnames en ook geen binnen opnames. Helemaal niets terwijl dit toch een vette kluif zou moeten zijn voor de pers. Vrijwel geen beelden van bomaanslagen op burgerdoelwitten. Wel veel beelden die beweerdelijk vanuit een raam geschoten zijn met in de verte oplichtende bominslagen die beweerlijk in Kiev en andere steden plaats vinden en uitgebrande en/of vernietigde tanks die mij niet van recente datum lijken en beelden van vernietigde gebouwen waarvan met zekerheid kan gesteld worden dat het niet recent is.
Van het zgn bombardement van het kinderziekenhuis in Mariopol zijn beelden getoond van een diepe krater op het middenplein waar geen brokstukken van een bom terug te vinden zijn. Enkel aarde. De vorm van de inslag in de krater put wijst uit dat er niet iets IN de grond geslagen is, maar iets UIT de grond ontfploft is. Wellicht een landmijn.. De schade aan de gevels is niet recent. De beelden binnen wijzen eerder op een plundering dan op een bominslag. Ik heb beelden ontvangen van Azzov Battalion scherpschutters die op het dak van de gebouwen in positie liggen. Deze beelden dateren van voor de beweerde bomaanval. Rusland stelt dat Azzov het gebouwen voordien al had ingenomen en gebruikt als uitvalsbasis.
Geen enkele van de beelden die getoond worden lijken van recente datum te zijn. Ook niet van de bruggen die naar verluidt opgeblazen werden om de Russen de doortocht te beletten.
Naar verluidt zijn er air strikes door de Russen maar wanneer ik naar Flight radar ga kijken zie ik geen burgervluchten boven Oekraïne noch militaire of sanitaire vluchten.
Er wordt wel telkens gezegd dat de getoonde beelden van locatie x en y zijn maar zeker weten we dit niet. We kunnen de media verslaggeving op geen enkele manier vertrouwen.

Omgekeerd heb ik wel al aardig wat getuigenissen ontvangen van Oekrainse burgers die melden dat het bij hen rustig is EN van Duitsers en andere nationaliteiten die naar aanleiding van de verschrikkelijke tv beelden met volgeladen camionettes en auto's 1600- 2000 km afgelegd hebben om in de getroffen steden humanitaire hulp te gaan bieden en zeer teleurgesteld huiswaarts zijn gekeerd omdat er op die locaties niets aan de hand is en de lokale bevolking de hulpgoederen niet wilden, wegens niet nodig.
Er verschijnen ook steeds meer getuigenissen van mensen die naar Oekraïne trekken en daar vaststellen dat ... er niets aan de hand is.
Zoals bvb deze man uit UK die op 03.03.2022 naar Polen gevlogen is en vandaaruit de grens overgestoken is en inmiddels meerdere steden heeft bezocht waar hij video's maakt en verslag van uit brengt.
Allemaal zeer vreemd.
De beelden van de vluchtelingen lijken me echt maar... zijn het er wel zoveel als beweerd wordt ? Er wordt op het nieuws regelmatig verwezen naar beweerde cijfers van de VN en Human Rights Watch maar eigenaardig genoeg vinden we op de website van deze laatste enkel een verklaring waarin gesteld wordt dat 1 miljoen mensen het land zijn ontvlucht en 3 artikelen waarvan minstens 2 foto's bevatten die duidelijk cgi zijn.
Volgens de UN Refugees Agency zouden inmiddels 2,8 miljoen Oekraïners ( op een totaal van 40 miljoen inwoners ) het land zijn ontvlucht en nog eens 2,9 miljoen Oekraïners in het land zelve in nood zijn van humanitaire hulp.
Zeer eigenaardig is echter wel dat het artikel in de link hierboven inzake de 2,9 miljoen noodlijdenden gepubliceerd werd op ... 11.02.2022 en uit de tekst zelve blijkt dat hulp en financiële bijdragen gevraagd worden voor de noodlijdende mensen in de Donbas ( Luhansk en Donetsk ) die al 8 jaar lang gebombardeerd worden ....
Van de 2,8 miljoen vluchtelingen volgens de ene en 2,5 miljoen volgens tal van andere zou, volgens de internationale pers, 1,6 miljoen opgevangen zijn in Hongarije en Polen ( die op 10.03 uitgesloten werden van EU financiering - zie eerdere post ).
Er zijn naar verluidt ook veel vluchtelingen opgevangen in de omringende landen zoals Moldavië, Georgië, Slovakije en Roemenië en niet te vergeten ook Rusland ( naar verluidt 373.000 ) en Belarus ( naar verluidt 30.500 )
Volgens de Vlaamse pers zou België ondertussen al 200.000 Oekraïners opvangen. Ze krijgen maandelijks " leefgeld " samen met een verblijfsvergunning voor 3 jaar wat veel vragen doet rijzen bij Oekraïners die reeds in ons land verblijven.
Ik ben de afgelopen weken vaak in Brussel en diverse andere steden geweest. Ik heb daar geen vluchtelingen gezien. Nochtans is 200.000 ontzettend veel. Dat is 4 x zoveel mensen als wat we tijdens de mars van 23.01.2022 in Brussel hebben gezien. Toen stond de binnenring vanaf het Noordstation tot aan de Botanique afgeladen vol met op mekaar gepakte manifestanten. Dat een paar honderd tot in ons land zijn geraakt, tot daar aan toe, maar 200.000 ? Waar zijn ze ?
Vreemd. Zeer vreemd.

Deze ochtend vroeg zakte mijn broek figuurlijk af toen een volger - die thuis is in de wereld van cgi - mij een artikel van Martin Vrijland overmaakte met links naar diverse Youtube filmpjes die weergeven wat er tegenwoordig allemaal kan gedaan worden met Next Generation Graphics,
In deze video (
) wordt getoond wat er in 2008 al mogelijk was en ook toegepast werd in de Matrix film reeks. Er wordt ook getoond hoe ver de zaken sindsdien geëvolueerd zijn.
Het is tegenwoordig zelfs mogelijk om vanuit een rijdende auto real time beelden om te zetten in een simulatie waar allerlei zaken aan toegevoegd worden en waarbij het verschil tussen echt en fake niet meer zichtbaar is.
Het is ook al lang mogelijk om in real time, met een paar muisklikken, een virtuele wereld te creëren die er uit ziet als echt ( stage craft )
Heel toevallig is filmregiseur Sean Penn op 24.02.2022 naar Oekraïne gevlogen. Er is een foto van hem op wat een filmset lijkt met Oekraïnse militairen. Wat doet hij daar ?

Wat als Martin Vrijland ( en de paar volgers die mij hier eerder al op gewezen hebben ) nu eens gelijk hebben en er helemaal geen oorlog is in Oekraïne ( andere dan de Donbas ), maar dit in werkelijkheid een psychologische perceptie en propaganda oorlog is waar iedereen met open ogen in trapt ? Dat de werkelijke oorlog tegen ons gericht is, het volk ? Een economische oorlog die tot doel heeft om de volgende fase van de Great Reset en de Green Deal Doelstellingen in record tempo er door te duwen ? Een economische oorlog die door de sancties van de EU en de US evenals de tegensancties van Rusland een hyperinflatie veroorzaken, grote tekorten, onbetaalbare prijzen ?
Een oorlog tegen ONS waar iedere betrokkene zijn rol in speelt met slechts één doel : een totalitaire staat invoeren waarin de burgers niets meer hebben, volledig afhankelijk zijn en geen spreekrecht meer hebben ?

Moeten we die optie overwegen ? Ja, we moeten die optie zeker onder de loep nemen. Er is nl. weer te veel, veel te veel, dat niet klopt. Dat is niet een louter aanvoelen maar ook in de feiten aantoonbaar.

Wat zijn de gevolgen van de " oorlog " voor ons ?

- Rusland levert geen gas en olie meer; Nordstream 2 is opgeschort en Nordstream 1 stil gelegd; de EU is voor 40% van haar gasbevoorrading afhankelijk van Rusland; in eerder stadium hebben we gelezen dat de EU een deal had afgesloten met Qatar maar daar horen we niets meer over; Spanje kan de EU ook bevoorraden, er zijn dus geen tekorten maar de prijs is toch sterk de hoogte in geschoten; wie is daar het slachtoffer van ? Wij

- hoewel er wereldwijd grote olie reserves zijn, genoeg om de wereld nog 47 jaar lang te bevoorraden ( uitgaande van een verbruik van 7 miljoen barrels à 159 liter per dag ), wordt moord en brand geschreeuwd over tekorten die er niet zijn. De prijs van benzine, diesel en mazout is spectaculair gestegen. Wie draagt daar de gevolgen van ? Wij

- Rusland heeft een import export verbod uitgevaardigd tot 31.12.2022. Er wordt geen graan, staal, ijzer, nikkel, aluminium ... meer geëxporteerd. Oekraïne is de graanschuur van de EU maar is formeel bezet door Rusland. Wij hebben al deze goederen en materialen nodig. Er zullen grote tekorten ontstaan en tal van bedrijven zullen de deuren moeten sluiten of hun productie stil leggen wat tot gevolg zal hebben dat 1) bepaalde producten niet meer beschikbaar zullen zijn op de markt en 2) veel mensen werkloos worden wat de koopkracht zal verminderen en ook andere sectoren zal treffen. Wie draagt daar de gevolgen van : wij

- de hoge transportkosten ( diesel ) hebben tot gevolg dat er mogelijk een verminderde distributie van voedingsmiddelen zal komen of, wij alleszins in de winkel veel meer gaan moeten betalen voor basisvoorzieningen; de hoge transportkosten zullen nl doorgerekend worden op de winkelprijs; wie draagt daar de gevolgen van ? Wij

- voor de inval in OekraÎne was er al een hoge inflatie van 8,06% die veroorzaakt was door 2 jaar corona maatregelen en wanbeheer. Door de inval en de hiermee gepaarde sancties stevenen we af op een hyperinflatie waarvan de schuld integraal op de schouders van de Putin en de oorlog zal gelegd worden. Hyperinflatie betekent dat ons geld niets meer waard is en het monetair systeem mogelijk zal instorten, banken failliet gaan; wie draagt daar de gevolgen van : wij

- als toemaatje heeft Argentinië thans - zonder opgave van een specifieke reden - beslist om de export van soja olie, meel en andere gerelateerde producten( goed voor 41% van de wereldproductie ) stop gezet wordt. Dit zal een verpletterend effect hebben op de veeteelt in Europa die in het beste geval zal gehalveerd worden of erger. Wie draagt daar de gevolgen van ? Wij

Er wordt door velen gezegd dat Putin een YGL is van het WEF en hij het spel meespeelt. Dat is mogelijk. Andere mogelijkheid is dat hij wordt gebruikt om het plan te realiseren en de informatie/perceptie oorlog waarbij elke kogel, elke bom, per definitie een Russische is, het neo nazi probleem in Oekraïne en de al 8 jaar durende oorlog en genocide in Donbas genegeerd wordt en het bestaan van biolabo's ontkend wordt er enkel op gericht om de werelwijde economische crisis in zijn schoenen te schuiven. Ik heb mij al vaak afgevraagd waarom Oekraïne, de US en Nato Rusland aanhoudend zijn blijven provoceren en systematisch alle verzoeken van Putin afwijst. Waarom geven ze hem de bij herhaling gevraagde veiligheidsgaranties niet ?

Eigenlijk kunnen we maar één ding met zekerheid stellen : hier wordt een ongelooflijk smerig spel gespeeld waarvan we het fijne nooit zullen weten. We zullen het daarentegen wel voelen.
Wat de bevolking hier stante pede moet doen is - zoals aartsbisschop Carlo Vigano gesteld heeft in zijn oproep aan de wereldbevolking - stoppen met elkaar in de haren te vliegen omwille van een verschillende mening/visie over de oorlog in Oekraïne die er mogelijks niet is en nog enkel kijken naar de GEVOLGEN van de sancties voor ONS. Wie of wat de oorzaak is van het hele gebeuren blijft een open vraag ( die hopelijk in een later stadium zal beantwoord worden ) maar de gevolgen voor ons zijn zichtbaar en meetbaar. We moeten de handen in mekaar slagen om de gevolgen te counteren.

De sancties van de EU hebben geen enkel effect op Rusland. Putin heeft de afgelopen 15 jaar meer dan voldoende reserves opgebouwd. Hij kan bovendien rekenen op de steun van tal van andere landen waaronder China, India en Saudi Arabië ( en Irak, Syrië, Cuba ... )
Zijn tegensancties hebben daarentegen wel grote gevolgen. De maatregelen die getroffen worden door andere landen zoals bvb Argentinïe zijn desastreus. De wereldeconomie is in gevaar en wij daarmee meteen ook.

Hieronder nogmaals links naar tal van live cams in de grote steden die nog actief zijn en 24/7 uitzenden ( Youtube heeft inmiddels een paar eerder geposte links onbeschikbaar gemaakt ) :
https://www.youtube.com/watch?v=e2gC37ILQmk
https://www.youtube.com/watch?v=ek1bqrms6ls
https://www.youtube.com/watch?v=exLMJef5pJk
https://www.youtube.com/watch?v=UPhXYPuQBJg
https://www.youtube.com/watch?v=rVHckCQHqsU
https://www.youtube.com/watch?v=PeCpmNfx2dY
https://www.youtube.com/watch?v=mGkNMSUJ7X0
https://www.youtube.com/watch?v=CAGXTPjUMLw
https://www.youtube.com/watch?v=as9flAp2Deg
https://www.youtube.com/watch?v=4jSey34drpE

Voor zij die zich afvroegen hoe het nog zou zijn met de complotwappies nu Corona wat naar de achtergrond is geschoven... Geen paniek, ze vervelen zich absoluut niet:
Ik heb lang moeten zoeken, maar heb hier eindelijk een passende reactie voor gevonden. Dit kan toch niet serieus zijn. Dit moet toch een troll zijn...

e11f338f321f436563e63e3d71e96948.jpeg

Terug
Bovenaan