De beerput van het internet

Vandaag probeert iemand me ongevraagd toe te voegen aan de FB-groep 'Reizen zonder vaccin (hulp & informatie groep)'.
Een van de eerste topics in die groep is van iemand die vraagt of ze nog makkelijk buiten Europa kan reizen zonder vaccin en PCR tests.

Well good luck with that, zou ik zeggen! (of doe wat beter onderzoek).

Die partijpunten zijn toch de gekheid voorbij. Echt opgesteld met het idee van het hoeft niet realistisch te zijn, zolang het maar goed klinkt. Precies navraag gedaan op een middelbare school en dat dan maar gewoon opgeschreven en op de site gegooid.
Hallucinant.
Ik ken ook een vrij dichte link die die kerel blindelings volgt. Narcist tot en met.

Die partijpunten zijn toch de gekheid voorbij. Echt opgesteld met het idee van het hoeft niet realistisch te zijn, zolang het maar goed klinkt. Precies navraag gedaan op een middelbare school en dat dan maar gewoon opgeschreven en op de site gegooid.
Kheb ze eens gelezen.
"Werknemers, zelfstandigen en arbeiders één statuut." :ROFLMAO:

Gelukkig heeft hij daar in de zomer van 2021 zelf zijn ontslag genomen, hij is nu bestuurslid van de geweldige partij vrijheid.
Schaf de pandemiewet af. Geen pasjes of tickets meer. Geen veplichte vaccinatie. Doe terug normaal.
Migratie: Doe eindelijk wat er moet gebeuren. Consequent en menselijk. Procedures van maximum 3 maanden. Wie blijft draait onmiddellijk mee. Wie terug moet, moet echt onmiddellijk terug.
Legaliseer drugs helemaal, hef er taksen op en zet in op preventie en begeleiding.
Daardoor zal drugsgerelateerde criminaliteit ook verdwijnen.

Wauw. Zo los je inderdaad wereldproblemen op. Door gewoon te zeggen ‘doe dit, doe dat’. :laugh:

Wauw. Zo los je inderdaad wereldproblemen op. Door gewoon te zeggen ‘doe dit, doe dat’. :laugh:
Ik wil hier nog iets aan toevoegen.

Lang heb ik nagedacht, maar ik ben er eindelijk uit. We zitten met een groot probleem in derdewereldlanden waar kinderen zwaar ondervoed zijn. En al die tijd lag de oplossing gewoon voor ons.
Geef die meer eten. Klaar!

Man man man, ik doe wat 11.11.11 al in jaren niet kan klaarspelen op enkele minuten. Ik start mijn eigen partij op dedju.

Ik wil hier nog iets aan toevoegen.

Lang heb ik nagedacht, maar ik ben er eindelijk uit. We zitten met een groot probleem in derdewereldlanden waar kinderen zwaar ondervoed zijn. En al die tijd lag de oplossing gewoon voor ons.
Geef die meer eten. Klaar!

Man man man, ik doe wat 11.11.11 al in jaren niet kan klaarspelen op enkele minuten. Ik start mijn eigen partij op dedju.

Ik doe mee!

De rest van de programmapunten:
- schaf belastingen af
- schaf werken af
- schaf criminaliteit af
- schaf de opwarming van de aarde af
- schaf milieuverontreiniging af
- schaf armoede af
- schaf racisme af

Dat noem ik eens een beleid met ballen!

Ik doe mee!

De rest van de programmapunten:
- schaf belastingen af
- schaf werken af
- schaf criminaliteit af
- schaf de opwarming van de aarde af
- schaf milieuverontreiniging af
- schaf armoede af
- schaf racisme af

Dat noem ik eens een beleid met ballen!
Jij bent wat ik durf noemen een visionair. Ver jouw tijd vooruit.

Voor een volledige scheiding tussen kerk en staat. | Geen pastoors in het beleid, en ook geen Islam. Gedaan met geld voor de godsdiensten. God kost geen geld.
Ook een mooie. Ben het wel eens met de scheiding, maar vooral "ook geen islam" is ook weer zo'n typische toevoeging van dit soort populisten.

Maak de E.U. onafhankelijk van de Chinezen, de Islamitische landen en landen zoals Rusland, de U.S.A., … | op vlak van energie, grondstoffen, massaproductie en wetenschap. Steun de locale economie, de kmo’s, de landbouw en de ondernemers.
De Chinezen, want China kwam te serieus over. En dan "islamitische landen". Waarschijnlijk met een opsomming begonnen en dan maar alles onder ene noemer gegooid om zeker geen te vergeten :rofl:

De beste vind ik dan nog gewoon het eerste standpunt: laat de mensen gerust.

Zo heerlijk vaag en nietszeggend dat iedereen er zich wel in kan vinden. :lol:

Ook een mooie. Ben het wel eens met de scheiding, maar vooral "ook geen islam" is ook weer zo'n typische toevoeging van dit soort populisten.

De Chinezen, want China kwam te serieus over. En dan "islamitische landen". Waarschijnlijk met een opsomming begonnen en dan maar alles onder ene noemer gegooid om zeker geen te vergeten :rofl:
U.S.A. in een verder Nederlandse tekst, dat zijn dan de Uunaajted Steetes van Amerika?
Amateurisme troef.

Hier is een parel. Wat voor stevige reacties er komen op een artikel met tips voor de was te doen:

Hier is een parel. Wat voor stevige reacties er komen op een artikel met tips voor de was te doen:

Klootzakkerij van bepaalde journalist moe Gelieve mail adres te verwijderen (dit is de accountnaam)

Vandaag moet je alleen kijken dat je machine optimaal gevuld is want als je geen eigen-water hebt is wassen een dure zaak geworden met de prijzen die ze hanteren en zeker hun belasting "vervuilen van water",denk niet als je planten giet dat je die aantal liters vervuild is.Droogkast?.Drogen op de draad,alleen droogkast als niet alles kan,maar zon-paneelleggers zijn niet spaarzaam,daarom leggen ze ook panelen,stroom voor hun droogkast is anders te duur en dan denken dat ze milieuvriendelijk zijn.

• christian peeters​

1 uur geleden
    Als ik morgen 30% minder gebruik gaat overmorgen de prijs met 40% omhoog, niet doen dus.

Christian heeft door hoe het werkt en waarschuwt ons al :rofl:

K heb vooral schrik van Johnny. Mss moet de wijkagent maar eens langsgaan.

Johnny Vanwesemael​

5 uur geleden
gewoon logisch gezond verstand, dan heb je geen dure extra producten nodig. Bloedvlekken drie dagen weken in veel zout en koud water en dan gewoon meewassen, beetje azijn is evengoed als dure ontkalkers, ...

Middelbaar? Hoger dan het vierde studiejaar van Juf Annemie zou ik toch écht niet gaan ze.

Screenshot_20220201-1723032.png

:unsure:

Hoplr is dan wel strenger dan FB op het gebied van beerputposts, maar soms kom je ook berichten tegen van personen met een bijzondere schrijfwijze. :unsure:

Terug
Bovenaan