Nrt
Well-known member
Walgelijke kerel. Heel erg dat die eigenlijk nog wel best wat volgers heeft die voor hem door het vuur gaan. Er moet maar een gek tussen zitten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Walgelijke kerel. Heel erg dat die eigenlijk nog wel best wat volgers heeft die voor hem door het vuur gaan. Er moet maar een gek tussen zitten.
Iemand heeft jou met alles goed gevolgd wie zou ik niet weten maar je kan niemand meer vertrouwen buiten jou gezin ik denk dat ze van jou kaart copie. Afdruk genomen hebben
Om zo code te kunnen achterhalen terug gegeven
Wat kan je doen
Politie gaan
Maar eerst alles gewoon veranderen
Nieuw gegevens bij uw bank
Neem een moeilijke code niet geboorte nummer
Ok ik hoop dat je je geld niet volledig kwijt bent.
Ik zelf nog niet voor gehad.Mensen waarschuwen is best
Ik geloof wel direct dat Patrick dat ook heeft voorgehad.Wat een geluk dat een vrouw die te maken kreeg met fraudeurs, geld van haar rekening zag gaan, naar de politie én vervolgens de krant stapte, uiteindelijk toch nog geholpen wordt met de goede raad van den Patrick in de reacties op het krantenartikel in kwestie:
Met mijn mond open van verbazing heb ik sommige artikels gelezen, inclusief comments. Ik heb er geen woorden voor.In een reactie op een of ander artikel toch ook weer een link naar een pareltje van ween website gevonden:
![]()
Nuja "pareltje"... Op zich is het gewoon schrijnend dat zulke sites mogen bestaan. De inhoud van de artikelen (en nog erger, de reacties) die ge daar ziet, is van zo'n niveau dat als ge dit laat lezen aan patiënten in een psychiatrische instelling, zelfs dié tegen elkaar zeggen "Ey Napoleon, kom dit eens even lezen, dit is er toch wel over he dat mensen zulke onzin geloven!"
Ik heb welgeteld 1 artikel diagonaal gelezen en mijn ogen zijn zo hard naar achter gerold dat ik dit nu moet blindtypen.In een reactie op een of ander artikel toch ook weer een link naar een pareltje van ween website gevonden:
![]()
Nuja "pareltje"... Op zich is het gewoon schrijnend dat zulke sites mogen bestaan. De inhoud van de artikelen (en nog erger, de reacties) die ge daar ziet, is van zo'n niveau dat als ge dit laat lezen aan patiënten in een psychiatrische instelling, zelfs dié tegen elkaar zeggen "Ey Napoleon, kom dit eens even lezen, dit is er toch wel over he dat mensen zulke onzin geloven!"

Jazeker, want en andere mening hebben mag niet meer in deze tijd
Ik vraag mij dan echt af hoe een pseudowetenschapper volgens deze elitaire wetenschappers, grote aanstellingen bij GAVI en de Bill & Melinda Gates Foundation heeft kunnen versieren?
Nochtans naarmate de epidemie vordert, krijgt Geert Vanden Bossche steeds meer en meer gelijk. Het is 1 van de virologen die de waarheid spreekt
Je zou denken dat dit niveau hoger is dan dat, maar helaas.Dierenarts die complottheorieën verkondigt over coronavaccins, mag zijn zegje doen in het parlement. Wetenschappers schrijven brief uit protest
Zo triest want ieder leefde ermee mee. Besef wel dat honderdduizenden kinderen elk jaar de hongerdood sterven terwijl de machthebbers liever hun (geld van de bevolking) spenderen aan niet werkende vaccins ipv verhongerende kinderen te helpen.
MeToo : stroming van perverte dames die hun benen zeer gemakkelijk voor een carriere openen (hun 'mie' is open) en nu klagen dat ze 'lastig worden gevallen', uiteraard na het verkrijgen van lekkers zoals diploma's.
Zelf ken ik een jonge griet die vanaf haar 12de zowat de hele buurt en veel meer over haar zag kruipen. Als voorbeeld voor MeToo kan het tellen.
Ze is zo 'links' als de pest. Nu is ze een twintiger, werkt er bij haar geen enkele sluitspier meer, loopt ze alsof er de voorbije nacht een heel bataljon over haar heeft gemarcheerd. Ze rookt als een stoomtrein, zuipt meer alcohol dan een olifant water, en geniet van allerhande soorten drugs. O ja, mevrouw is ... mannenhater !
Dat is de soort die MeToo bevolkt . ...
We moeten ze stuk voor stuk vervolgen dat niemand het nog in zijn bolleke haalt om dit ooit nog eens te flikken
Terechtstaan dat moeten ze .
Er gaan meer en meer koppen rollen.![]()
Soon...another WEF rat on the run !![]()
Belgische WEF criminelen komen samen dus. Deze mensen, voor zover ze dat nog zijn tenminste, hebben geen enkele legitimiteit van wat dan ook over ons te beslissen, zelfs volgens hun eigen criminele nepsysteem zijn ze door niemand verkozen, de hele bende moet opgesloten worden !
Ons begrip voor de slaafse massa staat onder nul, aan alle geduld komt een einde !
De bom zal en moet barsten …
Wij blijven hopen op een vreedzame uitweg maar niet straffeloos voor diegenen die ons dit aandoen![]()
We moeten terug naar de tijd van de westernfilms. Politici vogelvrij verklaard, wanted dead or alive. En niet alleen zij, maar iedereen die mee gecollaboreerd heeft.
Waar staat WEF voor in die commentaren?
Ik ben niet mee met de hedendaagse Maurice & Hilda lingo.
Ahja, de Davosisten!World Economic Forum.
![]()
World Economic Forum - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Oftewel, de elite die er van verdacht wordt achter de grote plan van Corona te zitten.
Niet helemaal het geval hier, maar het valt mij altijd op dat in van die echokamers er altijd een soort lingo wordt gebruikt, misschien als een barrière tegen de "niet-geïnitieerden" of om een soort groepsgevoel te hebben. Ik weet het niet, maar ik vind het altijd zo belachelijk als men "speciale woordjes" moet gebruiken om over een bepaald onderwerp te praten, terwijl er daar al woorden voor zijn.Waar staat WEF voor in die commentaren?
Ik ben niet mee met de hedendaagse Maurice & Hilda lingo.
No trend epitomizes this better than "Bitcoin carnivory," a diet-slash-lifestyle being promoted by a small but prolific group of cryptocurrency enthusiasts online. The idea is simple: Use only Bitcoin, eat only meat. The espoused benefits are as much spiritual as they are financial and physical, and its advocates are self-serious. For the Bitcoin carnivore, there is a kind of metaphysical parallel between decentralized digital ledgers and an imagined idea of what our ancestors ate, and by extension, how they lived. Politics, food, and money—it's all connected.
Inburgeringscursus moet dringend eens vernieuwd worden , of was hij just die les afwezig ?