De beerput van het internet

Ik ben een paar uur geleden nog een artikel tegengekomen, ook van de VRT geloof ik, over het feit dat gevaccineerde minder kans hebben om te sterven als ze corona krijgen.

Super logisch gezien de research die al naar boven is gekomen. De reacties waren degoutant. Allez, misschien eerder door en door triestig. Deprimerend om te zien hoeveel idioten er zijn.

Ik ben een paar uur geleden nog een artikel tegengekomen, ook van de VRT geloof ik, over het feit dat gevaccineerde minder kans hebben om te sterven als ze corona krijgen.

Super logisch gezien de research die al naar boven is gekomen. De reacties waren degoutant. Allez, misschien eerder door en door triestig. Deprimerend om te zien hoeveel idioten er zijn.

Maar probeer er vooral niet mee in discussie te gaan. Deze week weer eens zonder pardon geblokkeerd geweest op Carine Knapen haar pagina nadat ik een (écht beleefde en deftige) reactie gaf op een bewering van haar. Diezelfde pagina staat dan wel vol klaagzang over hoe er geen ruimte wordt gegeven voor "een debat"en andere meningen in de media. Maar als er omgekeerd eens iemand gewoon ook maar een beetje kritisch reageert op hen, ho maar. :unsure:

Neen, echt wel het vergif van het internet zulke pagina's. Geef me dan maar de Marcellen en Julia's die klagen tegen de gemeente dat hun vuilbak een halve meter scheef werd terug geplaatst.

Blijkbaar is zelfs The Masked Singer al een onderdeel van het grote complot van de elite:
..is 1 vd meest idiote tell-lie-vision programma's (programming=indoctrineren) die r bestaan denk k ....
De elite weet verdomd goed waar ze mee bezig zijn....brood en spelen , verdeel en heers en "wij" zorgen zelf deels voor onze ondergang !

20220130-002050.jpg

Die Steven Arrazola is voorzitter van Open-VLD in Rotselaar. Ik begrijp echt niet dat ze hem niet uit de partij zetten. (Tenzij dat intussen gebeurd is, dan heb ik niets gezegd...).

Het toont alleszins aan wat voor verstandige mensen er wel te vinden zijn in de gemeentepolitiek :rolleyes:

Ergste van al is dat ik de laatste tijd er achter ben gekomen dat een kameraad van ons (met wie het contact door corona op zich al wel wat verwaterd was) in die middens vertoeft van die Arrazola, maar ook oa Sarah Melis en Ezra Armakyr (die wacco met z'n complotfilmpjes op TikTok die achter de eerste grote betoging in Brussel zat).

Hij zat qua politieke visie sowieso altijd al op een ander lijn dan ons, maar de combinatie van corona en gebeurtenissen in z'n privéleven hebben hem nu ook op dat vlak in die bepaalde hoek geduwd. Hij is nu wel een intelligent iemand dus met de échte zware complottheorieën houdt hij zich niet bezig, maar toch jammer om te zien dat hij zich met zulke figuren ophoudt. :unsure:

Ja echt hallucinant, nu twitter is ook wel echt een cesspool van zulke meningen, bij iedere tweet van een Marc van Ranst of van de factchecker van de VRT krijg je de meest walgelijke replies te lezen. Nog een treed erger dan de HLN facebook comments...

Die Steven Arrazola is voorzitter van Open-VLD in Rotselaar. Ik begrijp echt niet dat ze hem niet uit de partij zetten. (Tenzij dat intussen gebeurd is, dan heb ik niets gezegd...).
Gelukkig heeft hij daar in de zomer van 2021 zelf zijn ontslag genomen, hij is nu bestuurslid van de geweldige partij vrijheid.

Gelukkig heeft hij daar in de zomer van 2021 zelf zijn ontslag genomen, hij is nu bestuurslid van de geweldige partij vrijheid.
Die partijpunten zijn toch de gekheid voorbij. Echt opgesteld met het idee van het hoeft niet realistisch te zijn, zolang het maar goed klinkt. Precies navraag gedaan op een middelbare school en dat dan maar gewoon opgeschreven en op de site gegooid.

Terug
Bovenaan