515
Well-known member
Beter dan spellen.Rijmen kunnen ze wel....

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dan spellen.Rijmen kunnen ze wel....

Zo een mooi mijsje alee vrouwke zeker onder tussen grt xxx
Tiktok is eerder voor de dagelijkse portie in bikini huppelende meiden toch die zich vooral niet als object zienhttps://vm.tiktok.com/ZMLRCQNah/ pareltje/beereltje gevonden![]()

Geeft er nog iemand een raket a.u.b.?Tiktok is eerder voor de dagelijkse portie in bikini huppelende meiden toch die zich vooral niet als object zien![]()
Genk cityRijmen kunnen ze wel....
Als ik dat gedaan had zou ik op zijn minst nog eens teruggaan om te kijken of er echt wel camera's hangen. En nog eens kakken moesten er geen hangen.Deze morgen in een fb groep ge zyt van... Een huis in aanbouw waar iemand op de vloer gekakt heeft met bijbehorende foto. Er hangen ook camera's en de eigenaar geeft de kakker de kans om zich te melden anders gaat hij ermee naar de politie.

Video op tiktok met tekst over de video "waneer de geneceloog zegt dat je ineens 14 weeken bent".
Deze morgen in een fb groep ge zyt van... Een huis in aanbouw waar iemand op de vloer gekakt heeft met bijbehorende foto. Er hangen ook camera's en de eigenaar geeft de kakker de kans om zich te melden anders gaat hij ermee naar de politie.
Ik vind ook altijd dat ik hard gewerkt heb als de ganse pot vol ligt.Ik was aan het werk en heb een alibi.

Eentje van bij ons in het dorp hare man is geopereerd aan zijn rechter schouder. Zet hij daar een selfie (in spiegelbeeld dus) van op FB. Vraagt zijn vrouw op FB "hoe? Zijt gij links geopereerd? Ik dacht dat het de rechtse schouder was?".![]()
![]()
![]()

En wat wordt hier net gezegd?Die lokale groepen zijn gewoon geniaal. Vandaag in de groep van Ieper een die klaagt omdat de vuilnismannen haar vuilbak een meter verder hebben teruggezet dan waar zij hem buiten had gezet. Met bijhorende foto uiteraard. Dan bij de comments nog een andere vrouw die hetzelfde heeft meegemaakt en hun baas heeft opgebeld.
Dit taalwonder staat ook bij de comments: "Sta ook altijd achter me auto ik moet het voor hun gemakkelijk maken vooraan de trekker . En vooruit zetten dan mijn gebeuren ze kar bij mijn. Moet niet anders doen om te kijken wie ze vuilnisbak is"

Geen idee. Enige dat ik er kan uit afleiden is dat het iemand is die altijd thuis is, maar toch een auto heeft en dan klaagt over werkende mensen die haar vuilnisbak komen ophalen, maar niet op de exacte positie terugzetten.En wat wordt hier net gezegd?
De bak wordt achter de auto teruggezet en ze moeten altijd kijken van wie welke bak is bij het terughalen? Het stuk tussenin...![]()
Om het tiktok verhaal te vervolledigen heeft ze vandaag een boze video gemaakt die ze afsluit met "de wereld is al kort genoeg".Video op tiktok met tekst over de video "waneer de geneceloog zegt dat je ineens 14 weeken bent".
Deze morgen in een fb groep ge zyt van... Een huis in aanbouw waar iemand op de vloer gekakt heeft met bijbehorende foto. Er hangen ook camera's en de eigenaar geeft de kakker de kans om zich te melden anders gaat hij ermee naar de politie.
Lol, we zitten in dezelfde "ge zijt van ..." danEen zielig verhaal vandaag in de lokale groep "ge zijt van..."
Een moeder die een oproep plaatst naar getuigen.
Haar dochter van 19 - die sinds afgelopen vrijdag haar rijbewijs heeft - heeft een ongeluk gehad met de auto.
De dochter had groen, en een ware doodrijder kwam van rechts door het rood!! Hierdoor is de dochter moeten uitwijken en is ze op de vangrail gereden.
Foto's bij het trieste verhaal: Schade aan de auto => Rechterkant
Aahja uiteraard geen getuigen te vinden.
HOE IN GODSNAAM DOET GE DAT ?!

Ik ben dat intussen al in 4 of 5 groepen tegen gekomenLol, we zitten in dezelfde "ge zijt van ..." dan![]()

Ik vrees toch dat ze daar geen getuigen van gaat vinden lolIk ben dat intussen al in 4 of 5 groepen tegen gekomen![]()