Gaat dat over Carine of Lennie?Haar FB-pagina is dan nog maar een light-versie want daar wordt ze constant geblokt.
Haar MeWe is the real deal. Daarstraks nog een heel epistel waarin ze oa beweert dat Joe Biden niet de echte Joe Biden is![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat dat over Carine of Lennie?Haar FB-pagina is dan nog maar een light-versie want daar wordt ze constant geblokt.
Haar MeWe is the real deal. Daarstraks nog een heel epistel waarin ze oa beweert dat Joe Biden niet de echte Joe Biden is![]()
Gaat dat over Carine of Lennie?
Carine. Al zal Lennie daar ook wel ergens rondzwerven, lijkt me wel een wereldje waarin zulke sujetten elkaar kennen.
In die eerste 3 min:
Lennie is hier nog al eens gepasseerd. Heb er 3 minuten van gezien, maar dat was al genoeg om te zien dat die rijp is voor het gekkenhuis![]()

In die eerste 3 min:
Ik bespreek dit ook met mijn gids. Om te duiden dat deze persoon echt is, en zodat jullie weten met wie we spreken:Hij komt uit de 24e liefdeswereld, de 4e lichtwereld daarvan, en dan de 56e densiteit, het 56e bewustzijnsniveau.Zo, nu weet je met wie we praten en of we die informatie kunnen vertrouwen
Ahja, goed dat we dat nu weten en die persoon kunnen vertrouwen, DANKU LENNIE !!!!
![]()
Zijn die nu aant lachen met hoe een of andere pipo een muur voor de buur zijn raam gezet hebben?Bij "gids" denk ik doorgaans toch eerder aan dit soort types:
![]()

Sorry, ik laat mij alleen door Leuven gidsen door iemand die MINIMUM uit de 12e liefdeswereld en de 1e lichtwereld daarvan komt. En hij moet sowieso een minimum densiteit van 32 hebben, HOE KAN DIE U ANDERS BEGELEIDEN????? DOE TOCH EENS ZELF WAT ONDERZOEK.Bij "gids" denk ik doorgaans toch eerder aan dit soort types:
![]()

en die "begrijpt wat ik begrijp"In die eerste 3 min:
Ik bespreek dit ook met mijn gids. Om te duiden dat deze persoon echt is, en zodat jullie weten met wie we spreken:Hij komt uit de 24e liefdeswereld, de 4e lichtwereld daarvan, en dan de 56e densiteit, het 56e bewustzijnsniveau.Zo, nu weet je met wie we praten en of we die informatie kunnen vertrouwen
Ahja, goed dat we dat nu weten en die persoon kunnen vertrouwen, DANKU LENNIE !!!!
![]()

die open of toe gaan 
Heb dan toch even een poging ondernomen dat filmpje van die Lennie te bekijken.
Dafuq is dat allemaal joh, dat kan toch niet meer gezond zijn om zo door het leven te gaan.
Ik had eerst nog niet eens tegoei door dat ze effectief dmv vinger-gebaren met haar "gids" zat te communiceren![]()
en die "begrijpt wat ik begrijp"
Heb het afgezet toen ze zei dat ja/nee antwoorden gebaseerd zijn op haar vingersdie open of toe gaan
![]()
dat had ik ook nog niet doorI’ll have what she’s having, and double the dose por favor
Lennie is hier nog al eens gepasseerd. Heb er 3 minuten van gezien, maar dat was al genoeg om te zien dat die rijp is voor het gekkenhuis![]()

Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan zien, een wereldwijd complot dat perfect wordt stilgehouden (al onmogelijk maar soit), waar ze dan denken "goh weet je, voor ons nieuw hoofdkwartier moeten we toch eens kijken naar een stad met een naam die verwijst naar satan of iets in die aard, dat geeft meer cachet."Op haar FB staat er ook een artikel over de protesten in Kazachstan. De internationale media zou (uiteraard) leugens verkondigen over het waarom er protesten zijn en dergelijke. Er is daar weer 'iets' aan de hand dat 'geheim' is... . Onder die post van haar staat weer een zeer mooie commentaar om in te kaderen:
"En Astana (anagram voor Satan) is/was het nieuwe hoofdkwartier van de NWO"
Het is zo geheim dat het open en bloot te vinden is op het internet door iedereen, maar de simpelsten der maatschappij zijn steeds het snelst om dit aan de grote klok te hangen.Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan zien, een wereldwijd complot dat perfect wordt stilgehouden (al onmogelijk maar soit), waar ze dan denken "goh weet je, voor ons nieuw hoofdkwartier moeten we toch eens kijken naar een stad met een naam die verwijst naar satan of iets in die aard, dat geeft meer cachet."

Zie ook dit antwoord op deze flat earther:Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan zien, een wereldwijd complot dat perfect wordt stilgehouden (al onmogelijk maar soit), waar ze dan denken "goh weet je, voor ons nieuw hoofdkwartier moeten we toch eens kijken naar een stad met een naam die verwijst naar satan of iets in die aard, dat geeft meer cachet."
"En Astana (anagram voor Satan) is/was het nieuwe hoofdkwartier van de NWO"
To be fair, in het Russisch is het Астана/Сатана. In het Kazaks lukt het dan weer nietEn wat doen we dan met die "a" die overblijft?
Dat ze daar niet aan gedacht heeft!

A!! Satan!!!En wat doen we dan met die "a" die overblijft?
Dat ze daar niet aan gedacht heeft!
A!! Satan!!!