De beerput van het internet

Haar FB-pagina is dan nog maar een light-versie want daar wordt ze constant geblokt.
Haar MeWe is the real deal. Daarstraks nog een heel epistel waarin ze oa beweert dat Joe Biden niet de echte Joe Biden is :wtf:
Gaat dat over Carine of Lennie?

Carine. Al zal Lennie daar ook wel ergens rondzwerven, lijkt me wel een wereldje waarin zulke sujetten elkaar kennen.

Nu ik die Lennie nog es zie doet me dat denken aan een zekere Cynthia uit NL.

Beetje hetzelfde pad begaan. Allebei begonnen met sport en afvallen en dan plots experten in de law of attraction.

Volg haar nog op IG. Ze is uiteraard niet gevaccineerd en naar Londen vertrokken.
Zat ze op haar stories te stoefen dat ze vervalste testresultaten van vrienden had gebruikt om naar Londen te kunnen reizen.

En dat zijn ook mensen die constant bevestiging zien in hun wereldbeeld.
Want de man aan de douane die de tests moest controleren had zijn masker niet helemaal over zijn neus en overal waar ze keek had 40% zijn masker niet op.
Dat is voor haar het teken dat iedereen er "klaar mee is".

Lennie is hier nog al eens gepasseerd. Heb er 3 minuten van gezien, maar dat was al genoeg om te zien dat die rijp is voor het gekkenhuis :crazy:
In die eerste 3 min:
Ik bespreek dit ook met mijn gids. Om te duiden dat deze persoon echt is, en zodat jullie weten met wie we spreken:
Hij komt uit de 24e liefdeswereld, de 4e lichtwereld daarvan, en dan de 56e densiteit, het 56e bewustzijnsniveau.
Zo, nu weet je met wie we praten en of we die informatie kunnen vertrouwen

Ahja, goed dat we dat nu weten en die persoon kunnen vertrouwen, DANKU LENNIE !!!!

:wtf:

In die eerste 3 min:
Ik bespreek dit ook met mijn gids. Om te duiden dat deze persoon echt is, en zodat jullie weten met wie we spreken:
Hij komt uit de 24e liefdeswereld, de 4e lichtwereld daarvan, en dan de 56e densiteit, het 56e bewustzijnsniveau.

Ahja, goed dat we dat nu weten en die persoon kunnen vertrouwen, DANKU LENNIE !!!!

Bij "gids" denk ik doorgaans toch eerder aan dit soort types:
blokje_rondleidingmetgids2.jpg

Bij "gids" denk ik doorgaans toch eerder aan dit soort types:
blokje_rondleidingmetgids2.jpg
Sorry, ik laat mij alleen door Leuven gidsen door iemand die MINIMUM uit de 12e liefdeswereld en de 1e lichtwereld daarvan komt. En hij moet sowieso een minimum densiteit van 32 hebben, HOE KAN DIE U ANDERS BEGELEIDEN????? DOE TOCH EENS ZELF WAT ONDERZOEK.

Heb dan toch even een poging ondernomen dat filmpje van die Lennie te bekijken.
Dafuq is dat allemaal joh, dat kan toch niet meer gezond zijn om zo door het leven te gaan.
Ik had eerst nog niet eens tegoei door dat ze effectief dmv vinger-gebaren met haar "gids" zat te communiceren:wtf:

In die eerste 3 min:

en die "begrijpt wat ik begrijp" :unsure:

Heb het afgezet toen ze zei dat ja/nee antwoorden gebaseerd zijn op haar vingers 👌 die open of toe gaan 🤡

Heb dan toch even een poging ondernomen dat filmpje van die Lennie te bekijken.
Dafuq is dat allemaal joh, dat kan toch niet meer gezond zijn om zo door het leven te gaan.
Ik had eerst nog niet eens tegoei door dat ze effectief dmv vinger-gebaren met haar "gids" zat te communiceren:wtf:
en die "begrijpt wat ik begrijp" :unsure:

Heb het afgezet toen ze zei dat ja/nee antwoorden gebaseerd zijn op haar vingers 👌 die open of toe gaan 🤡
:laugh: dat had ik ook nog niet door

Op haar FB staat er ook een artikel over de protesten in Kazachstan. De internationale media zou (uiteraard) leugens verkondigen over het waarom er protesten zijn en dergelijke. Er is daar weer 'iets' aan de hand dat 'geheim' is... . Onder die post van haar staat weer een zeer mooie commentaar om in te kaderen:

"En Astana (anagram voor Satan) is/was het nieuwe hoofdkwartier van de NWO"
Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan zien, een wereldwijd complot dat perfect wordt stilgehouden (al onmogelijk maar soit), waar ze dan denken "goh weet je, voor ons nieuw hoofdkwartier moeten we toch eens kijken naar een stad met een naam die verwijst naar satan of iets in die aard, dat geeft meer cachet."

Ik vraag me altijd af hoe ze dat dan zien, een wereldwijd complot dat perfect wordt stilgehouden (al onmogelijk maar soit), waar ze dan denken "goh weet je, voor ons nieuw hoofdkwartier moeten we toch eens kijken naar een stad met een naam die verwijst naar satan of iets in die aard, dat geeft meer cachet."
Het is zo geheim dat het open en bloot te vinden is op het internet door iedereen, maar de simpelsten der maatschappij zijn steeds het snelst om dit aan de grote klok te hangen.
'Corona complot' intypen in Google en het geheim openbaart zich!
Tot zo ver het eigen kritische onderzoek.

Ik heb een gids uit een andere lichtwereld :wink:

Zie ook dit antwoord op deze flat earther:

En wat doen we dan met die "a" die overblijft?

Dat ze daar niet aan gedacht heeft!
To be fair, in het Russisch is het Астана/Сатана. In het Kazaks lukt het dan weer niet :unsure:

Maar met al die densiteiten enzo zal er wel wat vertraging optreden want die stad heet al bijna 3 jaar Nur-Sultan.

Terug
Bovenaan