De beerput van het internet

Op de facebookpagina van de GVA werd een artikel gepost over de ster op de Sagrada Familia.

Gigantische ster van 1,5 miljoen euro op toren Sagrada Familia in Barcelona geplaatst​

Duizenden mensen kwamen kijken naar de inwijding van de Heilige Mariatoren, die 138 meter hoog is. De ster is 7,5 meter breed, weegt zo’n 5,5 ton en is gemaakt van staal en glas.

Reactie:
Hoe dom kan je zijn bedragen te publiceren ! Maakt het idd verleidelijker voor bendes deze trofee eraf te halen
🤦🏼‍♀️

:rofl:

Op de facebookpagina van de GVA werd een artikel gepost over de ster op de Sagrada Familia.

Reactie:

:rofl:
ja ook zo dom van mensen die hun huis te koop zetten op Immoweb. Zie dat ze het komen stelen :laugh:

OT: Van Rans heeft een zaak gewonnen tegen die gast van Vaccinatiewaarheid en de wappies zijn daar natuurlijk. Meer geloof hechten aan een dansleraar dan aan een viroloog. Zielig.

Een paar boomers waren vanmorgen bezig over de bijwerkingen van hun tweede Pfizer-vaccin (terwijl dat dan nog het beste vaccin is).
Één van hen zei dat "als hij had geweten van de bijwerkingen, hij zich niet had laten vaccineren" ( :unsure: ), maar het toch heeft gedaan omdat hij graag op restaurant gaat. :unsure:
Ze waren ook bang voor de derde prik.

Ik veralgemeen niet graag, maar het valt mij toch steeds meer op dat dit soort beerputonzin het meest uit deze leeftijdscategorie komt. Toch in mijn ervaring.

Ne neef van mij die weer ne rant afsteekt op FB. In de 2e zin staat dan "(eigenlijk gen therapie)". En zo is heel de rant dus al het lezen niet meer waard.

Ne neef van mij die weer ne rant afsteekt op FB. In de 2e zin staat dan "(eigenlijk gen therapie)". En zo is heel de rant dus al het lezen niet meer waard.

Enkele van mijn collega's op het werk ook. Heb nu op het werk wel serieus veel moeite om die serieus te nemen. Ook wat zaken buiten Covid en vaccinaties betreft.

Enkele van mijn collega's op het werk ook. Heb nu op het werk wel serieus veel moeite om die serieus te nemen. Ook wat zaken buiten Covid en vaccinaties betreft.
Onlangs van werk veranderd en de éne keer dat ik eens naar daar ga kom ik al direct een wappie tegen. Hij zit gelukkig wel in een ander team, maar na zijn rant tegen mij dat de media álles liegt, kon ik hem nog tegen andere collega's horen zeuren.

Blij dat die niet in mijn team zit. :sop:

Onlangs van werk veranderd en de éne keer dat ik eens naar daar ga kom ik al direct een wappie tegen. Hij zit gelukkig wel in een ander team, maar na zijn rant tegen mij dat de media álles liegt, kon ik hem nog tegen andere collega's horen zeuren.

Blij dat die niet in mijn team zit. :sop:
Ik zou terug van werk veranderen 😀

De wereld bestaat voor 75% uit zee en oceaan, dat ijsblokske zal aan de stijging van de zeespiegels niet veel bijdragen...

Toch goed voor het grondwater en aangezien het 3 m zal stijgen zal de Sahara onder water komen te staan dus wat is het probleem dan

So what? Moet de mensheid maar niet bij de kust bouwen.
Net zoals mensen die in een bos gaan wonen moeten niet klagen als ze een beet in hun tuin zien.
En laten we ook positief zien.njan Afrika eindelijk meer water krijgen

Terug
Bovenaan