De beerput van het internet

Er zijn kinderen die vanaf hun 10de in een fabriek of op een veld moeten werken.
14 jarigen die met een kalasjnikov rondlopen.
Meisjes die voor hun 12 de al uitgehuwelijkt worden.
Maar blijkbaar is een mondmasker toch nog meer drama

Ik kwam deze tegen, ik dacht dat die kleine gestorven was na die eerste zinnen. Het gaat toch maar over een mondmasker hè?

Aahja en zelf niet gevaccineerd zijn natuurlijk..

Bwa, ik heb dat bericht ook al aantal keer zien passeren, vooral bij mensen uit het onderwijs waarvan ik vrij zeker van dat ze gevaccineerd zijn en voor de rest niet anti-maatregelen enz zijn.

Ik kwam deze tegen, ik dacht dat die kleine gestorven was na die eerste zinnen. Het gaat toch maar over een mondmasker hè?

Aahja en zelf niet gevaccineerd zijn natuurlijk..
Je was me voor, ik was net aan het denken of ik deze in ergernis, beerput, of wtf topic moest zetten.

Serieus 4 mensen op mijn fb die dat gedeeld hebben. Ben ik blij dat het collega’s zijn die ik verplicht moest aanvaarden en niet effectief iemand uit mijn vriendenkring, of ik zou wel onaangenaam verrast geweest zijn dat die zo stoem blijken.

Ja zeg, hoe ver heen kan je zijn als je geen voorstander bent van mondmaskers voor kinderen. Hoho.
Vergeet niet, als ge compleet aan de andere kant van het spectrum zit je ook wat extreme trekjes begint te krijgen.

Er is een verschil tussen geen fan zijn van mondmaskers voor kinderen en een heel dramatisch verhaal over ‘straffen’, ‘de verlossing’, ‘geen knuffels’ en een ‘gevaar’ zijn schrijven, alsof het dragen van een mondmasker een traumatische ervaring is voor een kind.
Er is inderdaad een verschil, net zoals er een verschil is tussen mensen die dat uit hun hol trekken (sorry, mijn cringemeter slaat van zo'n zaken op hol) en mensen die dat "leuk" vinden op facebook.

Er zijn hier een paar jong gastjes regelmatig voetzoekers aan het afsteken de laatste weken en FB staat in brand. Ik snap dat je dat irritant vindt, maar volgende reactie vind ik toch ook wat overdreven :unsure:

Tof voor de slachtoffers van de aanslagen in Brussel. Dagelijkse herinnering aan de horror.

Er zijn hier een paar jong gastjes regelmatig voetzoekers aan het afsteken de laatste weken en FB staat in brand. Ik snap dat je dat irritant vindt, maar volgende reactie vind ik toch ook wat overdreven :unsure:
Ik herinner me hetzelfde argument toen er een verhitte discussie was op de plaatselijke fb-groep over vuurwerk. Buiten de mensen die dan claimen dat elk dier doodvalt, waren de aanslagen in Brussel ook zo'n argument.

Sowieso valt het toch op hoe (vooral oudere mensen met teveel tijd) daar toch zo hard kunnen overdrijven. Er vloog kennelijk een F-16 over: "wat was dat oorverdovend lawaai!?!?". Vorige week is er een zelfmoord gebeurd op de sporen (om 15.30, woon naast de sporen), en dan op facebook "ik hoor al de hele dag sirenes, wat is er allemaal aan de hand!!??"

Dan kunt ge ook stellen dat je best geen douches meer verkoopt. Wat moeten de joden daar wel niet van denken ocharme

Je merkt echt dat de vijandigheid tussen de twee kampen begint toe te nemen.
In ben lid van een groep op fb die niks anders doet dan memes, filmkes … posten over vanalles wat er te lachen valt.
Tot als het nu over vaccinatie gaat, dan merk je echt wel de verzuring in de reacties.

‘Geen kadootjes voor de wappies dit jaar. Ze weten niet wat erin zit’.

Ik vond dat persoonlijk wel geen slechte 🤣

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Je merkt echt dat de vijandigheid tussen de twee kampen begint toe te nemen.
In ben lid van een groep op fb die niks anders doet dan memes, filmkes … posten over vanalles wat er te lachen valt.
Tot als het nu over vaccinatie gaat, dan merk je echt wel de verzuring in de reacties.

‘Geen kadootjes voor de wappies dit jaar. Ze weten niet wat erin zit’.

Ik vond dat persoonlijk wel geen slechte 🤣
Welke groep? Altijd goed om wa memes te vinden :p

Terug
Bovenaan