Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kwam deze tegen, ik dacht dat die kleine gestorven was na die eerste zinnen. Het gaat toch maar over een mondmasker hè?
Aahja en zelf niet gevaccineerd zijn natuurlijk..
Je was me voor, ik was net aan het denken of ik deze in ergernis, beerput, of wtf topic moest zetten.Ik kwam deze tegen, ik dacht dat die kleine gestorven was na die eerste zinnen. Het gaat toch maar over een mondmasker hè?
Aahja en zelf niet gevaccineerd zijn natuurlijk..
Er is inderdaad een verschil, net zoals er een verschil is tussen mensen die dat uit hun hol trekken (sorry, mijn cringemeter slaat van zo'n zaken op hol) en mensen die dat "leuk" vinden op facebook.Er is een verschil tussen geen fan zijn van mondmaskers voor kinderen en een heel dramatisch verhaal over ‘straffen’, ‘de verlossing’, ‘geen knuffels’ en een ‘gevaar’ zijn schrijven, alsof het dragen van een mondmasker een traumatische ervaring is voor een kind.
Euh, grijze zone?Ja zeg, hoe ver heen kan je zijn als je geen voorstander bent van mondmaskers voor kinderen. Hoho.
Vergeet niet, als ge compleet aan de andere kant van het spectrum zit je ook wat extreme trekjes begint te krijgen.

Tof voor de slachtoffers van de aanslagen in Brussel. Dagelijkse herinnering aan de horror.
Ik herinner me hetzelfde argument toen er een verhitte discussie was op de plaatselijke fb-groep over vuurwerk. Buiten de mensen die dan claimen dat elk dier doodvalt, waren de aanslagen in Brussel ook zo'n argument.Er zijn hier een paar jong gastjes regelmatig voetzoekers aan het afsteken de laatste weken en FB staat in brand. Ik snap dat je dat irritant vindt, maar volgende reactie vind ik toch ook wat overdreven![]()

Ik dacht effe dat het Nicole was van HugoVolgens deze mevrouw maakt ons lichaam hitte aan om het virus weg te jagen.
Aangezien ik nog niet besmet ben geweest, wil dit dan zeggen dat ik een hete bink ben?

Dan kunt ge ook stellen dat je best geen douches meer verkoopt. Wat moeten de joden daar wel niet van denken ocharmeEr zijn hier een paar jong gastjes regelmatig voetzoekers aan het afsteken de laatste weken en FB staat in brand. Ik snap dat je dat irritant vindt, maar volgende reactie vind ik toch ook wat overdreven![]()
Er gaan toch heel wat mensen in mee gezien de vele reactiesVolgens deze mevrouw maakt ons lichaam hitte aan om het virus weg te jagen.
Aangezien ik nog niet besmet ben geweest, wil dit dan zeggen dat ik een hete bink ben?

Ik viel bijna in slaap door haar manier van spreken. Maar die hippies slaan toch door over hun immuniteit he.Volgens deze mevrouw maakt ons lichaam hitte aan om het virus weg te jagen.

Koorts is toch ook een van de verdedigingsmechanismen van ons lichaam omdat virussen niet tegen die hogere temperatuur kunnen?Volgens deze mevrouw maakt ons lichaam hitte aan om het virus weg te jagen.

Welke groep? Altijd goed om wa memes te vindenJe merkt echt dat de vijandigheid tussen de twee kampen begint toe te nemen.
In ben lid van een groep op fb die niks anders doet dan memes, filmkes … posten over vanalles wat er te lachen valt.
Tot als het nu over vaccinatie gaat, dan merk je echt wel de verzuring in de reacties.
‘Geen kadootjes voor de wappies dit jaar. Ze weten niet wat erin zit’.
Ik vond dat persoonlijk wel geen slechte![]()

Madlipz st truidenWelke groep? Altijd goed om wa memes te vinden![]()
ik heb de proef gedaan aan 6 mensen van uit verschillende steden gevraagd of ze van een corona doden gehoord hadden in hun stad geen een
Vooral in steden een geloofwaardig statement. Zelfs hier in ons 35(nu 34)-tellend dorp hebben we er een gehad.Representatieve steekproeven: the next level