De beerput van het internet

Nu vraag ik me toch af: stel je bent al jaren gelukkig getrouwd en dan komt Corona of zo'n andere ramp en dan blijkt uw partner zo helemaal mee te zijn met zulke berichten. Wat zou je dan doen?

Nu vraag ik me toch af: stel je bent al jaren gelukkig getrouwd en dan komt Corona of zo'n andere ramp en dan blijkt uw partner zo helemaal mee te zijn met zulke berichten. Wat zou je dan doen?
Denk dat je voor Corona al iets moet doorhebben in de dagelijkse gesprekken?

Als ik eens doorklik op de profielen die zulke nonsens posten, allemaal van dat marginaal volk die duidelijk niet beter weten, maar zich nu slim kunnen voelen.

Denk dat je voor Corona al iets moet doorhebben in de dagelijkse gesprekken?

Als ik eens doorklik op de profielen die zulke nonsens posten, allemaal van dat marginaal volk die duidelijk niet beter weten, maar zich nu slim kunnen voelen.
Ik kan mij toch ook niet inbeelden dat mijn vrouw plots zo hard begint te vangen eerlijk gezegd :)
Ze is wel wat minder rationeel als ik, maar al dit is toch nog wel een paar extra toerkes op de molen.

Die statement in het vet is ook mijn gevoel daarover eigenlijk.

Even snel C a b a l gegoogled en waarom kom ik enkel tegen dat het een fictieve terroristische uit Star Trek is. #confused

Er zit wat volk op hoor :biglaugh:

1627473963708.png

https://en.wikipedia.org/wiki/Cabal :unsure:

Maar het fictief klopt in deze hoor.

'n Kabaal is 'n klein groepie mense wat verenig is in 'n noue onderwerp, gewoonlik om hul privaat sienings of belange in 'n ideologie, staat of ander gemeenskap te bevorder, dikwels deur intriges en is meestal onbekend teenoor diegene buite hul groep. Die gebruik van hierdie term dra gewoonlik negatief geassosieer met politieke doel, sameswering en geheimhouding

Voor wie schrikt heeft geïndoctrineerd te raken moesten ze de uitleg in het Nederlands lezen.

Bij die antivaxx blogs en groepen zitten er volgens mij toch mensen die het zo absurd mogelijk maken om te zien hoe ver ze kunnen gaan.

pboV29a.png

🤦‍♂️

Terug
Bovenaan