Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet toch echt wel gek zijn om zo te leven, of sterker, met zo iemand samen te leven.
Denk dat je voor Corona al iets moet doorhebben in de dagelijkse gesprekken?Nu vraag ik me toch af: stel je bent al jaren gelukkig getrouwd en dan komt Corona of zo'n andere ramp en dan blijkt uw partner zo helemaal mee te zijn met zulke berichten. Wat zou je dan doen?
Ik kan mij toch ook niet inbeelden dat mijn vrouw plots zo hard begint te vangen eerlijk gezegdDenk dat je voor Corona al iets moet doorhebben in de dagelijkse gesprekken?
Als ik eens doorklik op de profielen die zulke nonsens posten, allemaal van dat marginaal volk die duidelijk niet beter weten, maar zich nu slim kunnen voelen.

https://en.wikipedia.org/wiki/CabalEven snel C a b a l gegoogled en waarom kom ik enkel tegen dat het een fictieve terroristische uit Star Trek is. #confused

Ik zat op de nl-versie en ik durfde niet goed verder zoeken. Zie dat ik geïndoctrineerd raak.

Wow. Heeft BG ook al stealth technologie?Even snel C a b a l gegoogled en waarom kom ik enkel tegen dat het een fictieve terroristische uit Star Trek is. #confused

Neen - die spaties zijn van mij, maar ik heb wel gemerkt dat we niet 60-plusser op FB-gewijs, meerdere spaties na elkaar kunnen zetten (of toch niet dat dat in de post zichtbaar is).Wow. Heeft BG ook al stealth technologie?![]()

Probeer eens via google ipv facebook zelf?Ik vind die groep niet terug
Ik wil ook lachen!!!
Probeer eens via google ipv facebook zelf?

Ik vind die groep niet terug
Ik wil ook lachen!!!
Van zoiets te lezen groeit er ook een bult op mijn hoofdBij die antivaxx blogs en groepen zitten er volgens mij toch mensen die het zo absurd mogelijk maken om te zien hoe ver ze kunnen gaan.
![]()
![]()
Geen idee of dit mijn glimlach of ergernis van de dag is