De beerput van het internet

Sorry iedereen, ik ben al van vroeg wakker en het voelt al aan als namiddag voor mij. Toch bedankt dat iedereen aan mij denkt.

BaZVwcJ.png

in mijne "ge zijt van..." groep zijn het kriminelen ze.

Zonet hier voor de deur een sleutel gevonden, het is een grijze met langs boven een gat in voor een sleutelhanger, ik denk dat hij van de familie Dom is gezien hun naam erin gegraveerd is. Wie zijn sleutel kwijt is kan hem bij mij komen ophalen.

Ondertussen is de eigenaar van de sleutel al gevonden, het was mijn sleutel die uit mijn zakken gevallen was. Toch bedankt iedereen voor het delen.

Dat is echt eindeloos, er is echt een soort subcultuur (vooral oudere mensen) die zich daarmee bezig houden. En dat zijn er van die pagina's type "vrolijke plaatjes" die elke dag zoiets posten zodat al die mensen dat met elkaar kunnen delen, om er dan met andere plaatjes op te antwoorden. Echt bizar.
Ik vind dat geweldig, zo'n dingen. Ik post dat zelf niet hé, maar de absolute absurdheid kan ik wel smaken.

Er staat hier ook weer een schoontje in de lokale dorpspagina op Facebook:

Gelieve de eigenaar met de zakjes honde poep die in de x-straat in de weide word gesmeten mee te nemen naar huis als ik jou betrap gaan de kosten van een dood geitjes jou bezorgd worden

Altijd leuk als je dan doorklikt naar hun profiel, meestal zie je dan direct de link naar die manier van schrijven :unsure:

Je huis ruikt naar hond:
Ze zeiden dat mijn huis naar hond ruikt en ik vroeg ze:
Weet je hoe een hond ruikt?
Een hond ruikt naar:
Dankbaarheid, loyaliteit, adel, genegenheid, pure en onvoorwaardelijke liefde.
En ondanks alles wat ze hebben geleden, ruiken ze niet naar wrok en dragen ze ook geen kwaad in hun hart.
Dus ik voel me gelukkig dat mijn huis naar hond ruikt en niet naar menselijke haat en kwaad.

Nou, ik dacht dat het kwam omdat hij in de tuin in de stront van een kat was gaan rollen, maar zo ruikt adel dus. Tegenvaller wel.

Ik las vandaag ook al dat de regen gemanipuleerd wordt.

Oh, en dat er ondergrondse tunnels zijn precies op de lijn van de overstromingen dus dat al het overtollige water dient om die tunnels te laten vollopen :rofl:

Judo en Taekwondo op de Olymp. Spelen trekt op niks. Judo, trekken en doen met de vingertjes gespalkt en dan win je een gouden medaille zelfs als het geen ippon was, maar wat puntenverdeel en Taekwondo nergens KO. Zo wat zijdelingse trappen, tornado kicks die niet aankomen wel in het luchtledige en dan win je omdat je efkes op zijn borst hebt getrapt. Voor veel atleten moet de deelname frusterend zijn, in voorbereiding vier jaar keihard trainen en dan een medaille of een eervolle plaats kwijtspelen door een stommiteit. Ik lees dat er atleten zijn die hieronder door gaan. Ipv eeuwige roem, eeuwige neergang.
Eeuwige neergang, zo naar de OS gaan.

Neergeschreven op fb door iemand wiens grootste verwezelijking volgens mij is om eens 2 jaar dezelfde job vol te houden.

Terug
Bovenaan