De beerput van het internet

Van die great reset heb ik al genoeg gehoord op mijn vorig werk.
Daar was er ene die daar heel serieus over kon vertellen.
Maar blijkbaar, of toch hoe ik het interpreteer, zijn er meerdere versies?
Eentje, zoals mijn ex collega dus vertelde, dat een groep ‘elite’ de wereldbevolking wil reduceren tot 500miljoen.
De andere versie is om onze economie om te vormen tot een wereldwijd communistisch systeem.
Er zijn meerdere versies inderdaad.

Zo heb je ook ‘Protocollen van de wijzen van Sion’. Basically hebben ze daar een tekst genomen dat als strijdschrift werd geschreven tegen Napoleon III en daar control-F hebben geklikt, gezocht naar Napoleon III zijn naam en een replace all naar joden hebben gedaan.
Het is nog altijd iets dat bv in Palestina wordt gebruikt om propaganda te voeren.
(bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Protocollen_van_de_wijzen_van_Sion)

Ik geloof er allemaal geen hol van, maar ik vind zo een dingen mega interessant. Misschien tijd voor een BG complottheorie topic! :unsure:

Er zijn meerdere versies inderdaad.

Zo heb je ook ‘Protocollen van de wijzen van Sion’. Basically hebben ze daar een tekst genomen dat als strijdschrift werd geschreven tegen Napoleon III en daar control-F hebben geklikt, gezocht naar Napoleon III zijn naam en een replace all naar joden hebben gedaan.
Het is nog altijd iets dat bv in Palestina wordt gebruikt om propaganda te voeren.
(bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Protocollen_van_de_wijzen_van_Sion)

Ik geloof er allemaal geen hol van, maar ik vind zo een dingen mega interessant. Misschien tijd voor een BG complottheorie topic! :unsure:
Ha. Tof idee.
En misschien zijn er hier leden die hun complottheorieën willen delen?

Van dat reduceren kan ik nog wel zrgens mij in terugvinden.
Zelf vind ik dat er gewoon teveel mensen zijn
Teveel mensen—— meer vervuiling ……
Maar dan eerder in de vorm uitgevoerd dat mijn in de jaren 80 zou begonnen zijn met geboortebeperking.
En niet dus het idee dat het vaccin eigenlijk gif is dat we innemen 😀

Het is ook heel menselijk om verklaringen te zoeken achter dingen die men niet begrijpt. Kijk naar Corona waar je de theorie hebt dat het ontsnapt is uit een laboratorium. Dat is voor mij geen complottheorie maar een valabele piste. Natuurlijk weet ik niet of dat waar zou kunnen zijn. Dan heb je de complottheorie dat het doelbewust is gebruikt als een soort van biologische oorlogsvoering.

Het is ook heel menselijk om verklaringen te zoeken achter dingen die men niet begrijpt. Kijk naar Corona waar je de theorie hebt dat het ontsnapt is uit een laboratorium. Dat is voor mij geen complottheorie maar een valabele piste. Natuurlijk weet ik niet of dat waar zou kunnen zijn. Dan heb je de complottheorie dat het doelbewust is gebruikt als een soort van biologische oorlogsvoering.
Die theorieën lijken op het eerste zicht ook wel ergens een grond van waarheid te hebben.
Maar dat is nu ook net de sterkte van die theorieën. Ze kneden hun versie altijd rond de laatste nieuwsfeitjes. Dat er verschillende versies zijn vzn bvb de reset zegt toch al genoeg dat elke x aantal jaren aan die verhalen gesleuteld wordt

Van die types die echt elke ochtend/avond/middag/feestdag zulke rommel posten. Zo mogelijk nog erger zijn dan altijd dezelfden die daarop antwoorden met nog meer van zulke baggerplaatjes:puke:

221176170_10224296120218102_8992080785914159418_n.jpg

218851538_4208265175931630_7086291639117793527_n.jpg

Speciaal voor @Lint hier gepost. Ist nu goed? :eviltongue:

Van die types die echt elke ochtend/avond/middag/feestdag zulke rommel posten. Zo mogelijk nog erger zijn dan altijd dezelfden die daarop antwoorden met nog meer van zulke baggerplaatjes:puke:

221176170_10224296120218102_8992080785914159418_n.jpg

218851538_4208265175931630_7086291639117793527_n.jpg

Speciaal voor @Lint hier gepost. Ist nu goed? :eviltongue:
Dat is echt eindeloos, er is echt een soort subcultuur (vooral oudere mensen) die zich daarmee bezig houden. En dat zijn er van die pagina's type "vrolijke plaatjes" die elke dag zoiets posten zodat al die mensen dat met elkaar kunnen delen, om er dan met andere plaatjes op te antwoorden. Echt bizar.

Hier in de plaatselijke fb-groep heb je nu hopen mensen die beginnen met "onder het mom van durven te vragen" om dan af te komen met iets dat google sneller en juister kan beantwoorden, of ze zoeken gratis spullen of arbeid (durf een leegloper te zijn, more like).

Dat is echt eindeloos, er is echt een soort subcultuur (vooral oudere mensen) die zich daarmee bezig houden. En dat zijn er van die pagina's type "vrolijke plaatjes" die elke dag zoiets posten zodat al die mensen dat met elkaar kunnen delen, om er dan met andere plaatjes op te antwoorden. Echt bizar.

Hier in de plaatselijke fb-groep heb je nu hopen mensen die beginnen met "onder het mom van durven te vragen" om dan af te komen met iets dat google sneller en juister kan beantwoorden, of ze zoeken gratis spullen of arbeid (durf een leegloper te zijn, more like).
Oh fucking Hell, #durftevragen, man toch bij gelijk welke vraag zetten ze dat der nu bij

Een aanrader. Zoek een veilig plekje op je straat.kom met een aantal buren samen.op corona veilige afstand,praat drink,samen wat,praat over mogelijke problemen in je straat,hoe je kan oplossen samen,of er nieuwe bewoners zijn.je zal zien wat een positieve gevolgen het zal hebben.wij deden het met een aantal bewoners op deze straat toppie
Een aanrader.

Een aanrader. Zoek een veilig plekje op je straat.kom met een aantal buren samen.op corona veilige afstand,praat drink,samen wat,praat over mogelijke problemen in je straat,hoe je kan oplossen samen,of er nieuwe bewoners zijn.je zal zien wat een positieve gevolgen het zal hebben.wij deden het met een aantal bewoners op deze straat toppie

Een aanrader.

Om te weten of er nieuwe bewoners zijn moet je niet samenkomen. Als Gerda al 2 dagen dezelfde auto ziet geparkeerd staat zal ze dit reeds gemeld hebben op FB want "dat is toch maar verdacht eh".

Terug
Bovenaan