Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwijgen. Of ge hebt weer ne banZoals gewoonlijk dus![]()

Joepie, kan ik terug naar HLN voor hoogstaande discussies te voeren.Zwijgen. Of ge hebt weer ne ban
Grappeke hé
Zijt ge daar ook crowdfunder?Joepie, kan ik terug naar HLN voor hoogstaande discussies te voeren.

Nee, moderatorZijt ge daar ook crowdfunder?![]()

Wtf is dees ...Ja kijk, als ge op een halve minuut tijd van antivax-propaganda kunt overgaan naar de bewering dat de dood van Michael Jackson, George Michael en Freddie Mercury deel uitmaakt van een complot, dan wint ge gewoon de Beerput Van het Internet-award.
Luke Vincke
Daar zijn ze weer hoor...de "opwarming van de aarde" ; de ideale manier om ons geld uit de zakken te kloppen. . Klimaatverandering wordt niet veroorzaakt door de mens en zal ook niet verholpen worden door de mens. Net als een vrouw heeft ook de Aarde haar cycli. Leer er mee leven. Met de luimen van een vrouw moet je ook leren leven

Wat mij betreft mag deze draad gesloten worden na dit!Ja kijk, als ge op een halve minuut tijd van antivax-propaganda kunt overgaan naar de bewering dat de dood van Michael Jackson, George Michael en Freddie Mercury deel uitmaakt van een complot, dan wint ge gewoon de Beerput Van het Internet-award.
In welke kringen verkeert gij dat ge zoiets op uw feed krijgt?Ja kijk, als ge op een halve minuut tijd van antivax-propaganda kunt overgaan naar de bewering dat de dood van Michael Jackson, George Michael en Freddie Mercury deel uitmaakt van een complot, dan wint ge gewoon de Beerput Van het Internet-award.

Amai, ik kan daar zelfs niet mee lachen, die vrouw moet ff rap opgenomen worden?Ja kijk, als ge op een halve minuut tijd van antivax-propaganda kunt overgaan naar de bewering dat de dood van Michael Jackson, George Michael en Freddie Mercury deel uitmaakt van een complot, dan wint ge gewoon de Beerput Van het Internet-award.
Lijkt mij inderdaad iemand die rijp is voor een instelling.Amai, ik kan daar zelfs niet mee lachen, die vrouw moet ff rap opgenomen worden?
Ik moet er wel mee lachen, maar inderdaad, die vrouw moet imo opgenomen worden. Die heeft complete waanbeelden lijkt mij.Amai, ik kan daar zelfs niet mee lachen, die vrouw moet ff rap opgenomen worden?
Rijp voor het zothuisJa kijk, als ge op een halve minuut tijd van antivax-propaganda kunt overgaan naar de bewering dat de dood van Michael Jackson, George Michael en Freddie Mercury deel uitmaakt van een complot, dan wint ge gewoon de Beerput Van het Internet-award.

Stel u eens voor als ge zoiets bij u hebt staan op uw werk.Ik moet er wel mee lachen, maar inderdaad, die vrouw moet imo opgenomen worden. Die heeft complete waanbeelden lijkt mij.
Van die great reset heb ik al genoeg gehoord op mijn vorig werk.En zonder deze situatie te willen overdrijven maar zo zijn er meer hoor. Die beginnen met iets kleins dat ze hebben opgepikt en gaan heel snel naar the great reser, het kalergi plan en the lizard people. Niet in de mate zoals Amerika, maar het is toch ook niet beperkt tot een tien-tal individuen.
Zo had ik ook een ex collega vorig jaar, die sowieso wel een slag van de molen gehad heeft. Hij vond het maar verdacht dat de LGBTQ gemeenschap en de protesten voor het klimaat vaak dezelfde types waren. Hij zag dat als een complot voor het communisme terug in te voerenVan die great reset heb ik al genoeg gehoord op mijn vorig werk.
Daar was er ene die daar heel serieus over kon vertellen.
Maar blijkbaar, of toch hoe ik het interpreteer, zijn er meerdere versies?
Eentje, zoals mijn ex collega dus vertelde, dat een groep ‘elite’ de wereldbevolking wil reduceren tot 500miljoen.
De andere versie is om onze economie om te vormen tot een wereldwijd communistisch systeem.
. Het werd tijd voor de grote awakening, want iedereen kon de feiten zien, maar de vraag was of ze het wel willen zien. Helemaal van het padje. Hij was amper 24 jaar, maar sprak alsof hij al alles heeft meegemaakt.