Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gelijkenis tussen ne dancing en een boer zijn veld: alletwee me nen biet.En die snapt waarschijnlijk ook al dat je schieden en schieten anders zou uitspreken en je het dus met een t moet schrijven.
Een tijd terug ook zo'n groot licht uit de gym, dat altijd van die "tuning beats" rommel opzette:
"Goeie biet"
Onder een gedeelde muziekvideo op fb.![]()
Is er nog iemand die op smartphone de melding krijgt "Google stopt steeds"?
"Bij mij ook, ik ook, ja idd" x 50
ga naar apps dan op Google drukken dan zijn er drie bolletjes van boven daar druk je op en dan komt er iets op van alle updates verwijderen als je dat doet is alles opgelost normaal. >
aha, dit ga ik eens proberenHeb dat zien staan, maar durfde dat niet doen
>![]()
ja, snap ik volledig maar heb het riskeert en![]()
Ik heb het ook gehadt.
Of chrome, Google.be, is zelfs van hen als je trouw wil zijn.
Laten analyseren voor virus
diene mens kan zich mss opgejaagd hebben en daarmee in zijn colere dt fouten gemaakt hebben?Die ochtend in de lokale fb-groep:
Ik had het ook gemerkt maar heeft zichzelf opgelost en anders is dat eens opzoeken wat te doen. We gaan over naar de experts:

Ferm opgejaagd om dat in de verleden tijd te doen. Jeaninne leek me ook niet meer tot de demografische groep te horen die zich moet opjagen.diene mens kan zich mss opgejaagd hebben en daarmee in zijn colere dt fouten gemaakt hebben?![]()
Ja seg ik zat op mijn gsm en het was voetbal. Het is zelfs al verwijderdIk haat zo'n mensen en vooral dat soort 'artsen'.
Maar ook: degene die de namen heeft 'gecensureerd': you suck at paint

Dat is natuurlijk wel gedeeltelijk waar, omdat de aarde in een (heel licht) elliptische baan rond de zon draait. Alleen is de aarde momenteel verder van de zon aan het gaan, vanaf juli komen ze weer dichter bij elkaar. En dat heeft ook geen (of ja, toch geen voelbare) invloed op de temperatuur op aarde.In een artikel over de extreme hitte in Canada :
B*** P******
16 uur geleden
De Aarde en de zon komen dichter bij elkaar.
In een artikel over de extreme hitte in Canada :
B*** P******
16 uur geleden
De Aarde en de zon komen dichter bij elkaar.
❤"Ja dat weet ik, maar hij komt over alsof hij nog niet heeft gehoord van global warmingDat is natuurlijk wel gedeeltelijk waar, omdat de aarde in een (heel licht) elliptische baan rond de zon draait. Alleen is de aarde momenteel verder van de zon aan het gaan, vanaf juli komen ze weer dichter bij elkaar. En dat heeft ook geen (of ja, toch geen voelbare) invloed op de temperatuur op aarde.

Uiteraard. Als iemand dat bericht zet onder een artikel over extreme hitte dan zou het inderdaad goed kunnen dat die persoon niet weet dat de baan elliptisch is. En dat die inderdaad niet weet wat global warming is en waardoor dat dan wel komt.Ja dat weet ik, maar hij komt over alsof hij nog niet heeft gehoord van global warming![]()

Als je zoiets leest met enige wetenschappelijke achtergrond bloedt je hart gewoon. Elke keer ik zoiets lees vraag ik mij echt af of die mensen gewoon elke letter uit het middelbaar zijn vergeten, of zijn dit dan de mensen die we ooit hebben opgegeven in ons watervalsysteem, die dan maar op het internet een verklaring voor alles hebben gezocht.Over klimaat gesproken, ik zag gisteren op een klimaatgerelateerde post deze staan:
"Ik mis nog één ander fenomeen in dit lijstje. De onmiskenbare invloed namelijk van de Zon achter de zonnen of het centrale Hart van de multi-versa. Die Bron zendt immers pulsen die op hun beurt weer voor een toe- of afname zorgen van bepaalde frequenties. Op dit moment worden we met enorme golven van hoog-frequentie-licht gebombardeerd. Onze planeet Aarde staat immers op het punt te ascenderen. Dit is ook de reden waarom zoveel mensen vandaag 'wakker' worden. Ze ontwaken als uit een diepe slaap en zien voor het eerst sinds lange tijd wat er zich in werkelijkheid en vlak onder of voor hun neus afspeelt. Ze eisen verandering omdat hun Ziel dat wenst. Het op het lagere ego gebaseerde systeem staat op haar laatste benen...❤"
FtfyAls je zoiets leest met een iq hoger dan dat van een kiezelsteentje bloedt je hart gewoon. Elke keer ik zoiets lees vraag ik mij echt af of die mensen gewoon elke letter uit het middelbaar zijn vergeten, of zijn dit dan de mensen die we ooit hebben opgegeven in ons watervalsysteem, die dan maar op het internet een verklaring voor alles hebben gezocht.
"Hoog-frequentie-licht", ja klopt dat heet UV-stralen. Nog hoger en het multiversum is onze planeet aan het steriliseren met X- of gammastralen.
Ja volledig akkoord, volgens mij hebben we deze discussie al eens gehadFtfy
Is zoals ik al vaker heb aangehaald. Dat zijn mensen die eigenlijk niet zo slim zijn, dan een speciale theorie vinden die zij als enige lijken te snappen (de rest zijn blinde schapen) en dat geeft het eindelijk een gevoel van kennis.
Wetende dat wanneer zo op eender welke manier een serieuze discussie aan willen gaan ze langs alle kanten hun ongelijk gaan krijgen.

Dat heb ik moeten opzoekenBeetje dunning-krugereffect dus![]()

Dan weet je er nu alles van!Dat heb ik moeten opzoeken![]()
Bwa. Ik heb niet de hele Wikipedia site gelezen. Enkel de introDan weet je er nu alles van!